ďťż
Kappa - alternator, prąd ładowania 14,4V



karol69 - 21-06-2006, 19:03
" />mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0




Prezes - 21-06-2006, 23:52
" />jest OK. Masz dobre ładowanie.



TADEO - 22-06-2006, 00:17
" />tylko pozazdroscic takiego napiecia



karol69 - 22-06-2006, 05:55
" />a juz myslałem że pobawie się w rozkrecanie alternatora, nic to rozbiorę co innego




prezesjm - 22-06-2006, 07:12
" />Można jeszcze spróbować zmierzyć napięcie jak zwiększysz obroty, powłączasz odbiorniki, itp. Zakładając że miernik dobrze pokazuje, napięcie mieści się w normie. Jeśli jednak po dodaniu gazu będzie większe to coś z regulatorem napięcia.



karol69 - 22-06-2006, 07:32
" />regulator napięcia to częśc alternatora ? czy występuje poza alternatorem ,
czy to diody na alternatorze jak kiedyś bywało ?



mario09 - 22-06-2006, 07:47
" />To moze lepiej go nie rozbieraj. Kazdy alterntor musi miec diody. Regulator to oczywiscie "czesc alternatora" i nie wystepuje osobno jak jak to kiedys bywalo w Poloniach czy "Żulach".



prezesjm - 22-06-2006, 07:49
" />
">regulator napięcia to częśc alternatora ? czy występuje poza alternatorem ,
czy to diody na alternatorze jak kiedyś bywało ?

W twoim aucie regulator jest w alternatorze, dokładniej przykręcony do niego, diody występują w każdym alternatorze bo jest to generator prądu zmiennego a w aucie jak wiadomo stosuje się napięcie stałe.



karol69 - 22-06-2006, 09:46
" />DZIEKI SERDECZNE



Luckyy - 22-06-2006, 15:00
" />
">mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0


a u mnie do tej pory zawsze bylo 2-3 kreski za polowa, a teraz przy wlaczonej klimie i wolnych obrotach spada o 4 kreski czyli jest o dwie przed polowa, jak przygazuje to do polowy dobije - czyzby czas cos sprawdzic ??



Prezes - 22-06-2006, 16:20
" />
">mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0


a u mnie do tej pory zawsze bylo 2-3 kreski za polowa, a teraz przy wlaczonej klimie i wolnych obrotach spada o 4 kreski czyli jest o dwie przed polowa, jak przygazuje to do polowy dobije - czyzby czas cos sprawdzic ??

nie marudz wszystko jest oki . JTD ma 2 wentylatory króre potrzebują sporo pradu ( w benzynach 1 ) . Przy okazji sprawdzimy Ci opornik 1 biegu wentylatorów i to wszystko.



Luckyy - 25-06-2006, 19:09
" />
">mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0


a u mnie do tej pory zawsze bylo 2-3 kreski za polowa, a teraz przy wlaczonej klimie i wolnych obrotach spada o 4 kreski czyli jest o dwie przed polowa, jak przygazuje to do polowy dobije - czyzby czas cos sprawdzic ??

nie marudz wszystko jest oki . JTD ma 2 wentylatory króre potrzebują sporo pradu ( w benzynach 1 ) . Przy okazji sprawdzimy Ci opornik 1 biegu wentylatorów i to wszystko.

SPOKO -wiem ze nie ma sie po co mazac ... poprostu zaczela sie ruszac wskazowka ktora zawsze stala w tym samym miejscu

Mialem chwile czasu i podlaczylem Voltomierz do Akumulatora okazalo sie ze napiecie troche spada przy zalaczaniu wentylatorow, ale nie tak jak pokazuje ten wskaznik na desce z 12,5 na 11,5 tylko z 14,8 do 14,4 V.
Zatem pytanko - gdzie jest podlaczony ten wskaznik z deski i ktore masy sprawdzic ;-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \