pchojak - 20-05-2007, 19:42
" />Witam
Mam problem z swoim kapiszonem:
1. pojawia siê olej w filtrze powietrza
2. wydaje mi siê ¿e nie pali na wszystkie gary ¶wiece wymienione( jak sprawdziæ cewki), nierówne obroty, trzêsie silnikiem, nag³e spadki lub przyrosty mocy.
3. czasami na zimnym silniku nie ma mocy i nie chce siê wkrêcaæ pomaga czasami zgaszenie chwila przerwy i ponowny rozruch.
4. problem ze wspomaganiem raz dzia³a normalnie, a czasami brak.
5. AirBag, b³êdy pojawi³y siê po tym jak pad³ akumulator. Po pod³±czeniu do euroscan na pocz±tku pojawia mi siê taka informacja:
- "Disconnect squib connectors 31237, 31238".
Wykrywa takie b³êdy:
"ECU Defective"
"ECU Supply Voltage Low"
Niestety w ¿aden sposób nie mogê ich wykasowaæ.
Powoli brakuje mi ju¿ cierpliwo¶ci i kasy na mechaników niestety do tej pory trafia³em tylko na samych cwaniaków.
6. Po odpaleniu pozostawia du¿± zas³one dymn±.
DRoszi - 20-05-2007, 20:02
" />mozemy sobie rece podac mam to samo z silnikiem ostatnio
cewki raczej bym wykluczyl bo jak sa przebicia to tylko chba na zimnym i wilgotnym silniku
ja jutro katalizator wywalam bo wymienilem lambde i nic a sie dlawi caly czas
wujek - 20-05-2007, 21:49
" />Witam,
Te komunikaty to jakby masa (po³±czenie minus akumulatora z bud±) lub co¶ w skrzynce bezpieczników. Ewentualnie przeka¼nik systemowy (za³±czaj±cy napiêcie na ECU po prze³±czeniu stacyjki w poz. MAR).
Ale, swoj± drog±, zerknij na pompê wspomagania - czy nie szwankuje, nie ha³asuje (bo objaw, jakby z ni± co¶ nie tak).
Pozdrawiam
£ukasz - 21-05-2007, 10:29
" />
">Witam
Mam problem z swoim kapiszonem:
1. pojawia siê olej w filtrze powietrza
2. wydaje mi siê ¿e nie pali na wszystkie gary ¶wiece wymienione( jak sprawdziæ cewki), nierówne obroty, trzêsie silnikiem, nag³e spadki lub przyrosty mocy.
3. czasami na zimnym silniku nie ma mocy i nie chce siê wkrêcaæ pomaga czasami zgaszenie chwila przerwy i ponowny rozruch.
4. problem ze wspomaganiem raz dzia³a normalnie, a czasami brak.
5. AirBag, b³êdy pojawi³y siê po tym jak pad³ akumulator. Po pod³±czeniu do euroscan na pocz±tku pojawia mi siê taka informacja:
- "Disconnect squib connectors 31237, 31238".
Wykrywa takie b³êdy:
"ECU Defective"
"ECU Supply Voltage Low"
Niestety w ¿aden sposób nie mogê ich wykasowaæ.
Powoli brakuje mi ju¿ cierpliwo¶ci i kasy na mechaników niestety do tej pory trafia³em tylko na samych cwaniaków.
6. Po odpaleniu pozostawia du¿± zas³one dymn±.
Motor zle chodzi na Pb czy na lpg??
pchojak - 21-05-2007, 16:57
" />i na jednym i na drugim
wujek - 21-05-2007, 23:15
" />Witam,
Swego czasu zdarzy³ siê taki przypadek, ¿e Kappa szala³a. Komunikaty, przymulanie, nawet potrafi³a nieoczekiwanie zgasn±æ. Przyczyna by³a prozaiczna - w klemie plusowej luzowa³ i nie dawa³ poprawnego kontaktu cieñszy, czerwony przewód. Po rozciêciu klemy i za³o¿eniu nowej problem ca³kowicie ust±pi³.
Pozdrawiam
makek - 22-05-2007, 07:55
" />
">Witam
Mam problem z swoim kapiszonem:
1. pojawia siê olej w filtrze powietrza
2. wydaje mi siê ¿e nie pali na wszystkie gary ¶wiece wymienione( jak sprawdziæ cewki), nierówne obroty, trzêsie silnikiem, nag³e spadki lub przyrosty mocy.
3. czasami na zimnym silniku nie ma mocy i nie chce siê wkrêcaæ pomaga czasami zgaszenie chwila przerwy i ponowny rozruch.
4. problem ze wspomaganiem raz dzia³a normalnie, a czasami brak.
5. AirBag, b³êdy pojawi³y siê po tym jak pad³ akumulator. Po pod³±czeniu do euroscan na pocz±tku pojawia mi siê taka informacja:
- "Disconnect squib connectors 31237, 31238".
Wykrywa takie b³êdy:
"ECU Defective"
"ECU Supply Voltage Low"
Niestety w ¿aden sposób nie mogê ich wykasowaæ.
Powoli brakuje mi ju¿ cierpliwo¶ci i kasy na mechaników niestety do tej pory trafia³em tylko na samych cwaniaków.
6. Po odpaleniu pozostawia du¿± zas³one dymn±.
Witam. Euroscan ma mo¿liwo¶æ testu cewek, sam sprawdza³em na swojej dedrze i bardzo ³adnie widaæ (na ¶wiecy) jak przeskakuje iskra. Czy to zadzia³a w silniku V6 Co do b³êdów , kiedy¶ bawi³em siê euroscanem, i sam "na³apa³" b³êdów, ró¿nych by³ miêdzy nimi "ECU Defective (2)", ale bez problemu da³o sie to wszystko wykasowaæ. Sprawa napiêcia, ile ono wynosi pod F2 (chyba parametry), rzeczywi¶cie jest niskie, czy mo¿e te b³êdy to ¶mieci, które zak³ócaj± poprawn± pracê ECU.