ďťż
Kappa 2.4 TDS - kilka pytań



Anonymous - 17-07-2006, 09:48
" />Witam. Jestem swiezym uzytkownikiem Kappy T.DS, po przejechaniu 2 tysiecy kilometrow mam kilka pytan do uzytkownikow tego wlasnie samochodu.
1 sprawa: gdy auto jest na luzie, badz gdy wcisne sprzeglo lekko faluja obroty. Nie ma tego jak silnik jest zimny, zaraz po odpaleniu. Silnik jest bardzo czysty i wyglada elegancko, z odpaleniem nie mam zadnych problemow.
2 sprawa: wydaje mi sie ze troche kopci, natomiast jezdzilem zawsze samochodami z silnikami benzynowymi i nie mam zadnego punktu odniesienia. Nie ma zadnej chmury dymu ale jak przegazuje to jednak ciemny dymek leci, czy to jest normalne?
3 sprawa: gdy wyprzedzam na 3 biegu to auto zachowuje sie odpowiednio do okolo 3,5 tys obrotow, potem jakby lekko przymula, moze dostaje za duza paliwa?
4 sprawa: spalanie rzędu 10-11 litrow na miescie, w trasie okolo 9, wydaje mi sie ze na diesla to troche duzo?
5 sprawa: z okolic lewego tylnego kola wydobywaja sie jakies niepokojace dzwieki jakby jakas blacha o cos tlukla, czasami potrafi nawet zapiszczec jakbym siedzial na starej wersalce, moze ktos sie z tym spotkal?

Sorki ze te pytania sa troszke ogolne i prosto sformuowane ale niestety na mechanice kompletnie sie nie znam. Ogolnie autkiem sie jezdzi bardzo dobrze.




Blash - 17-07-2006, 13:55
" />ja o spalaniu tylko powiem tyle że tak tyle ma palić i ciesz sie ze na miescie tylko tyle moja z klimą wciągała 13 , a z tym przymulaniem to moze masz zmniejszoną dawkę ale to mój domysł



Prezes - 19-07-2006, 22:10
" />TDSy wymagają niestety okresowych regulacji. Silniki te posiadają juz sporo elektroniki ale wstęnne nastawy muszą byc regulowane. Chodzi min. o dawke paliwa , kat wtrysku , .....

Przydała by sie wizyta w sensownym warsztacie który bedzie potrafił wyregulowac silnik. Efefkty potrafią zadziwic ....

Pozdrawiam



Kazik - 19-07-2006, 22:40
" />Mam Kappe TDS od roku i przejechane jakieś 10tys km, a oto moja odpowiedz
1 sprawa:
Nie zauważyłem takiego problemu..

2 sprawa:
Mi kopci tylko przy gwałtownym przyspieszeniu w okolicach 3-4tys obrotów, przy spokojnym wchodzeniu na obroty raczej to się nie zdarza.

3 sprawa:
przy 3,5tys nie przymula wtedy dopiero ma kopa

4 sprawa:
spalanie w mieście ok. 9-11litrów w mieście, w trasie przy spokojnej jeździe (do 110km/h) w granicach 7,5-8,5




Pablo - 19-07-2006, 23:56
" />
">Przydała by sie wizyta w sensownym warsztacie który bedzie potrafił wyregulowac silnik. Efefkty potrafią zadziwic ....

Tłumacząc z Polskiego na nasze :wink: trzeba wybrać się na wycieczkę do Łodzi, ul. Wileńska 11 i masz problem z głowy :lol: :lol: :lol:



Anonymous - 20-07-2006, 10:13
" />Dzieki za odpowiedzi. W miedzyczasie bylem w warsztacie elektromechanicznym i wykryto awarie wylacznika sprzegla, moze to rozwiaze kilka problemow jak ow wylacznik wymienie. Podziele sie dostwiadczeniami.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \