ďťż
Kappa 2.4 JTD - Wymiana przekładni kierownicy



paulo - 03-01-2008, 16:49
" />Proszę o pomoc w temacie przekładni kierownicy Lancia Kappa 2.4JTD
W serwisie jak usłyszałem cenę za nową to mi buty spadły.
Będę wdzięczny za adresy regenerowania na terenie śląska, opolskiego bądź dolnego śląska.
Jak dokonać demontażu tej przekładni. Proszę o szczegółowy opis.




dudekken - 04-01-2008, 01:21
" />Gdzie można zregenerować przekładnie u ciebie to ci nie podpowiem, w kwestii demontażu przekładni to wygląda to tak:

1. Trzeba wjechać na kanał lub podnośnik (ważny dostęp z dołu)
2. Zdejmujemy koła
3. Odpinamy łączniki od stabilizatora
4. Podpieramy silnik o miskę lub skrzynie koziołkiem
5. Demontujemy tylną poduszkę silnika
6. Rozpinamy mieszek drążka zmiany biegów i demontujemy delikatnie osłaniający go plastik
7. Demontujemy blachę idącą od pół ramy do podłogi po stronie kierowcy
8. Na dole odkręcamy 4 śruby od blachy zachodzącej na pół ramę pomocniczą (2 z lewej, 2 z prawej)
9. Odkręcamy kolejne śruby tej blachy idąc w tył auta (z lewej i prawej)
10. Opuszczamy blachę w dół (teraz drążek zmiany biegów w kabinie pójdzie na dół, w tym celu odpinaliśmy mieszek wraz z plastikiem)
11. Odpinamy kolumnę kierowniczą w kabinie od przekładni pod pedałami (wyciągnij kierownicę na maks do siebie), śruba 13, UWAGA na blaszkę wewnątrz nie zgubić
12. odkręcamy 2 śruby trzymające pół ramę od podłużnic
13. Przekładnia jest twoja

Stopień trudności zależy od stopnia skorodowania śrub. Powodzenia



Egon - 04-01-2008, 10:22
" />z co ci padło w przekładni ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \