sachaj - 12-03-2010, 01:57
" />witam.mam pytanie odnosnie dzwieku silnika bo niewiem czy sobie cos ubzduralem czy jednak ma to znaczenie ale mam wrazenie ze powiedzmy na obrotach 1200-1500 slychac na zimnym silniku podczas jazdy klekocik.jak sie juz nagrzeje to jest normalnie.czy to ma na to wplyw zima i niskie temperatury?czy ten silnik tak poprostu ma chodzic?i do ilu obrotow krecic silnik przed zmiana biegu?przy normalnej jezdzie.moj pierwszy diesel stad tyle pytan bo niechce zeby dzialo sie cos nieporzadanego.
KGB - 12-03-2010, 02:02
" />to jest diesel ,a zimny diesel klekocze jak stado bocianow ,
w koncu nie przez przypadek nazywaja go "klekotem"
ale obserwoj objawy - jak zacznal sie nasilac ,to bedzie trzeba myslec ,co robic
sachaj - 12-03-2010, 02:04
" />nie jest to jakis przerazliwy dzwiek tylko taki deliktany klekocik czego juz niema jak wejde na wyzsze obroty pozniej to tylko wrkot a jak sie nagrzeje to juz ok wszystko.ostatnio sie naczytalem troche postow z problemami innych i pomyslalem ze pojezdze bez sluchania radia zeby silnika posluchac i moze dlatego ze wczesniej nie sluchalem to teraz tak sobie wkrecam nic nie dymi idzie rowno.dodam ze mruga mi kontrolka swiec wiec ktoras padla czy to moze byc przyczyna?po swietach wymieniam wszystkie.
KGB - 12-03-2010, 02:15
" />nie to napewno nie od swiec ,
poprostu diesle na niskich obrotach klekocza ,a na wyzszych juz klekotu nie slychac ,bo zwieksza sie czestotliwosc tego odglosu sie zwieksza
sachaj - 12-03-2010, 02:20
" />a nizsze temp moga miec na to wplyw?
KGB - 12-03-2010, 02:30
" />bezposrednio to nie ,ale posrednio w tym sensie ,ze silnik sie dluzej nagrzewa to jak najbardziej