ďťż
Kappa 2.0 turbo 20V - gdzie znajduje się filtr paliwa?



Anonymous - 14-04-2007, 13:12
" />wymieniam wszystkie filtry i nie wiem gdzie jest filt paliwa czy ktos moze mnie olsnic gdzie te filtr moze sie znajdowac ?




bogdan - 14-04-2007, 13:14
" />Witam. Prawdopodobnie pod kołem zapasowym, jeżeli nie ma pod machą.



Anonymous - 14-04-2007, 14:06
" />pod spodem kolo baku nie ma pod maska nie ma tylko mi zostalo jeszcze jeden pomysl zdjac tylna kanape i pod nia gdzie moze jest zbunkrowany ten filt ale jest maly problem nie wiem jak zdjac tylna kanape :roll: :roll: :roll:
szarpale sie ale nie udalo mi sie zdjac tej kanapy



bogdan - 14-04-2007, 15:02
" />Może pod kołem zapasowym? Wyjmij koło zapasowe, odkręć dekielek (jak jest) i tam powinien być filtr.




FC20VT - 29-06-2008, 13:54
" />Cześć odgrzebie trupa z szafy, nie wiecie gdzie jest filtr paliwa w kappie 20v turbo 2000 rok? bo nigdzie go nie widze szukałem w eperze i też go nie moge znaleźć.
Najwyżej pojade do ASO żeby zmienili.
Pozdrawiam.



Przemic - 29-06-2008, 22:48
" />w pompce, nie wymienia się, chyba że z pompką jak padnie



FC20VT - 30-06-2008, 12:13
" />ok dzięki.Pozdrawiam



szarkiz - 30-06-2008, 12:40
" />Niech mnie ktoś oświeci....
filtr paliwa w pompie paliwa ... tak ? i wymienia sie gdy pada pompa ... tak ?

to po diabla ja wymieniam co 20 kkm bo tak zalecił mi mechanior skoro w modelu turbo praktycznie nie wymienia sie w ogole?.. no chyba ze pompa paliwa pada w kappie turbo regularnie co 20 tysi



Marco21xx - 15-04-2010, 14:02
" />Witam,

Odkopie ten temat...... koledzy to jak to w końcu jest z tym filtrem paliwa?? wymienia się?? nie wymienia?? i gdzie go można znaleźć (Kappa TURBO 5.20).
A tak apropo tematu: jaki może być koszt pompy paliwa?



stabraf - 15-04-2010, 14:11
" />Nie wymienia się filtra paliwa.Jest on zespolony z pompką paliwa ,którą możesz znależć w bagażniku pod tą wykładziną która zakrywa koło zapasowe.Jest tam dekiel przykręcony na 4 śrubki bodajże 5,5mm.Należy też zwrócić uwagę na to ,że przed liftem <'98 do kappy były montowane inne pompki paliwa ,a czujnik poziomu paliwa był osobnym elementem zamontowanym w dziurze obok ,natomiast po lifcie pompka jest inna i w dodatku czujnik poziomu paliwa jest z nią zespolony.Tym samym różnią się również wtyczki elektryczne do tych pompek.

Dorzucam jeszcze fotki pompki + pływaka sprzed liftingu (w 2.0t 20V jest ta druga z zespolonym pływakiem):Załącznik:
pompka.jpg [ 166.1 KiB | Obejrzany 511 razy ]

A tutaj wygląd pompki od spodu po wyciągnięciu jej z tego kremowego wiadra:
Załącznik:
pompka1.jpg [ 220.54 KiB | Obejrzany 511 razy ]




topcio1 - 15-04-2010, 14:41
" />a u mnie jest filtr przy prawym tylnym kole



stabraf - 15-04-2010, 14:52
" />Aaaa...bo Ty to masz wogóle inne auto...
Ty masz 2.0t 16V.



topcio1 - 15-04-2010, 14:59
" />no tak,



stabraf - 15-04-2010, 15:09
" />A pompę i pływak masz takie jak na foto powyżej?



topcio1 - 15-04-2010, 18:14
" />nie wiem, jeszcze nie zaglądałem



Marco21xx - 15-04-2010, 21:33
" />Dzięki wielkie za pomoc, a wiecie może czy jestem w stanie sprawdzić (metodą chałupniczą) czy jej wydajność jest ok?? tzn czy daje prawidłowe ciśnienie?

Pytam, ponieważ mam ostatnio taki dziwny problem: jak odpalam auto na zimnym (na benzynie) to praktycznie nie jeździ. Obroty falują, gaśnie, szarpie i wogule chodzi jakby nie chciała. Jak przełączy się na gaz to jest ok. Jak silnik się już zagrzeje i przełacze na benzyne to też jest wmiare ok(obroty troszkę falują).
Znalazłem tu na forum info, że powodem może być za słabe ciśnienie paliwa - dlatego pytam o pompe. Chociaż troszkę to dziwne, że jak się rozgrzeje to mu przechodzi. Bardziej mi to pasuje na jakiś czujnik temperatury albo coś takiego. Co o tym sądzicie??



achran - 30-04-2010, 23:51
" />Witam

Mam dokładnie ten sam problem w 2.0t 20V
Obroty latają na zimnym gasnąć potrafi, cyrk że szkoda gadać.
Jak na Gaz zapodam to bez problemu. Problem też znika jak się jej ciepło zrobi.
Jak kolega znajdzie przyczyne to chetnie posłucham.
Ja dziś zmieniłem olej filtr powietrza filtr oleju świeczki i jutro będe sprawdzał czy coś pomogło.



stabraf - 01-05-2010, 14:18
" />U mnie na takie objawy pomogło wyczyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy oraz węży doloty z "błotka" olejowego.W autku ze świstakiem zawsze coś tam oleju turbina napluje w dolot
Zaczyna teraz po ok. roku robić się to samo więc ponowię tą procedurę.



achran - 02-05-2010, 20:58
" />Witam

U mnie to ani filtr ani świeczki. Wymienione i nie pomogło. Zrobiłem też czyszczenie kolektora dolotowego z oleju. Miałem specjalny płyn do czyszczenia dolotów. Za turbiną suchutko tylko taki delikatny film na ściankach kolektora. Ale za to od odmy sporo syfu. Też nie pomogło. Zrobiłem też czyszczenie sprężonym powietrzem krokowca przemyłem też go WD-40. Też nie pomogło. Jakoś dokładniej się go czyści ? Wogóle to rozebrać go jakoś można ? Wyglądał raczej na nierozbieralny. No narazie się mecze. Teraz będe próbował wymienić jeden z wtrskiwaczy bo ostatnio na kompie wychodziło że ECU ma z nim jakieś problemy. Ale coś czuje że to nie to . Tak to chyba czy zimny czy ciepły były by jakieś problemy.
No czasem mam taki objaw że nawet na ciepłym i to na gazie jak i na benzynie trzyma dość wysokie obroty biegu jałowego (2000-2500) . I bardzo ale to bardzo wolno schodzi niżej ( do 1000-750)

Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \