jedrekv - 16-12-2007, 12:38
" />Witam
od roku mam kappe 20t 16v dziwi mnie głosna praca zaworów
czy te silniki s± głosniejsze od zwykłych 2.0 czy 2.4 .
oprócz tego kiedys po dodaniu gazu auto wciskało w fotel teraz
jest tylko głosniej ,ryczy i dużo pali ,ktos mi powiedział że to zawór
na turbinie jest zepsuty , moze ktos mi doradzi co zrobic gdzie podjechac [/list]
Tomasz - 16-12-2007, 12:40
" />
">Witam
od roku mam kappe 20t 16v dziwi mnie głosna praca zaworów
czy te silniki s± głosniejsze od zwykłych 2.0 czy 2.4 .
oprócz tego kiedys po dodaniu gazu auto wciskało w fotel teraz
jest tylko głosniej ,ryczy i dużo pali ,ktos mi powiedział że to zawór
na turbinie jest zepsuty , moze ktos mi doradzi co zrobic gdzie podjechac [/list]
Uzupełnij braki w swoim profilu
Bany - 16-12-2007, 22:47
" />Jest gło¶niej bo nie mam samoregulatorów tylko plytki i trzeba tam zagl±dać co jaki¶ czas.
SprawdĽ ile ładuje turbina
pawcio1 - 17-12-2007, 00:03
" />Dokładnie! Regulacja co ok.40ty¶.km. tak podaje instrukcja! :wink:
jedrekv - 17-12-2007, 14:37
" />dziękuję za odpowiedz może wiecie u kogo mogę ustawić zawory i sprawdzić
ci¶nienie turbiny najlepiej w Poznaniu .
jedrekv - 17-12-2007, 14:42
" />faktycznie turbina może mieć słabe ci¶nienie ponieważ jak ¶ciskam
w±ż pomiędzy interkulerem a kolektorem ss±cym to robi się twardy dopiero przy bardzo wysokich obrotach
mariusz76 - 17-12-2007, 16:20
" />Na postoju turbina nigdy nie będzie dawać ci¶nienia.
wega - 17-12-2007, 18:08
" />Może to banalne, ale sprawdĽ stan oleju.
jedrekv - 17-12-2007, 21:57
" />olej wymieniam co 10 000 km selena 10w/40 jak zaleca producent my¶lę że to będzie wina turbiny lub jaki¶ zawór który regoluje ci¶nienie dzisiaj byłem na diagnostyce silnika wynik 0 błędów