Wypłosz - 26-04-2010, 22:43
" />Witam,miałem przyjemność potestować już prawie każdą kappe,sam jeżdżę 3.0,szwagier ma 2.0,a teraz kolejna w rodzinie 2.0 turbo 205km,i jest mały problem,mianowicie podczas rozpędzania kiedy sprężarka się odezwie zaczyna auto jechać,ale przy 4-4,5 tys obrotów jest zadyszka,nie wkręca się już tak ochoczo,co ciekawe 2.0 nie dość że dotrzymuje jej tępa to przy 180 kmh zaczyna odjeżdżać a w tej z turbem nie pomaga ani redukcja do 4 biegu ani nie rozpędza sie na 5 biegu,gdzie szukać przyczyny? bo rozumiem ze to chyba jest oczywiste iż powinna mieć większy jad,ciąg czy jak go tam zwał,czy ktoś potrafi nasunąć jakiś pomysł? czy sprężarka słabo tłoczy? a może coś innego?
DeviLL - 26-04-2010, 23:14
" />Byla juz o tym mowa , poszukaj w podobnym temacie
Wypłosz - 26-04-2010, 23:25
" />czytam,czytam tylko najpierw muszę trochę ogarnąć to forum, każdy dział mnie interesuje:)
topcio1 - 27-04-2010, 15:08
" />ile turbina ładuje?
Wypłosz - 27-04-2010, 17:00
" />Narazie to my nawet nie wiemy gdzie się z tym udać,szukamy żeby to ktoś obadał,ale myślę że osiągnięcie 200 km|h nie powinno stanowić żadnego problemu,a tutaj z bólem 190:(
marboy - 27-04-2010, 18:01
" />
">ile turbina ładuje?
chodzi o to jakie ma ciśnienie ładowania a nie jak szybko jedzie
Wypłosz - 27-04-2010, 19:19
" />Doskonale wiem o co chodzi:) nie jest to pierwsze mocne auto jakim jeździłem:)) ale moc to tak samo prędkość bo każde autko które miałem i dysponowało mocą od 200 do 300 koni nie łapało zadyszki przy 170km|h nie wspominając że taka prędkość osiągana jest w mgnieniu oka:) może ktoś wie gdzie na Podkarpaciu szukać takich magików co się na tym znają?
topcio1 - 27-04-2010, 19:24
" />
">ale moc to tak samo prędkość bo każde autko które miałem i dysponowało mocą od 200 do 300 koni nie łapało zadyszki przy 170km|h nie wspominając że taka prędkość osiągana jest w mgnieniu oka:
czyli przekładając prędkość na moc a moc na doładowanie, strzelam, że ładuje 0,5 - sprawdź zawór bost
Polej - 27-04-2010, 19:32
" />i fajnie byłoby żebyś pokazał swoją Lancie/ swoje Lancie (skoro jest ich kilka), bo chętnie zobaczymy, a może i spotkamy na drodze. Pozdrawiam!
Wypłosz - 27-04-2010, 20:45
" />Swoja lancie pokaże wam w czwartek wieczorem,szwagier miał 2.4,teraz kupił 2.0t drugi szwagier ma 2.0 145 km,koledzy jezdza w pracy 2.4 jtd,2.4 vis,w sumie w rodzinie i znajomych jest obecnie z 8 lanci:) zawór nie wiem jak sprawdzić,poszukamy kogoś tylko na spokojnie:)
topcio1 - 27-04-2010, 20:47
" />na początek jest potrzebny wskaźnik doładowania, albo inaczej - zdejmij wężyk z wesegate i zobacz czy będzie lepiej. Jeśli tak to zawór bost
Wypłosz - 27-04-2010, 21:03
" />Co to jest wesegate?? i gdzie to jest??
topcio1 - 27-04-2010, 21:14
" />taka klapka w turbinie,
samuel - 27-04-2010, 23:13
" />Czy z tego zdjęcia da się wywnioskować jakie wężyki odejmować ?
topcio1 - 28-04-2010, 15:50
" />da się
Załącznik:
aps_turbo.jpg [ 35.12 KiB | Obejrzany 352 razy ]
marboy - 28-04-2010, 17:33
" />
">Swoja lancie pokaże wam w czwartek wieczorem,szwagier miał 2.4,teraz kupił 2.0t drugi szwagier ma 2.0 145 km,koledzy jezdza w pracy 2.4 jtd,2.4 vis,w sumie w rodzinie i znajomych jest obecnie z 8 lanci:) zawór nie wiem jak sprawdzić,poszukamy kogoś tylko na spokojnie:)
qrde sami możecie sobie klub zalożyć gratulacje