Boorek - 30-05-2009, 20:20
" />Witam! Napewno jest kilku forumowiczy którzy u¿ywaj± silnik 4.16T na gazie- ja przymierzam siê do za³o¿enia takiej instalacji jednak¿e ciekaw jestem jaki zestaw macie u siebie i jak on siê sprawuje? Ja je¶li siê zdecydujê na instalacjê za³o¿ê pewnie staga-300 ze wzglêdu na cene, ale nie mam pojêcia jki parownik i wtryskiwacze bêd± odpowiednie dla takiego potworka jakim jest 4.16.Pozdrawiam
Krzys - 30-05-2009, 20:49
" />Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz byæ rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.
Boorek - 30-05-2009, 21:00
" />aaa najwa¿niejszym warunkiem jest jak najlepszy stosunek cena/jako¶æ nie mam ochoty p³aciæ xxx pln za odrobinê lepsze podzespo³y i mam pro¶bê... je¶li bêdzie pisa³ kto¶ kto zajmuje siê zak³adaniem gazu prosi³bym o podanie "ceny sugerowanej" co by mnie nie oskubali. Pozdrawiam
Swiety - 31-05-2009, 10:17
" />ooo podpinam sie do tematu nied³ugo bêde mia³ ten sam problem
KGB - 31-05-2009, 22:31
" />
">Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz byæ rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.widze kolega czyta forum pewnego pajacyka
instalka zamknie sie w 3kpln ,a na sile mozna i w 2500pln sie zmiescic ,
matrixy to maks ,med- kosztuja podobno 1000pln (same wtryski) ,a elektronika silnika wcale nie ambitna ,
reduktor eg200 moze nie dac rady przy doladowaniu - trzeba by poprawic kompensacje ,moze lepiej scorpion GT ,albo kme silver do turbo ,ale jego tez trzeba samemu poprawiac by dal rade 200km
stag300 to dobry wybor ,teraz zostal zastapiony przez stag4
Krzys - 01-06-2009, 09:54
" />
">Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz byæ rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.widze kolega czyta forum pewnego pajacyka
instalka zamknie sie w 3kpln ,a na sile mozna i w 2500pln sie zmiescic ,
matrixy to maks ,med- kosztuja podobno 1000pln (same wtryski) ,a elektronika silnika wcale nie ambitna ,
reduktor eg200 moze nie dac rady przy doladowaniu - trzeba by poprawic kompensacje ,moze lepiej scorpion GT ,albo kme silver do turbo ,ale jego tez trzeba samemu poprawiac by dal rade 200km
stag300 to dobry wybor ,teraz zostal zastapiony przez stag4
Wiadomo¶ci czerpiê z wielu ¼róde³ tak¿e z w³asnej praktyki a np. z Silverem mam z³e do¶wiadczenia, ciekn± kolanka. A Matrixy to raczej min. tu masz ponad 50 KM z cylindra.
KGB - 01-06-2009, 12:02
" />cieknace kolanka to najmniejszy problem kme
co do wtryskiwaczy, to problemem nie jest ilosc KM z cylindra ,tylko oplacalnosc ,
oczywiscie mozna zalozyc MEDy ,z ktorymi stag300 sobie kiepsko radzi ,wiec trzeba by doplacic do 300plus ,
tylko ,czy zakladanie listwy za 1kpln do silnika ,ktory debiutowal w latach 60' ma sens ekonomiczny ?
50KM z cylindra da sie wykarmic i valtekami ,bo to kwestia otworu (dyszy) - trzeba sie skupic raczej na czestotliwosci dzialania wtryskiwaczy ,
nie wiem jaki wtrysk siedzi w 2.0T ,tu powinien zainteresowac sie wlasciciel auta i podac na forum
david_b - 01-06-2009, 13:47
" />Witam!
to magic jety ju¿ wysz³y z obiegu?
reduktory EG s± te¿ do wiêkszych mocy,chyba 250?Scorpion GT powinien daæ radê,cena podobna.
O ile stag 300 plus jest niewiele dro¿szy od 300 zainwestowa³bym w plusa.
Pytanie do w³a¶cicieli 4.16T - ile kkm rocznie robicie,bo nie wiadomo czy jest sens monta¿u,realnie trzeba siê liczyæ ze wzrostem do 30% zu¿ycia LPG w stosunku do Pb...
Boorek - 01-06-2009, 20:41
" />Witam! niestety nie wiem jaki tam wtrysk siedzi, popatrzê w weekend i na pewno napiszê...
Je¶li chodzi o ilo¶æ przebieg to pewnie wyjdzie z 15-20 tys. tylko ¿e ja przelicznik mam trochê inny ni¿ ten polski.. i bojê siê cen benzyny w przysz³o¶ci Pozdrawiam
Swiety - 03-06-2009, 22:35
" />
">Witam!
to magic jety ju¿ wysz³y z obiegu?
reduktory EG s± te¿ do wiêkszych mocy,chyba 250?Scorpion GT powinien daæ radê,cena podobna.
O ile stag 300 plus jest niewiele dro¿szy od 300 zainwestowa³bym w plusa.
Pytanie do w³a¶cicieli 4.16T - ile kkm rocznie robicie,bo nie wiadomo czy jest sens monta¿u,realnie trzeba siê liczyæ ze wzrostem do 30% zu¿ycia LPG w stosunku do Pb...
hehe mi pali 17 L bezyny w miescie, jednak wole gaz
Boorek - 04-06-2009, 20:56
" />Witam! byl;em dzisiaj u gazownika i zaproponowa³ mi staga-4, magicjety i reduktor kme silver. Cena to 3 tys.
Sam w³a¶ciciel je¼dzi zagazowan± imprez± 270KM i chodzi mu ca³kiem ok... jest to ponoæ jego 8 auto z turbo i gazem...niestety narazie pojawi³y sie inne wydatki...
KGB - 04-06-2009, 21:31
" />siver jest za slaby ,ma spadki napiecia i nie wyrabia podobno powyzej 150KM ,
do turbo idza kme czarne (czarne boki) ,podobno wystepuja w wersji silver i gold ,ale JA widzialem tylko silvery turbo,
moze turbo ma wieksza wydajnosc (napewno ma lepsza kompensacje) ,ale moze nie wyrobic przy 205KM ,
da sie go przerobic ,by dawal rade ,ale to juz zostaw gazownikowi - on daje gware ,to jego sprawa