Jakie auto po Kappie



Roger7 - 25-06-2010, 18:43
" />Witam
Mam ju¿ 5 lat Kappê 2.4 JTD i mimo, ¿e j± szczerze kocham z wzajemno¶ci±, to chcia³bym sobie sprawiæ nowsze auto z mocniejszym silnikiem. Najchêtniej w³oskie ale mo¿e byæ te¿ insze.
Mój wybór Alfa Romeo 166 po liftingu, silniki:
- 2.4 JTDM 175 KM lub 185 KM (trudno spotkaæ, czy ró¿ni± siê, czy tylko programem ?)
- 3.2 V6 lub 3.0 V6 - ale nie wiem jakie koszty s± utrzymania takiego potworka i nie chodzi tylko benzynê ?
Albo Thesis z podobnymi silnikami.

Zale¿y mi, ¿eby auto by³o niezawodne na takim poziomie jak Kappa i mniej wiêcej takim komforcie.
O Thesis i jej usterkach mo¿na przeczytaæ na tym forum (elektryka, zamki, sprzêg³o, lakier na klapie baga¿nika).
Jak ma siê do tego AR166, czy kto¶ ma porównanie do Kappy, Thesisa ?

Pozdrawiam




bargaw3181 - 25-06-2010, 18:49
" />Nie ma innej opcji ni¿ Thesis... tyle z mojej strony



Artur G. - 26-06-2010, 11:20
" />
">Mam ju¿ 5 lat Kappê 2.4 JTD i mimo, ¿e j± szczerze kocham z wzajemno¶ci±, to chcia³bym sobie sprawiæ nowsze auto z mocniejszym silnikiem. Najchêtniej w³oskie ale mo¿e byæ te¿ insze.

mam ten sam problem, w grê wchodzi³y:
1. niekwestionowany lider Thesis
2. Jaguar X-type
3. Saab 9-5 po 2002r.
4. Saab 9-3 po 2002r.
5. Alfa 166 od 2004r.
6. Rover 75 2,5 pb
7. Polonez caro
Na placu boju pozosta³y dwa pierwsze. Chocia¿ nigdy nic nie wiadomo.



Duch-Dziadka - 26-06-2010, 12:02
" />Ja kuilem Mondeo kombi 2.0 TDCi w automacie...ale dylemat tez mialem...




SEBAkappa - 26-06-2010, 12:44
" />jak dla mnie kolego to tylko Tereska ale z jednym ale,moja maleñka rada nie kupuj z silnikiem 3.0 i nie chodzi tu o spalanie ale o to ¿e s³ysza³em z bardzo dobrego ¼ród³a,¿e wszelkie prace przy silniku typu np wymiana alternatora itp trzeba wykonywaæ po wymontowaniu silnika a to zwiêksza koszty serwisowania autka,a i ponoæ mechanicy znam kilku u mnie w mie¶cie(spece od Lancii)jak widz± Thesisa 3.0 to uciekaj± S³ysza³em ,¿e bardzo dobrze sprawuje siê silnik 2.0 Turbo,nie jest to w tym przypadku mocno wysilona jednostka ale ma 185 kucyków,wiêc daje spokojnie radê



Skalniak71 - 26-06-2010, 20:56
" />
">Jak ma siê do tego AR166, czy kto¶ ma porównanie do Kappy, Thesisa ?


Wiêc tak. Posiadam Kappe 3.0 z 95 rocznika oraz (³ojcowsk± )Alfe 166 2.4jtd 175KM '05. Wra¿enia z przesiadki z Kappy s± nastêpuj±ce:

- mniej miejsca na tylnych fotelach
- twardsze, ¶wietnie trzymaj±ce zawieszenie spotêgowane seryjnymi felgami 17'' na kapciach 225/45
- ko³o kierownicy obraca siê 3x ciê¿ej ani¿eli w Kappie(servotronic)
- automatyczna skrzynia chodzi wrêcz idealnie,w po³±czeniu z tempomatem = wielki komfort.
- hamulce dzia³aj± wy¶mienicie, ostre jak brzytwa.
- przeszkadzaj± ma³e lusterka (imho kwestia przyzwyczajenia)
- rewelacyjne nag³o¶nienie
- wydajna klimatyzacja
- cichy silnik diesla który bardzo ³adnie chodzi i dysponuje spor± moc±(choæ w rywalizacji z Kapp± przegrywa )
- os³ona air bagu pasa¿era wygiê³a i odstaje delikatnie od deski rozdzielczej- powód nas³onecznienie!
- doskonale wyciszone wnêtrze
- urok samochodu powala na kolana i to chyba najwiêkszy plus.

Kupuj±c Alfe ¶wieci³a siê kontrolka od automatycznej skrzyni biegów, wy³±cza³ siê wy¶wietlacz pokazuj±cy aktualny bieg, auto rusza³o o ile pamiêtam z 3-go biegu, brak mo¿liwo¶ci zmiany biegów. Koszt naprawy 200z³. Przyczyna? Przepalona wi±zka przy skrzyni biegów. Autko dobrze wyposa¿one, 6 poduch, asr, xenony , lusterko fotochromatyczne, czujnik deszczu(bardzo przydatne),parktronic ty³, elektryka foteli z podgrzewaniem oraz ¶wietnie wykoñczona deska rozdzielcza w skórze oraz boczki drzwi obszyte skór±. Obok kierunkowskazów bocznych na b³otnikach oraz w rogu klapy dyskretne naklejki w kszta³cie niepe³nego okrêgu- wydaje mi siê, ¿e to mo¿e oznaczenie wersji albo kaprys W³ocha...

Samochód póki co nie stwarza problemów, bardzo dynamiczny, spalanie przy normalnej, dynamicznej je¼dzie z wyprzedzaniem w cyklu mieszanym ok. 7l.

Wybieraj±c Alfe przesi±dziesz siê do samochodu bardziej sportowego i tego nie da sie ukryæ. Czyæ to gdy wsiadasz i wysiadasz(dupsko wpada do¶æ g³êboko w siedzenia).

Poni¿ej galeria zdjêæ Alfy(³aduje siê do¶æ d³ugo z powodu du¿ej rozdzielczo¶ci zdjêæ)
Galeria zdjêæ ALFA ROMEO 166 2.4jtd - Skalniak71

P.S. mo¿e to Ciê zainspiruje?




Coupe - 26-06-2010, 23:36
" />Mo¿e:



Skalniak71 - 27-06-2010, 00:10
" />Wszystko czego trzeba i wiele rzeczy których siê nie u¿ywa znalaz³bym TUTAJ!

To spe³nienie marzeñ o luksusie. Fakt BMW to nie Lancia/ Lancia to nie BMW, ale je¶li chodzi o komfort to chyba ju¿ ALL Inclusive :]



michal1045 - 27-06-2010, 01:18
" />Jak dla mnie to Range Rover seria 3, Grand Cherokee a z bardziej przyziemnych to nowa Croma Thesis odpada, bo musimy mieæ co najmniej kombi



Roger7 - 27-06-2010, 07:42
" />
">Wiêc tak. Posiadam Kappe 3.0 z 95 rocznika oraz (³ojcowsk± )Alfe 166 2.4jtd 175KM '05. Wra¿enia z przesiadki z Kappy s± nastêpuj±ce:
...

Ok, serdeczne dziêki za taki wyczerpuj±cy opis.
A jak z zawieszeniem alfy ? S³ysza³em, ¿e to jej najwiêkszy mankament, bo dziêki je¼dzie po polskich drogach trzeba czêsto co¶ w nim robiæ, co nie jest tanie?
Czyli polecasz automat w 166 ? Chyba siê starzejê, bo chcia³bym mieæ auto z automatyczn± skrzyni±...
W porównaniu do Kappy mniej miejsca i trochê bardziej sportowy charakter, hmm...
A jak z baga¿nikiem?
Co do BMW, nie do koñca mi siê podobaj± te ob³e kszta³ty, wyposa¿enie powala, ale cena i silnik jeszcze nie dla mnie



mike_d - 27-06-2010, 12:52
" />159 to realnie dobry kandydat na przesiadkê. Mniej miejsca ale za to kilka rzeczy in +. Tydzieñ temu zaliczy³em jazdê testow± wersj± SW 1.9 150KM. Wsiad³em, ustawi³em fotel i to wszystko. Jecha³em jak benzyniakiem - silnik wspaniale pracuje. 2.4jtd to musi byæ frajda. Uk³ad kierowniczy bajka. Design rownie¿ jak w kappie bêdzie ponadczasowy.



topcio1 - 27-06-2010, 13:02
" />
">Wszystko czego trzeba i wiele rzeczy których siê nie u¿ywa znalaz³bym TUTAJ!

To spe³nienie marzeñ o luksusie. Fakt BMW to nie Lancia/ Lancia to nie BMW, ale je¶li chodzi o komfort to chyba ju¿ ALL Inclusive :]


dla mnie BMW tylko w dwóch nadwoziach :

Faworyt 635 CSI
LOnger 740i



grzole - 27-06-2010, 14:20
" />
">Mam ju¿ 5 lat Kappê 2.4 JTD i mimo, ¿e j± szczerze kocham z wzajemno¶ci±, to chcia³bym sobie sprawiæ nowsze auto z mocniejszym silnikiem. Najchêtniej w³oskie ale mo¿e byæ te¿ insze.

mam ten sam problem, w grê wchodzi³y:
1. niekwestionowany lider Thesis
2. Jaguar X-type
3. Saab 9-5 po 2002r.
4. Saab 9-3 po 2002r.
5. Alfa 166 od 2004r.
6. Rover 75 2,5 pb
7. Polonez caro
Na placu boju pozosta³y dwa pierwsze. Chocia¿ nigdy nic nie wiadomo.

">Ja kuilem Mondeo kombi 2.0 TDCi w automacie...ale dylemat tez mialem...
X-Type jest ca³kiem ³adniutki. O ile uda siê zapomnieæ o tym, ¿e to tylko fajniejszy Mondeo to mo¿na poczuæ siê komfortowo i przyjemnie. S± nawet diesle w kombi dla mi³o¶ników oszczêdno¶ci oraz pakowania wózków, dla sprinterów V6 z AWD a dla wygodnickich automacik. Dla ka¿dego co¶ mi³ego.

BTW

Artur widzê, ¿e masz do¶æ mocno podobne gusta co ja. Wyj±tek stanowi 166 - wolê przód sprzed liftu.



Coupe - 27-06-2010, 15:43
" />
">Jak dla mnie to Range Rover seria 3, Grand Cherokee a z bardziej przyziemnych to nowa Croma Thesis odpada, bo musimy mieæ co najmniej kombi
nie¶miej sie z Cromy ja b powaznie my¶le o zamianie na 200 konn± Cromê po lifcie, ale jeszcze nie teraz



bargaw3181 - 27-06-2010, 15:59
" />W Cromie bardzo podoba mi siê wnêtrze



michal1045 - 27-06-2010, 17:25
" />
">Jak dla mnie to Range Rover seria 3, Grand Cherokee a z bardziej przyziemnych to nowa Croma Thesis odpada, bo musimy mieæ co najmniej kombi
nie¶miej sie z Cromy ja b powaznie my¶le o zamianie na 200 konn± Cromê po lifcie, ale jeszcze nie teraz
¦mieje siê z tego, ¿e jest bardziej przyziemna



Heathen - 27-06-2010, 17:56
" />Mocniejszy silnik Np 3,2JTS:)
O podobnym komforcie 159 SW:)
Ja w 159 SW 3,2 JTS zakocha³em siê od pierwszego dotyku...
Teraz tylko niech min± 4 lata i po lybrece na pewno sie na AR przerzucê.



Zbynek - 28-06-2010, 17:42
" />Nastêpca zale¿y od bud¿etu. Je¶li mia³bym 20-25tys. to rozwa¿albym Peugeota 607



Artur G. - 28-06-2010, 22:49
" />
">Nastêpca zale¿y od bud¿etu. Je¶li mia³bym 20-25tys. to rozwa¿albym Peugeota 607
Mój znajomy ma 607 3.0, bardzo, ale to bardzo sobie chwali. Nie do koñca bym mu wierzy³ ale wcze¶niej mia³ 605. Czyli co¶ w tym jest. Inny znajomy ma od co najmniej 7-8 lat 605 3.0 24V i tez nie narzeka.



Roger7 - 29-06-2010, 16:00
" />Poogl±da³em peugeota 607 - ¶wietne wyposa¿enie i nawet ³adne wnêtrze ale tylko w jasnym kolorze (w ciemnym mi siê nie podoba).
Najbardziej interesuj±cy jest diesel - 2.7 HDi V6, 205 KM
Jak poczyta³em fora to sporo osób narzeka na wysokie koszty eksploatacji automatycznej skrzyni biegów, FAP-filtr cz±stek sta³ych i ogólnie wiele drobnych usterek w elektronik±.
No có¿ na pewno wy¿szy koszt utrzymania ni¿ AR166 ale pewnie na podobnym poziomie co Thesisa

Croma 2.4 JTDM, 200 KM - jest ca³kiem interesuj±ca - ale wygl±d to nie to co AR czy Lancia, chocia¿ mo¿e bardziej praktyczna...



Gepard - 30-06-2010, 02:36
" />Croma 2.4 JTDM, 200 KM - jest ca³kiem interesuj±ca - ale wygl±d to nie to co AR czy Lancia, chocia¿ mo¿e bardziej praktyczna...[/quote]

Croma, to chyba najbardziej niedoceniany z produkowanych obecnie modeli Fiata. Wygl±d to kwestia gustu, ale komfort i wyposa¿enie s± naprawdê dobre, jak za tê cenê - nowe z dieslem od 70,000PLN,. Po prostu wygodny, rodzinny samochód za rozs±dn± cenê .



Tomzik - 06-07-2010, 11:44
" />Podobnie by³o ze star± Crom±- ¶wietne, niedoceniane auto.

Taki urok- Fiat ma etykietkê producenta Pandy, Punto czy 500 i ma³o kto patrzy na co¶ wiêkszego w ich wykonaniu.

Co do BMW 7- przedostatnia generacja (od 2001 czy 2002) jest okropna- zero lekko¶ci, wygl±da jak czo³g. Piêkna by³a jedynie poprzedniczka (94-01), mimo 5 metrów d³ugo¶ci auto wygl±da³o naprawdê lekko i zgrabnie.

A wracaj±c do tematu- jak dla mnie jednak Thesis- 166 jest te¿ niem³od± konstrukcj±. Owszem, nowsz± ni¿ Kappa, ale sporo starsz± od Thesis.

Minusem w Thesis wydaje mi siê paleta silników- diesel tylko jeden (choæ w ró¿nych wersjach w zalezno¶ci od wieku), a w¶ród benzyniaków s³aby wybór. 2,4 to lipa (za s³aby), 3,0 i 3,2 niby zwiêksz± moc± od 2,0T, ale ni¿sze momenty maksymalne i sporo wy¿ej po³o¿one (a Thesis jako¶ nie prowokuje do krêcenia silnika, jest hm.. "zbyt dostojny"). 2,0T z kolei- jedynie 185KM i ponad 300kg na garbie wiêcej ni¿ w analogicznej Kappie (jak± mam)- to powoduje spory niedosyt, bo zapewne przesi±dê siê do nowszego, ale mniej dynamicznego auta..

W ogóle uwa¿am, ¿e do Thesis pasowa³by jak ula³ nieco ugrzeczniony V8 4,0 z Quattroporte. To by³by odpowiedni silnik dla niej



mike_d - 06-07-2010, 18:28
" />
">W ogóle uwa¿am, ¿e do Thesis pasowa³by jak ula³ nieco ugrzeczniony V8 4,0 z Quattroporte. To by³by odpowiedni silnik dla niej

Jasne V8 i do tego spojler z ty³u ¿eby przycisn±æ kuper do drogi co by nie sra³o na zakrêtach o ka¿dy s³up. Jak kto¶ je¼dzi³ silnikiem 3,2 to niech siê wypowie o blaskach i cieniach.



Tomzik - 06-07-2010, 22:51
" />Hm.. Jako¶ ani seria 7, ani S-ka ani A8 czy inne auta nie maj± spoilerów z ty³u, a nie sraj± na zakrêtach o ka¿dy s³up, maj±c znacznie mocniejsze silniki na pok³adzie..



michal1045 - 06-07-2010, 23:23
" />Wyobra¿asz sobie ty³ek Thesisa uciekaj±cy z zawrotn± prêdko¶ci±
Tym autem siê je¼dzi powoli i dostojnie a nie zapie



Coupe - 06-07-2010, 23:41
" />
">Wyobra¿asz sobie ty³ek Thesisa uciekaj±cy z zawrotn± prêdko¶ci±

tam by pasowa³o 4.0




vanisch - 07-07-2010, 00:18
" />
">Wyobra¿asz sobie ty³ek Thesisa uciekaj±cy z zawrotn± prêdko¶ci±
Tym autem siê je¼dzi powoli i dostojnie a nie zapie


No nie wiem czy kupuj±c Thesis'a 3.2 bra³bym go z my¶l± o powolnej i dostojnej je¼dzie



lulu85 - 07-07-2010, 00:31
" />
">Hm.. Jako¶ ani seria 7, ani S-ka ani A8 czy inne auta nie maj± spoilerów z ty³u, a nie sraj± na zakrêtach o ka¿dy s³up, maj±c znacznie mocniejsze silniki na pok³adzie..

W221 mistrzem zakrêtów nie jest,szczególnie long - dla mnie prowadzi siê to jak ponton po jeziorze czy to S350 czy S400 CDI chocia¿ zawieszenie bardziej komfortowe ni¿ BMW E66/E67.



Tomzik - 07-07-2010, 11:11
" />
">Wyobra¿asz sobie ty³ek Thesisa uciekaj±cy z zawrotn± prêdko¶ci±
Tym autem siê je¼dzi powoli i dostojnie a nie zapie


Oczywi¶cie, ¿e sobie wyobra¿am. Dla mnie auto segmentu E ma w³a¶nie szybko i komfortowo siê poruszaæ.

Jak chcesz sobie "popyrkaæ" dostojnie to kup sobie Junaka albo inn± star± WSKê

Czyli co, ¿eby by³o dostojnie i broñ Bo¿e nie by³o brzydkiego i niebezpiecznego zarzucania ty³em to trzeba wstawiæ s³aby silnik? O, mo¿e 1,6?

Jako¶ Jaguar S-Type mia³ 4,0 V8 i je¼dzi³ spokojnie a do tego szybko. A to ta sama wielko¶æ aut. Przyk³ad luksusowych S-ek itp poda³em dlatego, ¿e tam siedz± jeszcze mocniejsze silniki, ale faktycznie ze wzglêdu na rolê jak± maj± pe³niæ s± to auta do¶æ miêkkie. S-Type jednak imo jak najbardziej jest konkurentem Thesisa. I jak po nim widaæ- mo¿na.



Boorek - 07-07-2010, 12:08
" />dok³adnie masz zupe³n± racjê tylko ¿e podajesz wszystkie auta z 4x4 albo napêdem na ty³.. a s-type 4.0 ma 276 koni co przy 250 z Thesisa nie szokuje... pozatym chyba nie ta klasa... Thesis to raczej a6, bmw 5 i MB E



Tomzik - 07-07-2010, 12:17
" />Raczej na ty³.

¯aden Thesis seryjnie nie ma 250KM, maks. to 230. Nie chodzi mi tu jednak o moc, o kilka KM w t± czy w tamt±, ale o to, ¿e do auta tej wielko¶ci i "powagi" co Thesis pasowa³oby "powa¿ne" V8. I wiêkszo¶æ jej konkurentów z Niemiec takie silniki ma.

S-Type równie¿, i wg mnie jak najbardziej jest on konkurentem Thesis, A6, czy E-klasy- dla mnie to typowy segment E. Mo¿e pomyli³e¶ z innym modelem Jaga..



Boorek - 07-07-2010, 12:44
" />ooo faktycznie... Thesis 3.2 ma tylko 230koni- my¶la³em ¿e tak jak w Alfach GTA 250.... tylko ¿e Ty wcze¶niej przyrównywa³e¶ Thesisa do S klasy siódemy BMW i audi A8, dlatego napisa³em ¿e to raczej nie ta klasa.. A6 ma tylko V8 w sportowych odmianach S6 z napêdem na 4 ko³a- reszta zawodników ma napêd na ty³. Thesis musia³by byæ zupe³nie innym samochodem (napêd na ty³, silnik wzd³u¿nie) ¿eby móg³ mieæ pod mask± takie silniki, zreszt± fiat nie bardzo mia³ sk±d braæ przyk³ad bo nie am takich samochodów w koncernie (Fiat AR Lancia) reszty nie liczê bo mówienie o silniku z Maserati w Lancii to lekkie nieporozumienie...



Tomzik - 07-07-2010, 13:09
" />Dlaczego nieporozumienie.

To wci±¿ ten sam koncern, silnik ten mo¿na ugrzeczniæ przez inne fazy rozrz±du, zmniejszenie stopnia sprê¿ania czy wiele innych sposobów. Z wysokoobrotowca mo¿na zrobiæ co¶ co siê nada do Thesisa. Taki silnik by pasowa³.

Albo niech by by³ choæ porz±dny 2,0T (o lepszych osi±gach ni¿ w Kappie a nie sporo gorszych) lub 3,2 V6 który dysponuje porz±dnym momentem a nie ni¿szym i wy¿ej po³o¿onym od 2,0T. Niestety paleta benzyniaków w Thesis by³a lipna i nic mnie nie przekona. Mo¿e zachwyca³bym siê 2,0T, gdybym.. nie mia³ teraz Kappy mocniejszej o 35KM i l¿ejszej o jakie¶ 300kg.



Boorek - 07-07-2010, 13:29
" />choæby dlatego ¿e Maserati to rêcznie robiona manufaktura dla bardzo w±skiego grona odbiorców, a Thesis to masówka, która w za³o¿eniu mia³a byæ dostêpna dla szerokiego grona odbiorców, no niestety nie bardzo to siê uda³o, ale raczej nie przez s³abe silniki a kontrowersyjn± stylizacjê... podobnie by³o z K coupe, w±tpiê ¿eby Lancia chcia³a wyprodukowaæ lekko ponad 3600sztuk- po prostu ten kappeæ siê nie sprzedawa³.



Tomzik - 07-07-2010, 13:36
" />Tych Maserati ju¿ pewno dawno sprzedano wiêcej n¿ Thesisów Wiêc to nie taka masówka.



lulu85 - 07-07-2010, 13:55
" />Ale biadolicie bez sensu ..
Silniki 3.2 v6 ma³e , 2.0 t. s³abe ..
To jest limuzyna dla spokojnych ludzi ..

A odno¶nie silników i mocy:

Ma³o tu zdjêæ porozbijanych Lancii z silnikami o mocy niewiele ponad 200 HP ?



Skalniak71 - 07-07-2010, 14:10
" />
">choæby dlatego ¿e Maserati to rêcznie robiona manufaktura dla bardzo w±skiego grona odbiorców, a Thesis to masówka, która w za³o¿eniu mia³a byæ dostêpna dla szerokiego grona odbiorców, no niestety nie bardzo to siê uda³o, ale raczej nie przez s³abe silniki a kontrowersyjn± stylizacjê... podobnie by³o z K coupe, w±tpiê ¿eby Lancia chcia³a wyprodukowaæ lekko ponad 3600sztuk- po prostu ten kappeæ siê nie sprzedawa³.

Maserati ju¿ po¿ycza³o swój silnik dla Alfy - fakt 8c - ale jednak Alfa przy Maserati to mimo wszystko VW tylko z W³och. Jestem tego samego zdania, ¿e kogo¶ kogo staæ kupi³by Thesis V8 zamiast konkurencyjnej V8 od BMW. W chwili obecnej jakbym mial drobne 50k wola³bym mocne wydanie 745i (333km i 2100kg) niz Thesis 2.0T choc idywidualizm i sentyment do w³oskiej marki stanowczo popycha mnie w kierunku Lancii.

Pocieszaj±ce jest to, ¿e w zapowiedzi Alfy Romeo 169 ma byæ napêd na ty³, jednoski V8 w³a¶nie od Maserati i paleta silników benzynowych i wysokoprê¿nych zaczynaj±ca siê od 250 do 450 KM! My¶lê, ¿e wtedy konkurencja mo¿e byæ ju¿ deptana po piêtach. Mo¿e do wieku emerytalnego dorobie siê takie s±¿nej V8!



Tomzik - 07-07-2010, 14:33
" />
">Ale biadolicie bez sensu ..
Silniki 3.2 v6 ma³e , 2.0 t. s³abe ..
To jest limuzyna dla spokojnych ludzi ..


Widzisz, ludzie z regu³y s± tacy, ¿e jak kupuj± co¶ nowego to chc± by by³o lepsze, szybsze, bardziej komfortowe itd itp.

Kupi³by¶ Thesis z silnikiem 2,0 150KM albo jeszcze lepiej jakie¶ 1,6? Baaardzo spokojnie by jecha³a, ale Ty ju¿ bys spokojny nie by³.

To, ¿e to auto jest dla spokojnych ludzi nie oznacza, ¿e nie mo¿e mieæ normalnej mocy. I to, ¿e co¶ ma 300KM nie oznacza, ¿e siê tym je¼dzi jak rajdówk±, driftuj±c na ka¿dym winklu.

Jeszcze raz napiszê- auta segmentu E maj± za zadanie dawaæ maksimum komfortu i bardzo dobre osi±gi. Masz nim jechaæ, owszem spokojnie, ale ma tam byc spokojnie tak¿e przy 200 i wiêcej km/h. To maj± byæ auta szybkie, które jednocze¶nie potrafi± Ciê odizolowaæ od ¶wiata, serwowaæ ciszê i spokój, poczucie bezpieczeñstwa.

Nie s± po to, by podnosiæ adrenalinê niczym wyj±ce swym silnikiem tu¿ za uszami i grzej±ce nim Twoje plecy Ferrari F40..

Silnik 3,2 V6 nie jest ma³y, jednak konkurenci maj± wiêcej, a poza tym jego problem to chyba s³absza elastyczno¶æ w stosunku do 2,0T (przynajmniej na papierze). A problemem 2,0T jest taki sam silnik w starszej Kappie, który jest i mocniejszy i zrywniejszy. Przesiadaj±c siê zatem z Kappy 20VT masz jednak niedosyt..

4,0 V8 rozwi±za³oby ten problem to raz, a dwa idealnie by siê komponowa³o z wizerunkiem Thesis jako szybkiej, podró¿nej, komfortowej limuzyny.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \