Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r



lagrande1 - 15-02-2008, 11:10
" />witam prosze o podanie mi dobrej instalacji gazowej do kappy 2.0 turbo czy ma to byc tloczkowa czy moze membranowa i czy stag 300 bedzie dobra?




£ukasz - 15-02-2008, 11:28
" />Stag 300
reduktor zavoli zeta s, kme gold
wtryski: planet jety "c" albo magic jety
Rurka miedziana tylko i wylacznie 8mm
jesli planujesz podniesc doladowanie turbiny to trzeba to zrobic na 2-ch reduktorach



lagrande1 - 15-02-2008, 11:57
" />super a jaki koszt takiego cuda ? :lol:



Przemo - 15-02-2008, 12:05
" />Gaziarz mi powiedzia³ ¿e Magic Jet to s³abe wtryskiwacze.
Moim zdaniem je¿eli chcesz poje¼dziæ Kappa d³u¿ej to nie wsadzaj dziadostwa do niej! Mam teraz taka sytuacjê ¿e chce kupiæ mondeo auto cacy super wersja a instalka syf, co z tego ¿e sekwencja. W swojej Kappie mia³em instalacjê PRINS sam przejecha³em na niej nieca³e 20 tys km ¿adnych problemów moc taka sama jak na benzynie. Obecnie tez siê dobrze sprawuje. Je¶li chcesz zapytaæ nowego w³a¶ciciela to jest nim Floyd i my¶lê ¿e tez z³ego s³owa o niej nie powie a auto kupi³ w sierpniu.
Aaaa i Prins daje wtryskiwacze Keihina.




larry123 - 15-02-2008, 13:42
" />"konkretinie" to by³o o tym na forum kilka razy !!
http://lanciapolska.org/modules.php?name=Forums&file=search
magic jest to dobry wtryskiwacz, do¶æ szybki, wydajny i precyzyjny - valtek przy magicu to gó.... ., którego siê nawet nie op³aca podnie¶æ z b³ota.



lagrande1 - 15-02-2008, 14:28
" />a jaki zastosowac reduktor tloczkowy czy membarnowy do tej instalacji?



Przemo - 15-02-2008, 19:33
" />Jeszcze zapomnia³em napisaæ ¿e Prins jako jedyna instalacja posiada fabryczn± listwê na 5 cylindrów a nie listwy z 6 cylindrowego i za¶lepianie jednego wtryskiwacza.



GrzesiekK - 15-02-2008, 21:04
" />
">Jeszcze zapomnia³em napisaæ ¿e Prins jako jedyna instalacja posiada fabryczn± listwê na 5 cylindrów a nie listwy z 6 cylindrowego i za¶lepianie jednego wtryskiwacza.

I co to za nowo¶æ niby, dobre wtryski s± w tej chwili przewa¿nie pojedyncze wiêc to ¿aden problem je¶li auto ma 5 garków pod mask±.

Co do PRINSA to by³ swego czasu bardzo dobry, w tej chwili mo¿esz z³o¿yæ "customow±" instalacje wtrysku gazu o du¿o wiêkszych mo¿liwo¶ciach ni¿ Prins i taniej - tylko trzeba wiedzieæ co siê chce osi±gn±æ, to co Prinsa ratowa³o to wtryski Keihin'a ale i Prins potrafi rozjechaæ ecu np. nowych Fordów i wtedy kaplica, jest taki problem ¿e nawet instalator nie poprawi nic bo w sumie nie ma takiej mo¿liwo¶ci softwarowej.

pzdr. Grzesiek



larry123 - 19-02-2008, 11:07
" />na szczê¶cie Grzesiu nie je¼dzimy "nowymi fordami" - prins ma jedn± zaletê któr± warto braæ pod uwagê przy nowych autach.
Emulacja sondy lambda podobna do instalacji lpg drugiej generacji. W kappie b³±d silnika mo¿e byæ chwilowy, np w thesis taki b³±d trzeba skasowaæ w serwisie , w prinsie podobno nie za dobry jest reduktor, który przy pe³nym obci±¿eniu zalicza spadki ci¶nienia, co nie jest wyj±tkiem bo oko³o 90%, reduktorów do sekwencji ma tak± wadê.
je¿eli kappa to mo¿na sie zastanowiæ nad sekwencja polsk±, je¿eli thesis to tylko prins, chyba ¿e masz w domu fiat examinera za darmoche.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \