spoker - 04-08-2007, 18:35
" />witam
po pewnym fatalnym tankowaniu paliwa uszkodzil mi sie wtryskiwacz, tzn "leje" miedzy 2500 a 2800 obrotów, odczuwalne jest wieksze spalanie paliwa.
Na allegro sa aukcje gdzie oferuja czyszczenie wtryskiwaczy metodą "myjki ultradzwiekowej" potym zabiegu przywracany jest stan pierwotny wtryskiwaczy.
Szczesliwym zbiegiem okolicznosci moj sasiad posiada profesjonalna myjke ultradzwiekowa, moglbym u niego takie czyszczenie wykonac, teraz tylko pytanie czy ktos juz cos podobnego robił? chodzi tylko o to jaki czas czyszczenia ustawic zeby "nieprzedobrzyć" wtryskiwacza.?
prezesjm - 04-08-2007, 21:18
" />Można i tak. Proponuje dobre paliwo plus preparaty ogólnodostępne plus pogonienie auta na autostradzie tak minimum 50 kilometrów i wszystko wróci do normy. Jeśli nie wróci do wtrysk do wymiany i żadna myjka ultradźwiękowa mu nie jest w stanie pomóc.
makek - 04-08-2007, 21:41
" />
">witam
po pewnym fatalnym tankowaniu paliwa uszkodzil mi sie wtryskiwacz, tzn "leje" miedzy 2500 a 2800 obrotów, odczuwalne jest wieksze spalanie paliwa.
Kto określił taki właśnie przedział obrotów? Chyba najbardziej da się odczuć nietrzymające wtryski na niskich obrotach, czy to znaczy, że na obrotach jałowych jest OK?
spoker - 04-08-2007, 23:10
" />juz wyjasniam, na poczatku faktycznie wtryskiwacz "przelwał" paliwo na biegu jałowym, objawiało sie to białym dymem i smrodem z wydechu porownywalnym do jakiegos przechodzonego kamaza : yesyes : , silnik po zapaleniu pracował w zasadzie na 4 gary bo ten 5 był zalewany, pokolei wyciagalem z wtryskiwaczy zasilanie i tym sposobem doszedlem do tego ktory przelewa, po wejsciu na obroty było wszystko ok, wyjalem ten pechowy wtryskiwacz rozebrałem przedmuchalem sprezarka, przemyłem w ropie pod wysokim cisnieniem założyłem i wszystko jest ok, znikł smród oraz biały dymek z nieprzepalonej ropy, jednak czuje ze cos sie dalej z tym wtryskiem dzieje z zakresie miedzy 2500 a 2800 obrotów