Młody - 02-01-2007, 23:17
" />Jak zrobić aby Derda TD robiła psssssss jak prawdziwy samochód ???? A może do się poprawić jej osiągi ??
lancia1969 - 02-01-2007, 23:54
" />Niestety Mlody tobie przy tym TDS pozostaje zakup butli CO i zawór pod siedzieniem Ale gwarantuje że nie ma gościa który się za toba nie ogladnie
Młody - 02-01-2007, 23:56
" />Spoko! Wiesz może jak w TDS poprawić osiągi..?
lancia1969 - 03-01-2007, 00:42
" />
">Spoko! Wiesz może jak w TDS poprawić osiągi..?
Szkoda kasy to nie jest dobry materiał do modów , wtrysk mechaniczny, dłuuugie przełożenia skrzyni hmm generalnie służy do miłej spokojnej jazdy z predkościami około 120- 130 km/h przy bardzo umiarkowanym żużyciu paliwa ( wynik rewelacyjny jak na diesla z lat 80-93) porównaj z ówczesnym golfem 1 lub peugeotem 306 lu b nawet z beczka 2.4 Nie szukaj zacięcia sportowego bo poprostu zakatujesz tego TDS ale czasami można mu nagar z zaworów przedmuchać
Odpowiedź załóż benzynę 2.0 turbo -burbo
Młody - 03-01-2007, 00:54
" />A jak uważasz, autko nadaje się do KJS..?
Bo mam zamiar startować w tym roku!
Na benzynkę zmienię za 2 lata.. takie plany!
lancia1969 - 03-01-2007, 01:11
" />
">A jak uważasz, autko nadaje się do KJS..?
Bo mam zamiar startować w tym roku!
Na benzynkę zmienię za 2 lata.. takie plany!
Myśle ,że lepszym pomysłem jest zakup za 800 zł 126 P przygotowanego do KJS ( nawet z klatka można już takiego ustrzelić) KLIK
Fajna zabawa - wymagający mechanicznie samchód ( wbrew pozorom ) a TDS zostaw do dostojnego latania po częsci DO PF
DEDRA jest cięzka i hmm nie powalczysz z CC , 106 , SC, i innymi małymu krótkimi samochodami -nie wyważaj otwartych drzwi
Młody - 03-01-2007, 01:29
" />Nie stać mnie na taki wydatek...
Pozostaje Dedra, kiedyś był poruszany ten temat.
Możesz ewentualnie podpowiedzieć co i jak można ulepszyć?
Trzeba od czegoś zacząć!
lancia1969 - 03-01-2007, 01:38
" />
">Nie stać mnie na taki wydatek...
Pozostaje Dedra, kiedyś był poruszany ten temat.
Możesz ewentualnie podpowiedzieć co i jak można ulepszyć?
Trzeba od czegoś zacząć!
100KM i taki moment to w sumie potęga
Na KJS załóż 13 "" łyse na tył , podciągnij ręczny, dobrze się dopnij w pasy , wentylator na stałe , nie przeciągaj obrotów ( wykorzystuj moment- max na 3200 ) i w bój .......
Na pompie nie podkrecisz szkoda kasy , ciśnienia doładowania bez przeróbki gruntownej pompy ( nie tania zabawa) nie ruszaj wiec ........
oceń sam ..... Ale w zyciu zwycięza rozsądek i tutaj masz pole do popisu
Młody - 03-01-2007, 01:44
" />Zobaczymy jak to będzie. Nie miałem na myśli jakiś ogromnych przeróbek typu klatka, kubły itp.
lancia1969 - 03-01-2007, 01:52
" />
">Zobaczymy jak to będzie. Nie miałem na myśli jakiś ogromnych przeróbek typu klatka, kubły itp.
To akurat bezpieczeństwo jeżeli serio myślisz o zawodach powinieneś od tego zacząć - potem wybebesz cały środek i juz będziesz miał z 150 kg mniej mniejsza= waga lepsze osiągi i hamowanie ( wazne w KJS ).
Sam widzisz że trudno miec auto do jazdy na codzień i KJS -ów poza tym nie jest to tania zabawa -niestety i musisz byc przygotowany na różnego rodzaju niespodzianki - przegub , wahacz, koło opona czasami nawet Korba bokiem -adrenalina działa i ..... Warto pomyslec nad przynajmniej przegrodami w misce olejowej ( mniejsze prawdopodobieństwo zatarcia silnika) , osłonie pod silnik , i takimi tam pierdółkami
Młody - 03-01-2007, 01:58
" />Masz rację..! Tylko nie zrobię z Dedry samochodu do KJS!
Oczywiście jakieś małe przeróbki są prowadzone!
Ale żeby się sprawdzić wystarczy!
Z czasem pomyślę o czymś lepszym!
Zresztą co tam KJS.. jeszcze z 2 lata w amatorskich a później WRC!
Pozdrawiam!
Anonymous - 03-01-2007, 09:48
" />kurcze wolałbym chyba niczego nie wymontowywać i zaślepiać-trochę ryzyko!