holbi - 23-10-2008, 11:31
" />wczoraj przegl±da³em wszystkie papiery jakie poprzedni w³a¶ciciel zgromadzil, i natkn±³em siê na dwie rzeczy, które szczególnie mnie zaciekawi³y:
1. cisnienie do³adowania zosta³o ustalone na 1.1 bar, to chyba wiecej ni¿ seryjnie jest?
2. w firmie Evolution Engineering zosta³ przeprowadzony 'uprated eprom hybrid' - wnioskuje ¿e chyba mam co¶ podkrêcone w kompie...
A¿ mnie ciekawo¶æ zrzera co ja tam mam pod³ubane...
lancia1969 - 23-10-2008, 11:43
" />Podaj pe³ny numer ECU podam ci co powinno byæ seryjnie.
holbi - 23-10-2008, 11:58
" />BOSCH
0 265 105 021
9510453
czy to o ten numer chodzi?
lancia1969 - 23-10-2008, 12:03
" />
">BOSCH
0 265 105 021
9510453
czy to o ten numer chodzi?
Nie, to jest chyba sterownik Abs-u ja potrzebuje to co masz w konsoli za lewarkiem srebrne pude³ko 20X20X6 powinno siê zaczynaæ IAW co¶ tam co¶ tam.
holbi - 23-10-2008, 12:59
" />a gdzie dokladnie znajde numer na ecu?musze go wyciagnac? jedyne co widze bez wyjmowania go to jakies oznaczenia A41 i A68.
lancia1969 - 23-10-2008, 14:07
" />
">a gdzie dokladnie znajde numer na ecu?musze go wyciagnac? jedyne co widze bez wyjmowania go to jakies oznaczenia A41 i A68.
Musisz go wyj±c bo numer jest od strony plastikowego uchwytu czyli le¿y numerem na tunelu - nie jest to operacja skomplikowana , odkrêcasz dwa trójkaty w dolnej czesci kokpitu od strony pasa¿era i kierowcy - dwie sruby m6 i ecu na wierzchu.
Naklejka z napisem weber marelli i masz tam pe³n± symbolikê .
bry¶ - 23-10-2008, 14:39
" />ha, ha ,ha , :wink: dawno siê tak nie u¶mia³em ale po nitce do k³êbka !
kup sobie lepiej inne auto bo serwisy ciê z torbami puszcz±.
holbi - 23-10-2008, 15:35
" />Z ma³ymi problemami, ale mam w koñcu ten numer;)
IAW 04W 180C 17
pod spodem jest jeszcze dopisane:
M6B
kashmir - 23-10-2008, 15:53
" />
">1. cisnienie do³adowania zosta³o ustalone na 1.1 bar, to chyba wiecej ni¿ seryjnie jest?
Eeee... Podzia³ka na skali licznika cisnienia w 16V jest do 1,2 bar, wiêc chyba to jest seryjne? O ile wiem, to wersja 8V ma 1 bar.
Pomny na uwagi Grzegorza lancia1969 nie uwa¿am wskazañ tego licznika za wyroczniê, ale na oryginalnym chipie podzia³ka maksymalnie tê warto¶æ 1,2 bara jest w stanie osi±gn±æ. Zale¿y to co prawda od obrotów, przy bardzo wysokich ci¶nienie spada.
Co innego mój power-hiper-tuning chip, na którym gdzie by jakie obroty nie by³y, ci¶nienie skacze od razu i bez cackania siê grubo za podzia³kê - tak na oko 1,4-1,5 bar :twisted:
holbi - 23-10-2008, 16:16
" />
">Co innego mój power-hiper-tuning chip, na którym gdzie by jakie obroty nie by³y, ci¶nienie skacze od razu i bez cackania siê grubo za podzia³kê - tak na oko 1,4-1,5 bar :twisted:
Te¿ chce takie cudo : yesyes : :mrgreen:
lancia1969 - 23-10-2008, 18:01
" />
">Z ma³ymi problemami, ale mam w koñcu ten numer;)
IAW 04W 180C 17
pod spodem jest jeszcze dopisane:
M6B
Mo¿esz napisac o jakim samochodzie my rozmawiamy ?
Delta Nouva ?
Delta 1 czyli oznaczenie kodowe ZLA831...... napewno takie sterownika nie mia³a
holbi - 23-10-2008, 18:11
" />samochód to integrale 16V rocznik 1990. reki sobie odciac nie dam, ale to napewno ten numer. nie ja go odczytywalem, tylko prosilem ojca, bo samochod jest w polsce a ja za granicami. zaraz sie jeszcze upewnie, albo kaze zdjecie zrobic
holbi - 27-10-2008, 22:37
" />Zdjeæ kompa jeszcze nie mam, postaram sie je za³±czyc niezw³ocznie, ale w miêdzyczasie znalaz³em oferte sprzedazy ecu, z opisu wynika ze do delty 1 generacji, z oznaczeniem IAW 04W...
lancia1969 - 28-10-2008, 00:34
" />
">Zdjeæ kompa jeszcze nie mam, postaram sie je za³±czyc niezw³ocznie, ale w miêdzyczasie znalaz³em oferte sprzedazy ecu, z opisu wynika ze do delty 1 generacji, z oznaczeniem IAW 04W...
poni¿ej link do aukcji
http://cgi.ebay.co.uk/lancia-delta-inte ... 286.c0.m14
Tak to jest 831 ( Delta ) 16V bez kata - tylko cena tak przez pó³ i mo¿na braæ :wink: a tak to niech szuka chêtnego, dok³adasz 500 z³ do tego i masz profi AEM-a :wink:
holbi - 28-10-2008, 01:04
" />no cena malo zachecajaca, ale zasadniczo chodzi mi o to ze numer na ecu taki sam (przynajmniej poczatek;)) jak u mnie. wiec chyba dobrze poda³em poprzednio
holbi - 28-10-2008, 01:07
" />no cena malo zachecajaca, ale zasadniczo chodzi mi o to ze numer na ecu taki sam (przynajmniej poczatek;)) jak u mnie. wiec chyba dobrze poda³em poprzednio
evo - 29-10-2008, 00:32
" />04w to sterownik inte 16v, seria ci¶nienie to 1max i spadek do 0,6-0,7bar,
niektóre firmy robi³y program na sta³e 1,1bar, moment wzrasta³ marnie bo do ok. 320nm ale moc ok.250km, evo engineering robi³a programy z regu³y 1,4max i spadek na 1,1. 390nm i ok.250km- mam takie programy.
holbi - 29-10-2008, 00:52
" />no to w takim razie wiem juz cos konketnego zastanawia mnie jeszcze co oznaczac moze ten dopisek 'M6B'...
kashmir - 30-10-2008, 15:55
" />
">evo engineering robi³a programy z regu³y 1,4max i spadek na 1,1. 390nm i ok.250km- mam takie programy.
O, to ja mam najwyra¼niej jeden z tych.
Masz mo¿e dostêp do jakich¶ wykresów charakterystyki silnika w zale¿no¶ci od obrotów dla tych ustawieñ?
evo - 30-10-2008, 23:00
" />wykresów mam sporo jednak ka¿da zmiana, np wydechu to ju¿ nieco inny wykres, itd, najlepiej hamuj swoj± i bêdziesz dok³adnie wiedzia³ jak jest w twojej delcie