Nat - 21-10-2008, 21:09
" />Na wstêpie uprzejmie proszê o wypowiedzi wy³±cznie osoby, które znaj± siê na integrale.
Po wymianie termostatu (na nowy) plus p³ynu ch³odniczego, w mie¶cie autko pokazuje temperaturê wody 90-105 st C(i za³±cza sie wiatrak), czyli OK, za to na trasie temperatura wody w ch³odnicy spada do 60 st C. Moim zdaniem za bardzo spada , a obieg juz przy wy¿szej temperaurze powinien sie zamykaæ, celem podwy¿szenia temperatury do optymalnej (oko³o) 90 st C. Spotka³em siê z opini±, ¿e Integralki tak maj±.
Czy kto¶ mi potrafi zaprzeczyæ/potwierdziæ?
lancia1969 - 21-10-2008, 22:35
" />W intergralce to nie jest wina termostatu masz pewnie nowy :wink:
Temperatura pokazywana przez wska¼nik zale¿y od AFR-u czyli sk³adu mieszanki jed¼ na analizator i ustaw CO i tak idealnie nie bedzie ale u Ciebie za bardzo wzbogaca na trasie i st±d takie sch³odzenie.
105 stopni i tak nie jest ¼le ja jak ustawie na ubog± mieszanke potrafiê doj¶c na wska¼niku do 130 stopni - pomimo ,¿e p³yn nie gotuje , sprawdza³em pirometrem temp. wê¿y i pomimo takich wskazañ (130) we¿e nie maja wiecej jak 95 stopni i w³±cza siê wentylator .
Jed¼ i sprawd¼ ustawienie TPS-u i ustawienie CO i powinno przej¶æ.