holbi - 21-10-2008, 21:06
" />Czy jest jaki¶ wiêkszy sens za³o¿enia kutych korbowodów, bez zak³adania kutych t³oków?czy tylko zestaw?czy przy podkrêceniu do ok. 300 km standardowe powinny daæ rade...
dunin - 21-10-2008, 21:11
" />korbowody dzadz± radê do do wiêcej ni¿ 300km. ju¿ szybciej t³oki Ci pop³yn±
Nat - 21-10-2008, 21:15
" />A nie lepiej kute t³oki i standardowe korbowody, jak ju¿ nie komplet?
holbi - 21-10-2008, 21:25
" />no w sumie macie racje ¿e t³oki s± bardziej nara¿one, najlepiej by by³o zmienic t³oki+korby, ale to droga impreza, a korby sa w okazyjnej cenie;)
korbowody s± przeznaczone ponoæ do 600HP wiêc wytrzymaj± wszystko chyba :] aha - jeszcze jedno - czy widzia³ kto¶ kiedy¶ jakie¶ mocniejsze 'sportowe' panewki?
dunin - 21-10-2008, 21:43
" />korby maj± wspó³czynnik bezpieczeñstwa w zakresie 4-5, tak¿e wytrzymaj± duuuuuu¿o wiêcej ni¿ wyda silnik. nie ma sensu ich zmieniaæ je¿eli nie robisz 400km/litra. tyle wiem ja. mo¿e inni obeznani siê wypowiedz±. kute mo¿na za³o¿yæ tylko, je¿eli chcesz obni¿yæ masy wiruj±ce i masz piniendzy jak loda :wink:
lancia1969 - 21-10-2008, 21:52
" />
">no w sumie macie racje ¿e t³oki s± bardziej nara¿one, najlepiej by by³o zmienic t³oki+korby, ale to droga impreza, a korby sa w okazyjnej cenie;)
A jaka to cena je¿eli to nie tajemnica ? Mo¿esz za³atwiæ jeszcze kilka kompletów?
">..........aha - jeszcze jedno - czy widzia³ kto¶ kiedy¶ jakie¶ mocniejsze 'sportowe' panewki?
POLECAM :wink:
holbi - 21-10-2008, 21:53
" />Az takich wymagañ nie mam;) 300km zupelnie wystarczy. ju¿ seryjny 'daje rade'. dziêki za opinie - odpuszcze sobie zakuwanie chyba, ale napewno wywa¿e seryjne.
Nat - 21-10-2008, 21:57
" />Alez kute t³oki s± tañsze ni¿ kute kobowody, wiem, bo w³a¶nie za³o¿y³em do integrale
holbi - 21-10-2008, 21:59
" />z tego co sie orientowalem :
-kordy 250 funtów
-t³oki 400 funtów
chyba ¿e znacie jakies tansze zrod³o....
evo - 21-10-2008, 23:47
" />seryjny ukl. korbowo-t³okowy mo¿na zachowaæ do ok. 300KM, nikt nie poda dok³adnie ile wytrzyma, poniewa¿ w tych ju¿ leciwych sinikach wa¿ny czynnik to zuzycie zmêczeniowe. im wiêcej cykli pracy pod obci±¿eniem tym bli¿ej granicy ryzyka. korby mo¿na obrobiæ i dowa¿yæ!!!!!. wa¿na przy tych mocach jest dobra uszczeka g³owicy i mocniejsze ¶ruby, wszystkie czê¶ci dostêpne u mnie.
Je¶li silnik ma byæ intensywnie i ostro eksploatowany warto za³o¿yæ mocne korby i t³oki aby unikn±æ niespodzianki i dodatkowych sporych kosztów remontu.
holbi - 22-10-2008, 00:34
" />a jaki jest koszt u Cirbie uszczelki i ¶rub?w anglii za ¶ruby + uszczelka metalowa musze daæ w przeliczeniu oko³o 1000 z³...
evo - 22-10-2008, 20:34
" />w sprawie szczegó³ów pisz PW lub najlepiej dzwoñ 508088523.