bichon - 27-02-2010, 15:51
" />Powoli robiê rozeznanie, jak zagazowaæ kappê. Zaproponowano mi dzisiaj intalke landi renzo omegas, z dwustopniowym reduktorem i dowolnym zbiornikiem, za 3400zl. Czy ktos mial do czynienia z takim cudem?
wujekp - 27-02-2010, 17:07
" />Ja mam u siebie - ale chyba nie omegas, tylko IGS. Nie jestem pewien - wieczorem sprawdzê. Niestety nie jest to sekwencja
(toto u mnie) - kiedy¶ gazownik próbowa³ mi wyt³umaczyæ i zrozumia³em tyle, ¿e to jest jaki¶ wariant po¶redni pomiêdzy pe³n± sekwencj±, a wcze¶niejsz± generacj±, któr± poprzedni w³a¶ciciel za³o¿y³ ze wzglêdów oszczêdno¶ciowych. Na szczê¶cie nie ma ¿adnych problemów z instalk±, tyle ¿e pe³na sekwencja pali³aby chyba odrobinê mniej. Najwa¿niejsze ¿eby zak³ada³ Ci to kumaty gazownik.
bichon - 27-02-2010, 18:37
" />No w³a¶nie u mnie mówili ¿e mo¿e byæ sekwencja albo "pó³-sekwencja", ale jak zobaczyli co pod mask± siedzi, to stwierdzili, ¿e musi byæ ju¿ ta pe³na sekwencja. Gazownik to krakowska firma Fugazi, od wielu lat prowadz± ten biznes, ale nie s³ysza³em wielu opinii o ich pracy.
Lukasz_TG - 27-02-2010, 19:13
" />Witam
Bardzo waznym elementem sa wtryskiwacze masz 50 km z cylindra i do tego jeszcze turbo, ja w tej chwili mam wtryskiwacze magic jet w themie turbo 181 km, ale tez sa zaslabe, wic chyba jedynym rozwiazaniem sa wtryskiwacze HD544.
Jaki dokladnie reduktor chca zamontowac ?
Pozdrawiam
matias21 - 27-02-2010, 19:51
" />pó³ sekwencja to pewnie z blosem taki ga¼nik gazowy.
bichon - 27-02-2010, 20:03
" />Co do wtrysków i reduktora - znalaz³em katalog landi renzo (na tym forum), w którym jest napisane, ¿e reduktor do tej mocy to IG1-PRV turbo, a wtryski MED du¿e.
tomek - 27-02-2010, 20:49
" />Bichon, generalnie nie jestem przeciwnikiem a wrecz zwolennikiem gazu, ale zastanow sie czy nie szkoda takiego silnika gazowac?
wujekp - 27-02-2010, 21:38
" />Sprawdzi³em kwity - mam IGS, a Omegas to ju¿ normalna sekwencja (wg instrukcji).
Fugazi to raczej dobra firma - raz korzysta³em z serwisu jaki¶ czas temu. By³o relatywnie drogo, ale OK.
KGB - 28-02-2010, 03:08
" />LR omegas to jedna z najlepszych sekwencji ,na bardzo drogich wtryskiwaczach ,
za taka cene na 5cyl byloby oplacalnie (ale na 5cyl kosztuje od 4kpln w zwyz),ale na 4cyl to raczej nie oplaca sie dawac sterownika przeznaczonego na wiecej cylindrow,
instalacja jest bardzo fajna dopoki masz gwarancje ,ale pozniej : wtryskiwacz chyba ponad 500pln sztuka !!! ,parownik ponad 700pln ,
sama cena zalozenia na 4cyl tez nie oplacalna ,
polecam staga300-4 na matrixach HD544 (choc moze magicjety wyrobia) i reduktor scorpionGT ,choc jezeli poprawia reakcje na zmiane cis. (w turbo to wazne) to wtedy reduktor magicIII ,
powinies sie z tym zmiescic do 2700-2800pln
">Sprawdzi³em kwity - mam IGS
IGS to IIIgen z tego co kojarzê ,czyli nadcisnieniowy wtrysk ciagly
bichon - 08-09-2010, 20:07
" />Omegas od wiosny zmieni³a cenê na 4000. Inny gazownik (polecany przez Grzesia) powiedzia³ mi przez telefon 4500 za Prins, zamierzam do niego podjechaæ jutro osobi¶cie obgadaæ to i owo. Poniewa¿ nigdy nie zak³ada³em gazu, powiedzcie mi na co mam zwróciæ uwagê i o co zapytaæ przy rozmowie. A do tego - powiedzcie mi, jak wygl±daj± sprawy 'gwarancyjne' przy instalacjach LPG - rozumiem, ¿e wszystkie czê¶ci instalacji objête s± 2-letni± standardow± rêkojm± sprzedawcy, a jak jest z ustawieniami? Co bêdzie, je¿eli moc samochodu siê zauwa¿alnie zmniejszy, albo przez ich ingerencjê jakie¶ inne uk³ady zaczn± szwankowaæ?
KGB - 03-10-2010, 15:13
" />ponad pol roku gaz zakladasz <wow>,
chyba malo jezdzisz i chcesz go zalozyc w celach podniesienia wartosci samochodu ,
jestesmy w Polsce - gwarancja jest taka ,na jaka pozwoli ci twoj fart ,ale generalnie to po tych 10 czy 20kkm za ustawienia ,korekty ,przeglady musisz placic ,
nie sa to ogromne koszta ,ale trzeba je poniesc,
dziwne by bylo ,jakbys przez 24mis mial darmowy serwis ,nastukal przez ten czas 200kkm ,a zaklad by co 10kkm wymienial filtry ,przez co bylby do tylu ~700pln na tych filtrach
co do instalacji to za ~3000pln mozesz zalozyc staga300plus ,magicIII i wtryski hana2000 - taki zestaw bedzie dzialal dobrze ,a w razie potrzeby bedziesz mogl sam dokonywac korekt w oprogramowaniu ,czego na landi nie zrobisz,
jezeli chodzi o wrazenie czynione przez warsztat ,to musi on zdjac kolektor ssacy do nawiertow - bez tego zaklad jest skreslony (masz aluminiowy kolektor ze slaby dojsciem) ,
parownik lepiej umiescic ponizej zbiornika wyrownawczego cieczy ,zeby nie bylo przykrych niespodzianek - w kappie to niewygodne ,filtry tez niewygodnie zmieniac ,ale nie wygoda jest tu priorytetem
bichon - 04-10-2010, 08:06
" />Ju¿ za³o¿y³em, ale BRC. Wiêcej bêdzie w opisie mojej lancii jak znajdê chwilê.
KGB - 05-10-2010, 12:59
" />BRC to kiepski wybor ,zwlaszcza do turbo ,
ale jak zakladal ktos majacy leb na karku ,to nie powinienes narzekac