Nat - 11-10-2007, 13:20
" />Dane znalezione w sieci:
Zabytkowe : 1906 - 1945
Lancia Alpha - 1908 : 108 wyprodukowanych egzemplarzy
Lancia Dialpha - 1908 : 23 egz.
Lancia Beta - 1909 : 150 egz.
Lancia Gamma - 1910 : 258 egz.
Lancia Delta - 1911 : 303 egz.
Lancia Didelta - 1911 : 3 egz.
Lancia Epsilon - 1911-12 : 351 egz.
Lancia Eta - 1911-14 : 582 egz.
Lancia Theta - 1913-18 : 1.696 egz.
Lancia Kappa - 1919-22 : 1.810 egz.
Lancia Dikappa - 1921-22 : 160 egz.
Lancia Trikappa - 1922-25 : 847 egz.
Lancia Lambda - 1922-31 : 13.003 egz.
Lancia Dilambda - 1928-35 : 1.685 egz.
Lancia Artena - 1931-42 : 10.636 egz.
Lancia Astura - 1931-39 : 2.954 egz.
Lancia Augusta - 1932-38 : 17.217 egz. + 3.000 wyprodukowane we Francji
Lancia Aprilia - 1937-49 : 27.836 egz. + 1.620 wyprodukowane we Francji
Lancia Ardea - 1939-53 : 31.961 egz.
Wczesno powojenne : 1950 - 1970
Lancia Aurelia - 1950-58 : 18.419 egz.
Lancia Appia - 1953-63 : 109.438 egz.
Lancia Flaminia - 1957-70 : 12.641 egz.
Lancia Flavia - 1960-74 : 102.732 egz.
Lancia Fulvia - 1963-76 : 338.996 egz.
Lancia Flavia 2000 - 1970-74 : 17.066 egz.
Po przejęciu przez Fiata
Lancia/Autobianchi A 112 - 1971-86 : 1.311.322 egz.
Lancia Beta (β) - 1972-84 : 366.020 egz.
Lancia Stratos - 1974-75 : 495 egz.
Lancia Beta Monte-Carlo - 1975-81 : 7.595 egz.
Lancia 037 - do uzupełnienia - nigdzie nie znalazłem danych
Lancia Gamma (Îł) - 1976-84 : 22.076 egz.
Lancia Delta (δ) - 1979-95 : 483.162 egz.
Lancia Prisma - 1982-89 : 386.697 egz.
Lancia Thema - 1984-94 : 357.572 egz.
Lancia Y10 (łącznie z pojazdami sprzedawanymi we Włoszech pod marką Autobianchi) - 1985-96 : 802.605 egz.
Lancia Dedra - 1989-99 : 418.084 egz.
Lancia Kappa (Îş) - 1994-2000 : 117.216 egz.
Lancia Zeta - 1995-2002
Lancia Y - 1996-2003
ciężarówki i autobusy Lancia
1Z - 1912-16 : 91 egz.
Jota - Dijota - 1915-20 : 2.301 egz.
Trijota - Tetrajota - 1921 : 673 egz.
Pentajota - 1924 : 2.191 egz.
Esajota - Eptajota - 1927 : 1.998 egz.
Omicron - 1927-36 : 601 egz. - Pierwowzór autokarów. Nie do zdarcia- służył między innymi przez długi czas jako podstawowy środek transportu publicznego pomiędzy Sudanem a Algierią przez Saharę każdy z takich autobusów przekroczył 2 miliony km przebiegu... Będzie trzeba o nim napisac osobnego posta...
Ro - 1932 : 1.419 egz.
RO-RO - 1935 : 301 w wersji cywilnej + 3746 dla wojska
3Ro - 1938 : 12.701 egz.
EsaRo - 1941 : 2.001 egz.
E290 (ciężarówka napędzana elektrycznie ): 61 egz.
Esatau - 1950-68 : 777 egz.
Esadelta - 1959-75 do uzupełnienia- nie znalazłem danych
Esagamma - 1968-75 : jw. Z ciekawostem ta Lancia była równiez produkowana w Libii.
I dane od Mariusza76 nt. Delty EVO I:
HF Integrale Evolution I - with 8V Catalytic Engine - 4650
HF Integrale Evolution I - "5 World Rally Champion" - 400
HF Integrale Evolution I - VERDE YORK - 200
HF Integrale Evolution I - CLUB "HF" - 44
HF Integrale Evolution I - CLUB ITALIA - 15
HF Integrale Evolution I - "6 World Rally Champion" - 310
Razem EVO I :Razem: 5619 szt.
strang - 11-10-2007, 13:27
" />A Lambda i Dilambda były karosowane w Lublinie w zakładach Plage i Leśniewicz. :lol:
Nat - 11-10-2007, 14:10
" />W których prócz tego konstruowano samoloty...
BJK - 11-10-2007, 16:02
" />A gdzie jest ilość wyprodukowanych Lyberek :?:
Przecież już ich nie robią, a nie powiem, interesuje mnie to
Mariusz91 - 11-10-2007, 16:55
" />Lancia Thema - 1984-94 : 357.572 egz.
Lancia Kappa (Îş) - 1994-2000 : 117.216 egz.
Ciekawi mnie najbardziej to że np. w Krakowie dużo rzadziej można zobaczyć Theme niż Kappe. Szansa na zobaczenie Kappy jest naprawdę o wiele większa niż zobaczenie Themy. Wystarczy popatrzeć po ogłoszeniach.
Zastanawia mnie co jest tego przyczyną, jeżeli Them wyszło mniej / więcej 3 razy tyle co Kciuppek. Wątpię by przyczyną byłą trwałość themy(bo wydaje się być solidnym autem) a i wiek też nie powinien zrobić aż takiej różnicy.
PS. Właściciele Them !! Cieszmy się !! Częściej na ulicach widać Subaru Imprezy STI i Lancerki, niż nasze włoszki :D:D Nasze Themcie niedługo staną się kolekcjonerskie
romlen - 11-10-2007, 18:33
" />
">Ciekawi mnie najbardziej to że np. w Krakowie dużo rzadziej można zobaczyć Themę niż Kappę. Identycznie jest z Prismą. Dużo więcej wyprodukowanych sztuk których już nie widać! Po prostu kończą starsze auta na szrotach a w ich miejsce pojawiają się nowe, młodsze. Oby nie zabrakło takich zapaleńców jak my którzy "pompują" kasę w stare auta niż kupić nowe i mieć spokój przez lata.
Dudi - 11-10-2007, 18:58
" />Bardzo ciekawa lektura
Mariusz91 - 11-10-2007, 19:22
" />
">Identycznie jest z Prismą. Dużo więcej wyprodukowanych sztuk których już nie widać!
Masz racje! Prismy są jeszcze bardziej rzadsze niż Themy. A z tymi nowymi autami to nie zawsze tak kolorowo Jak bym miał kupić NOWĄ Dacie Logan za tam 30 000 a używaną Kappę za 15 000 do 20 000... wybór prosty i oczywisty...
trigojunior - 11-10-2007, 19:29
" />hmm....Dacia Logan....może lepiej nie będę komentował tego... "auta?"
mariusz76 - 11-10-2007, 19:58
" />Lancia Rallye 037 (wersja cywilna) - 200 szt.
Lancia Rallye 037 Evolution E2 (wersja rajdowa) - 20 szt.
marco - 11-10-2007, 20:16
" />Beta 2000 Volumex: 2369 szt.
Bardzo wiarygodne żródło danych na temat wszystkich wyprodukowanych
modelim Lancia.
żódełko danych o Lancia
pozdrówka ,
Nat - 11-10-2007, 20:42
" />
">A gdzie jest ilość wyprodukowanych Lyberek
Przecież już ich nie robią, a nie powiem, interesuje mnie to
Zachęcam do poszperania tu i ówdzie i podzielenia się znalezioną wiedzą. Im więcej z nas wzbogacać będzie forum, tym będzie ono ciekawsze i bardziej różnorodne...
dodam Themę 8.32 (Ferrari):
Przed liftingiem - 1986-88: 2 370 egz.
Poi liftingu - 1988-92: 1 167 egz.
Bonk - 11-10-2007, 21:15
" />
">Bardzo wiarygodne żródło danych na temat wszystkich wyprodukowanych
modeli Lancia.
żódełko danych o Lancia
Hmm... co do tej stronki to czegoś nie rozumiem/coś mnie zaskoczyło.
Klikam sobie Lyberkę i wyskakuje mi miedzy innymi:Kod:Transmission
5-speed, FWD
5-speed, 4WD (Integrale)
4-speed automatic option on 1998cc cars
Jak to 4WD Integrale cos im sie chyba pomylilo
Nat - 11-10-2007, 21:26
" />Dane ze strony podanej przez Marco nie są zwykle zbyt precyzyjne i godne zaufania.
kliknij-Lybra Integrale
Niestety nie weszła do produkcji
Orsya - 11-10-2007, 22:07
" />
">Ciekawi mnie najbardziej to że np. w Krakowie dużo rzadziej można zobaczyć Theme niż Kappe. Identycznie jest z Prismą. Dużo więcej wyprodukowanych sztuk których już nie widać! Po prostu kończą starsze auta na szrotach a w ich miejsce pojawiają się nowe, młodsze. Oby nie zabrakło takich zapaleńców jak my którzy "pompują" kasę w stare auta niż kupić nowe i mieć spokój przez lata.
że nie wspomnę o Musie... :wink:
marco - 12-10-2007, 08:44
" />
">Bardzo wiarygodne źródło danych na temat wszystkich wyprodukowanych
modeli Lancia.
żódełko danych o Lancia
Hmm... co do tej stronki to czegoś nie rozumie/coś mnie zaskoczyło.
Klikam sobie Lyberkę i wyskakuje mi miedzy innymi:Kod:Transmission
5-speed, FWD
5-speed, 4WD (Integrale)
4-speed automatic option on 1998cc cars
Jak to 4WD Integrale cos im sie chyba pomylilo
Lybra.
No built Berlina: In production
Station Wagon: In production
Dane dotyczą ilości wyprodukowanych
i zakończonej produkcji danego modelu. .
Jeżeli się nie mylę , to Lybra jest jeszcze w produkcji .
A , co do L 4WD Integrale - jeszcze się zdziwicie
- pozytywnie
Bonk - 15-10-2007, 21:50
" />
">Dane ze strony podanej przez Marco nie są zwykle zbyt precyzyjne i godne zaufania.
kliknij-Lybra Integrale
Niestety nie weszła do produkcji
Ehhh... bajecznie by bylo posmigac takim potworkiem Chociaz ciekawe jakby konstrukcja Lybry zniosla taka moc
">Dane dotyczą ilości wyprodukowanych
i zakończonej produkcji danego modelu. .
Jeżeli się nie mylę , to Lybra jest jeszcze w produkcji .
A , co do L 4WD Integrale - jeszcze się zdziwicie
- pozytywnie
A nie skończyła się w 2005 roku produkcja?
Dudi - 15-10-2007, 21:55
" />Oj ciężko to powiedzieć, ale niestety Marco Lybra już nie jest produkowana i to od dobrych kilkunastu miesięcy. Dane na stronce nie uaktualnione.