grzole - 03-06-2010, 01:11
" />Historia PRL z perspektywy "kanciaka".
KGB - 03-06-2010, 13:16
" />nie no ,teraz nawet ¶wińsk± propagande wplatuja 125p ,
niesamowite sa te teorie spoiskowe ,
te same osoby mowia o gnusnosci zycia i o sztucznym zapewnieniu rozrywki przez wladze - rozdwojenie jaĽni ?
wychodzi Zasada, ze zasada byl wielkim propantorem socjalizmu ,bo chcial pobic rekord predkosci ,ktory pozniej przez lata nalezal do Polakow ,
a tak wogole to Gierek budowal bloki na pokaz ,ze Ursus jest brzydki ,tylko nikt nie zastanowi sie nad tym ,ze skoro mieszkania byly budowane szybko i duzo ,to moze to jednak nie bylo na pokaz ,a byla potrzeba wyposazyc w mieszkanie wielu ludzi ,
i oczywiscie to wszystko za cudze pieniadze ,a teraz to sie bawimy za swoje - proponuje sprawdzic jaki byl wtedy dlug zagraniczny ,a jaki jest teraz ,
oczywiscie tez przed wojna to robilismy swietne fiaty ,a po wojnie kiepskie
do dzialu Old/youngtimery proponuje jednak tego nie wrzucac ,a znaleĽć film o faktycznym biciu rekordu
P.S.
podoba mi sie jedno zdanie "... sprowadzil fiata do warszawy..." nie do Polski ,ale do warszawy - cala mentalnosc mieszkancow tego smutnego jak ... ursus miasta
Nat - 21-07-2010, 12:46
" />Słucham ostatnio Trójki, a tu przemawia nikt inny tylko nasz przyjaciel... Piotr Mady z Muzeum Motoryzacji.
Zadawał pytanie własnie o długodystansowe bicie rekordu prędko¶ci przez PF125.
Pozdrawiam Piotra - co prawda smsa nie wysłałem (zasady ), ale odpowiedĽ, również dzięki intensywnej akcji edukacyjnej Muzeum Motoryzacji w Warszawie - szczególnie Piotra i Ani - znałem
Gepard - 22-07-2010, 02:30
" />Akurat też słyszałem to pytanie, i też znałem odpowiedĽ, ale po prostu pamiętałem, bo ogl±dałem wszystkie relacje z tego bicia rekordu - to było wówczas ogromne wydarzenie i było oczywi¶cie okazj± do " propagandy sukcesu".