ďťż
Fulvia SPORT ZAGATO - j_rybnik (była Stiga)



Torell007 - 25-10-2005, 14:43
" />To mój ostatni nabytek. Wiem, że przedemną wiele godzin pracy ale mam nadzieję że będzie warto.
A więc krótki opis: Lancia Fulvia Sport Zagato 1.3S. Rocznik 1968. Silnik widlasty czterocylindrowy V4, moc 92KM. Skrzynia 4-ro biegowa.
Wyposażenie skórzano-drewniane. Jest to najrzadsza odmiana Fulvii stylizowana przez Zagato, dostępne były jeszcze coupe i sedany.
Jak widać cała do remontu, ale za to kompletna. Podobno drzwi i maska są aluminiowe, ale to sprawdzę po przywiezieniu. Zdjęcie jeszcze z Włoch - Varallo.
Pozdrawiam STIG.






Torell007 - 25-10-2005, 14:59
" />Mimo, że gratulowałem nabytku już przez telefon chciałbym to zrobić jeszcze raz

Gratuluje, kupiłeś cudowne auto :!: Poprostu Klasyk, przez duże "K"



Anonymous - 25-10-2005, 15:01
" />Nic dodać, nic ująć, słowa Torella mówią wszystko



tomek - 25-10-2005, 15:05
" />
">Wiem, że przedemną wiele godzin pracy ale mam nadzieję że będzie warto
Oj pracy jest ogrom ale auto tego warte.
W takich momentach zaluje, ze jestem antytalenciem w takich sprawach




bartie - 25-10-2005, 16:29
" />Piękne zdjęcie i piękne auto. Czytam ten wątek z podziwem bo zapachniało prawdziwą "motoryzacją"....



Kubek - 25-10-2005, 16:35
" />To mnie teraz zagieło !! nie wiem co powiedzieć! Moge tylko pogratulować



bogdan - 25-10-2005, 16:56
" />Witam. Również pozdrawiam z zakupem klasyka



Miro - 25-10-2005, 17:27
" />Piekny nabytek
Gratulacje



romlen - 25-10-2005, 19:29
" />Brawo! Teraz to będzie rodzynek klasy zero. Gratuluję zakupu i czekam z niecierpliością na możliwość zobaczenia live



michał_kappa - 25-10-2005, 23:21
" />gratuluję takiej piękności
ale jak to Twój Szanowny Tato określił w Ogrodzieńcu - jest jeszcze kawalerem i ma zacięcie do tego!
pozdrawiam
Michał



Kozi - 26-10-2005, 09:12
" />Gratulacje. Piękne auto. Ja jestem miłośnikiem wszelkiej maści oltimerów i youngtimerów, a zwłaszcza jeśli pochodzą rodem ze słonecznej Italii. Czekam z nieciepliwością na wyniki prac restauratorskich.

Pozdro
Kozi



Makgajwer - 26-10-2005, 10:24
" />...wwwooooowwww !!!! 8O 8O 8O



Anonymous - 26-10-2005, 20:14
" />Nie wiem czy to taka, ale mozna sobie porównać http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1515
http://www.viva-lancia.com/fulvia/bache ... tella2.htm
http://www.basichip.com/corgi_toys/332.htm

a tu nwa wersja http://xwheels.net/showcase.php?id=305



EVAN CORTEZ - 26-10-2005, 20:26
" />Stig jesteś moim GURU
Jak ją zrobisz to bedzie z jedno z ładniejszych aut jeźdzących po polskich drogach!!
Gratulacje



Rider Zeta 2.0 Ti - 26-10-2005, 21:45
" />Gratulacje !!!
Już mi się podoba, a jak ją jeszcze ładnie "odpicujesz" i silniczek zagada, no to będzie ładny rodzyneczek na następnym zlocie

Pozdrawiam
Rider Zeta 2.0 Ti



Adam L. - 27-10-2005, 07:09
" />Wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obiecuję że będę się starał ze wszystkich sił aby nie zawieść oczekiwań i siebie, a więc zabieram się do roboty
Będę informował o postępach prac



Kozi - 27-10-2005, 08:45
" />
">a tu nwa wersja http://xwheels.net/showcase.php?id=305

To raczej nowa wersja Fulvia Coupe. Model Zagato to jednak coś innego. W latach hyba 1993-1994 był model Hyena zaprojektowany przez Zagato i to bym wskazał jako "nowy model"

Pozdro
Kozi



Anonymous - 27-10-2005, 08:48
" />Toć na stronce pisze "prototyp" :wink:



Kozi - 27-10-2005, 09:12
" />http://www.xsb85.dial.pipex.com/town/walk/xsb85/hyena2.htm

Hmm, z tego wynika że ileś sztuk powstało.
Pozdro
Kozi



Adam L. - 27-10-2005, 09:18
" />Faktycznie można powiedzieć, że Hyena jest następczynią Fulvii Sport. Oba auta wyszły spod ręki ZAGATO i oba samochody wyróżnia typowy styl dla tej firmy, szczególnie tylnej części nadwozia.



GRZECHUU - 27-10-2005, 22:57
" />Tylko że HYENA ZAGATO była robiona na podzespołach Delty integrale i miała też napęd na cztery koła. Zagato przestało ją robić ponieważ Lancia odmówiła dostarczania podzespołów z integralki i dlatego powstało bardzo mało sztuk.
Bardzo ładna Fulvia,gratuluje zakupu.Coś pięknego,auto z prawdziwą duszą.Ciekawe czy w Polsce to jedyny egzemplasz.



TADEO - 28-10-2005, 10:21
" />nie no bryka super tylko trochę zakurzona :P:P pozdrawiam



grzole - 04-12-2005, 15:25
" />Stig, już nie mogę się doczekać chwili gdy będzie istniała możność obejrzeć tego wózka. Dla mnie suuuper.



Torell007 - 09-12-2005, 12:24
" />







tomek - 09-12-2005, 12:46
" />Piekne autko, ale co ono w mlynie stalo?



Adam L. - 09-12-2005, 12:57
" />No nie..........troszkę szacunku
ten pył ma 20 lat bo tyle stał w szopie :lol:



zaba156 - 09-12-2005, 13:02
" />jejku sliczota piekny samochod :!: kurcze zazdroszcze ci :wink: pracy masz ogrom ale jak skonczysz to tylko palce lizac Pozdrawiam i zycze powodzenia w remoncie



tomek - 09-12-2005, 13:06
" />
">No nie..........troszkę szacunku
ten pył ma 20 lat bo tyle stał w szopie :lol:

Mam nadzieje, ze to nie jest pyl 'z poprzedniego wlasciciela'



Adam L. - 09-12-2005, 13:15
" />
">No nie..........troszkę szacunku
ten pył ma 20 lat bo tyle stał w szopie :lol:

Mam nadzieje, ze to nie jest pyl 'z poprzedniego wlasciciela'

Po podróży z Włoch na lawecie trochę go zgubiła i wygląda teraz..........jeszcze gorzej :?



chris - 09-12-2005, 18:51
" />po remoncie bedzie bardzo przyzwoicie wyglądać gratuluje zakupu



Kubek - 09-12-2005, 19:36
" />A ja mam taka prosbe, Stig mozesz ja umyc i wtedy zrobic fotki ? czy az tak ci szkoda tego 20 letniego pylu ?



GRZECHUU - 12-12-2005, 23:45
" />http://www.portalclassic.pl/?mo=0028200 ... OUR%20CARS



Qba - 13-12-2005, 01:55
" />Ale piekny ogromniasty garaż



Adam L. - 13-12-2005, 08:28
" />
">http://www.portalclassic.pl/?mo=002820041401&nkat=fulvia%20&tt=OUR%20CARS

To się nazywa fachowa renowacja. Ja zaczynam moją ślicznotkę pomału rozbierać Na pierwszy ogień idzie podwozie, potem silnik a na koniec zostawiam nadwozie. Najgorszy problem to niska jakość stali z tamtego okresu. Naszczęście drzwi i maska są z aluminium więc tu problem rdzy odpada. W bardzo dobrym stanie jest komora silnika oraz sam silnik i to mnie cieszy.



Marcin_D - 13-12-2005, 10:06
" />Sliczny samochodzik, nawet taki zakurzony. Już sobie wyobrażam jak będzie wyglądął po odrestaurowaniu. Chyba będzie jedyny w Polsce.



chris - 13-12-2005, 17:22
" />tylko ciekawe ile trzeba włożyć w ten remont



romlen - 13-12-2005, 22:55
" />
">tylko ciekawe ile trzeba włożyć w ten remontNo ja dałem za remont swojej ok 4500 zł kilka lat temu, za tą kasę mogłem mieć całkiem inne i w dobrym stanie, to się nazywa zapał i prawdziwy miłośnik, gdybym miał kasę to bym zainwestował w Gammę Coupe ale na razie mogę zapomnieć :roll:



Adam L. - 14-12-2005, 08:25
" />Ze względu na inne obowiązki zakładam czas renowacji na 2-3 lata, więc koszt rozłoży się w czasie. Nie będzie on mały ale zamierzam dokładnie podejść do tematu. Na razie robię kosztorys, sciągam części i załatwiam formalności. Właśnie przyszły z Izraela klosze do tylnych lamp. Brakuje też kilku emblematów ale jeśli to kogoś zainteresuje to podaje link do pewnej firmy:
http://www.ragnifranco.it/



Aras - 15-12-2005, 20:29
" />Sliczniutka powodzenia w modernizacji



Adam L. - 10-01-2006, 10:00
" />Trochę danych technicznych:
model: Fulvia Sport Zagato 1,3 S 818.303
silnik: 4 cylindrowy widlasty
pojemność: 1298 cm3
moc: 90 KM przy 6000 obr/min
11,6 kgm przy 4600 obr/min
2 gaźniki dwugardzielowe Solex C35
skrzynia 4 biegowa
hamulce: tarczowe przód/tył bez wspomagania, układ jednoobwodowy
nadwozie: aluminium/ stal
rozstaw osi: 2330mm
długość: 4090mm
szerokość: 1570mm
wysokość: 1200mm
masa własna: 935 kg
prędkość max: 180 km/h

Niedługo prześlę zdjęcia wybranych szczegułów nadwozia i wnętrza.
STIG



Anonymous - 27-01-2006, 17:01
" />
">

Sporo takich maja w Lancia Motor Club. Widzialem taka na zywo - tyle, ze s czarnym plastukowym grillem, naprawde fajne auto



Anonymous - 28-01-2006, 11:33
" />Pare zdjęc;














EVAN CORTEZ - 28-01-2006, 13:25
" />O kurde!!
Roboty dosyć spoooro ale efekt pewnie bedzie genialny.
Środek ma piękny.Sylwetka też ponad czasowa.Teraz już nie robią takich aut-niestety
Dlatego ide w ślady Stiga :wink:



Radicz - 28-01-2006, 17:41
" />O kurde, jaka blacha!!! 8O 8O 8O Masa roboty przed Tobą...
Ja już jestem na szczęście mały kroczek dalej... :wink: :wink: :wink:

Powodzenia!!!

Radicz.



grzole - 29-01-2006, 02:00
" />Czekam na efekty prac renowacyjnych ale wiem po zdjęciach, że nie będzie to łatwe i szybkie zadanie...



Nat - 30-06-2006, 12:50
" />Stig,
jak tam postępy w pracach?
Nie zapomnij dokumentowac fotograficznie! : yesyes :



Adam L. - 03-07-2006, 12:34
" />Prace zawieszone do września, kiedy to zostanie wyjęty silnik wraz z osprzętem. Cały czas trwa kompletacja części i literatury tak aby nie popełnić żadnego błędu i aby zachować wszystko w oryginale.
Gdy coś się ruszy dam znać oczywiście :wink:



Aras - 03-07-2006, 12:57
" />trzymamy kciuki : ok2 :



Dizzy - 03-07-2006, 18:30
" />Gatuluję zakupu. Mamy w klubie prawdziwy RARYTAS Roboty sporo, ale jak będzie juz po wszystkim to każdemu opadnie KOPARA z wrażenia. Pozdrawiam : yesyes :



EVAN CORTEZ - 04-07-2006, 17:11
" />Chętnie bym sobie ja zobaczył na żywo...to musi być cudo.ehhhh



Maryjan - 08-07-2006, 09:16
" />Adam zawsze możesz liczyć na naszą pomoc moją i Torella.Cały czas nie mogę wyjść z zachwytu .Jesteś WIELKI!



romlen - 03-09-2006, 21:42
" />Oto kolejne zdjęcia z postępu prac jakie otrzymałem do publikacji:





















szpoper - 03-09-2006, 23:25
" />Panowie to sie nazywa PASJA !! Gratulacje i powodzenia , czekam na wyniki : yesyes :



Młody - 04-09-2006, 00:50
" />Gratuluję i również życzę powodzenia!
Czekam na następne postępy i zdjęcia....

Pozdrawiam, Maciek!



Adam L. - 04-09-2006, 21:31
" />Po dłuższej przerwie mogłem się zabrać za demontaż tego cacka.
Wyglądało to groźnie ale poszło bez bólu, nadwozie do góry, natomiast cała jednostka napędowa wraz z ramą szczątkową, zawieszeniem, skrzynią biegów łącznie z kołami zostały na poziomie 0.
Potem demontaż kolejnych podzespołów i tu niespodzianka, absolutnie wszystkie śruby puściły (dodam tylko że silnik był palony ostatni raz w 1981 roku).
Ale jak to w życiu bywa nic nie może być doskonałe i problem uwidocznił się po demontażu gaźników, pęknięcie bloku silnika. :evil: :evil: :evil:
Naszczęście tylko na zewnątrz (płaszcz wodny).
Po długich naradach postanowione zostało że nie będzie nowego (używanego) bloku tylko będziemy ratować oryginalne części.
Duża w tym zasługa wnętrzności bo okazały się być w doskonałym stanie - tłoki, gładzie cylindrów, wał, panewki, zawory, wałki.
Gdy patrzy sie na materiały z jakich zostały wykonane silnik i podzespoły, to to czym teraz jeżdzimy to po prostu szajs. :!:
Wszystkie uszczelki są w stanie dobrym nadającym się do ponownego założenia.
Ponieważ caly silnik jest podzielony i skręcony z pięciu części zaczęliśmy od góry a więc aluminiowa część głowicy z wałkami i całą klawiaturą.
Części zostaną oryginalne, przejdą tylko czyszczenie i docieranie, sama głowica zostanie sprawdzona pod kątem spękania i przejdzie próbę szczelności.
Z placu zabaw to tyle, o dalszych postępach będę oczywiście informował.
pozdrawiam STIG



Radicz - 04-09-2006, 21:40
" />Stig- bardzo mocno Ci kibicuję!!! : brawa : : brawa : : brawa :



darkobo - 19-09-2006, 11:32
" />
">w jaki sposob moge obejrzec zdjecie twojej lanci naciskam na to okienko a tu nic mario
Najwyraźniej cóś się stał oz serwerem, na ktorym były umieszczone zdjęcia :cry: Miejmy nadzieję, że jak Romlen się zaloguje, to coś z tym zrobi. Na razie nie masz co klikać.



AleX - 01-01-2007, 20:43
" />Jakie postepy? Odezwij sie ktos?

Dziekuje!



Adam L. - 02-01-2007, 11:30
" />
">Jakie postepy? Odezwij sie ktos?

Dziekuje!


Wszystkie postępy z prac opisywane są w dziale Oldtimery i Youngtimery.



Kubek - 25-01-2007, 19:23
" />Cos my tu gadamy sami do siebie, co sie z kolega Stigiem dzieje ? Czekamy z niecierpliwoscia na kolejne fotki postepu prac ?



Radicz - 25-01-2007, 23:01
" />No coś Ty! Przecież teraz jest zima!!! Wszyscy zamykają się w warsztatach i garażach, i robią fury! Efekt zapewne zobaczymy na wiosnę

Pozdrawiam i śledzę wątek, niczym dobry serial (o ile take w ogóle istnieją :wink: ), Radicz.



Młody - 25-01-2007, 23:04
" />
">No coś Ty! Przecież teraz jest zima!!! Wszyscy zamykają się w warsztatach i garażach, i robią fury! Efekt zapewne zobaczymy na wiosnę


Hehe, widziałeś mnie?



darkobo - 25-01-2007, 23:07
" />
">No coś Ty! Przecież teraz jest zima!!! Wszyscy zamykają się w warsztatach i garażach, i robią fury! Efekt zapewne zobaczymy na wiosnę


Hehe, widziałeś mnie?
Przecież Ty ciągle przy kompie A może masz go w garażu ? :lol: :wink:



Młody - 25-01-2007, 23:11
" />
">No coś Ty! Przecież teraz jest zima!!! Wszyscy zamykają się w warsztatach i garażach, i robią fury! Efekt zapewne zobaczymy na wiosnę


Hehe, widziałeś mnie?
Przecież Ty ciągle przy kompie A może masz go w garażu ? :lol: :wink:

Nie mam garażu.. :cry: Dzisiaj doszła mi drewniana ramka od 2000 Turbo. :wink:



Endrju - 28-01-2007, 21:49
" />Szacuneczek....jak doprowadzisz tą piękność do stanu używalność a bardziej do stanu z lat jej świetności to osobiście Ci pogratuluje....
Będzie piękna
pozdrawiam



Adam L. - 02-02-2007, 17:42
" />W Classicauto ukazał się artykuł mojego autorstwa dotyczący zakupu mojej Fulvii Zagato. Zainteresowanych zapraszam do lektury czasopisma. Na moją prośbę zamieszczana będzie także reklama naszego klubu.



EVAN CORTEZ - 02-02-2007, 18:01
" />
">W Classicauto ukazał się artykuł mojego autorstwa dotyczący zakupu mojej Fulvii Zagato. Zainteresowanych zapraszam do lektury czasopisma. Na moją prośbę zamieszczana będzie także reklama naszego klubu.
: yesyes : numer na luty tak?



Młody - 02-02-2007, 18:14
" />Widziałem.



INTEGRALE - 02-02-2007, 19:03
" />Fajnie napisany tekst : yesyes :
A Fulvia Zagato ... mmmm.... 8O



Radicz - 03-02-2007, 16:48
" />Bardzo fajny tekst- czuć duszę prawdziwego pasjonata!!!

Ceny troszkę mnie przybiły :roll: :?

Adam, podeślij na PW namiary na tego kolesia od części (gdzieś je posiałem ops: ). Coraz poważniej rozglądam się za silnikiem Abarth'a 1.050 cm3 do mojego A112...

Aha, czy uzgadniałeś z redaktorami, że ciąg dalszy opisu Twojej przygody z Fulvią Zagato nastąpi na łamach Classic Auto? :twisted:

Pozdrawiam, Radicz.



Adam L. - 03-02-2007, 23:36
" />W poniedziałek wyślę Ci namiary na sklep EMPORIO RICAMBI.
Oczywiście ta historia będzie miała ciąg dalszy na łamach Classicauto.
Pozdrawiam


">Bardzo fajny tekst- czuć duszę prawdziwego pasjonata!!!

Ceny troszkę mnie przybiły :roll: :?

Adam, podeślij na PW namiary na tego kolesia od części (gdzieś je posiałem ops: ). Coraz poważniej rozglądam się za silnikiem Abarth'a 1.050 cm3 do mojego A112...

Aha, czy uzgadniałeś z redaktorami, że ciąg dalszy opisu Twojej przygody z Fulvią Zagato nastąpi na łamach Classic Auto? :twisted:

Pozdrawiam, Radicz.




Anonymous - 11-03-2007, 19:14
" />Gratuluję odwagi i podejścia do tematu. Na pewno bardzo rzadki okaz

Mało tego, że ukazał się artykuł o Twojej Fulvii to w numerze lutowym było jeszcze 2 artykuły, obok których nie sposób przejść obojętnie
1. - to temat przewodni numeru LANCIA DELTA
2. - ciekawy fotofelieton (z autami w roli głównej) z podróży do Włoch



darkobo - 11-03-2007, 22:08
" />
">Mało tego, że ukazał się artykuł o Twojej Fulvii to w numerze lutowym było jeszcze 2 artykuły, obok których nie sposób przejść obojętnie
1. - to temat przewodni numeru LANCIA DELTA
2. - ciekawy fotofelieton (z autami w roli głównej) z podróży do Włoch
Zobacz Kolbe tutaj
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \