EVO II body-kit - dylemat...



holbi - 05-11-2008, 15:27
" />Od pewnego czasu zastanawiam siê czy nie przerobiæ mojej 16V na EVO II, przy zastosowaniu body kit-a. Rozwa¿am wszystkie 'za' i 'przeciw' i dalej nie wiem najwa¿niejszy i niepodwa¿alny plus to to ¿e karoseria EVO II podoba mi siê ob³êdnie ale czy nie lepiej zostawiæ orygina³...?? a pozatym jak sie pó¼niej bedzie nadwozie trzymaæ kupy, je¿eli wytne tylne b³otniki i wstawie plastki na kleju monta¿owym (bo tylko taka opcja wchodzi w gre chyba), no chyba ¿e zalo¿e plastikowe nak³adki na oryginalne metalowe, ale to ju¿ troche fuszer± tr±ca... i jeszcze jedno - tylny zderzak - czy orygina³ od 16V spasuje do tylnych poszerzeñ od EVO? bo mam fajny wydech z nierdzewki i nie chcia³bym go wymieniaæ, ani przerabiaæ...




Ara - 05-11-2008, 16:16
" />Nie ma sensu. Ja bym zostawi³ : yesyes :



maciej_ignys - 05-11-2008, 23:16
" />Zdaje siê ¿e na motikonie masz Evo ?

No dobra, wizualizacja Evo II i Evo I to naprawdê drobna róznica a Evo I to nie taki dramat cenowy, my¶lê, ¿e skoro masz pressing to róznica w cenie miêdzy 16 a Evo bêdzie porównywalna z kosztami przeróbki 16 na Evê. Polecam Evê - ogl±dam j± szczegó³owo co dzieñ z wiêkszym pietyzmem ni¿ ¿onexa :wink:



Nat - 05-11-2008, 23:32
" />Ja bym nie przerabia³. Moze dlatego, ¿e lubiê "wilki w owczej skórze"
I orygina³y.




INTEGRALE - 06-11-2008, 00:54
" />Za swoj± Delte we¼miesz 15-20ty¶ z³. Body kit z monta¿em s±dze ¿e wyniesie z 5-8ty¶ z³. Natomiast od 30ty¶ z³ powiniene¶ znale¿æ oryginaln± EVO (za granic±). Wilk syty i owca ca³a, a raczej owieczka bo ka¿da integrala w oryginalnym stanie jest na wage z³ota :!: :wink:
Troszkê do³o¿ysz i bêdzie orygina³, nie przerabiaj integrali bo szkoda a i tak nie bêdzie to to samo co EVOlucja :roll:
Pozdro



Arti - 06-11-2008, 01:25
" />helo na pw puscilem ci opis co i jak z body kitem podsylam ci kilka fotek z przygotowan

pzdr
Arti Evo II


[/img]

[/img]
[/img]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \