FXX - 09-08-2010, 20:17
" />Na forum jestem ju¿ prawie rok, a do tej pory nie wrzuci³em fotek mojego wozide³ka
PS. Niestety nie jest bezpo¶rednio po myjnie, wiêc jest troszkê przybrudzony, a progi ochlapane
Heathen - 10-08-2010, 07:56
" />Mia³em przed lybra...wspominam TRAGICZNIE. No ale mój by³ 13 letni:) wiêc prawie 2x starszy i przebieg 150kkm...
-Pêkaj±ce przewody paliwowe (plastikowe na szybko z³±czkach kto to wymy¶li³!)
-czujnik halla (aka cewka aparatu zap³onowego), auto gas³o po rozgrzaniu:D
-pompa paliwa (ale to moja wina, bo nie mialem odciecia a jezdzilem na LPG z minimalnym poziomem PB)
-rozrusznik
to by³y 3 awarie najwiêksze (bo masa drobnostek tak¿e by³a) które unieruchomi³y mnie i musia³em byæ holowany, i po ostatniej akcji z rozrusznikiem auto sprzeda³em..
Ale na plus trzeba zaliczyæ:
-komfort, CENY I DOSTÊPNO¦Æ CZʦCI (wymienia³em z te¶ciem za przys³owiowe piwo), minimalny wspó³czynnik oporu powietrza Cx=0,27 który w tamtych czasach naprawdê robi³ wra¿enie:)
Miliona km ¿yczê!
ps. odno¶nie wymiany zbiornika i czujnika poziomu paliwa, wystarczy pod autem na kanale zaj±æ siê zabrudzonymi stykami (wd40+szczotka druciana)
ps.2. w klubie espero jeste¶:)?
samuel - 10-08-2010, 09:51
" />Autko w ³adnym stanie
Pierwszy samochód którym je¼dzi³em, do póki siê nie przesiad³em do Kappy.
Ojciec nadal ¶miga i na pewno chwali sobie to autko.
¯yczê mi³ego u¿ytkowania i takiego zadowolenia jak mój ojciec
FXX - 10-08-2010, 12:30
" />
">Mia³em przed lybra...wspominam TRAGICZNIE. No ale mój by³ 13 letni:) wiêc prawie 2x starszy i przebieg 150kkm...
Mój ma teraz latek 12 Ale od 6 lat wiem, co siê z nim dzieje, co by³o robione, co zrobiæ trzeba itd. A to jest du¿y plus
">-Pêkaj±ce przewody paliwowe (plastikowe na szybko z³±czkach kto to wymy¶li³!)
Póki co nie mia³em z tym problemu
">-czujnik halla (aka cewka aparatu zap³onowego), auto gas³o po rozgrzaniu:D
To te¿ mnie nie dotknê³o, ale jak mia³em problem z pomp± paliwa (o czym wtedy nie wiedzieli¶my ) to zaczêli¶my od tego, a konkretniej wyczyszczenia wszystkiego i sprawdzenia szczelno¶ci - Bo¿e ile tam syfu by³o, to g³owa boli
">-pompa paliwa (ale to moja wina, bo nie mialem odciecia a jezdzilem na LPG z minimalnym poziomem PB)
Dok³adnie tak samo za³atwi³em swoj± po wymianie baku. Na czujniku by³a nieszczelno¶æ i paliwko mi ucieka³o, a¿ wreszcie by³o na tyle ma³o, ¿e j± zatar³em.
">-rozrusznik
Pad³? U mnie by³ problem z przewodami, po prostu raz ³±czy³y raz nie. Wystarczy³o je poprawiæ i to wszystko
">ps. odno¶nie wymiany zbiornika i czujnika poziomu paliwa, wystarczy pod autem na kanale zaj±æ siê zabrudzonymi stykami (wd40+szczotka druciana)
Racja, tylko, ¿e mój zbiornik mia³ dziurkê, której mimo kilku prób nie da³o siê zakleiæ, a ¿e ogólnie ju¿ w najlepszym stanie nie by³, wiêc wymieni³em na nowy razem z czujnikiem poziomu paliwa, który nawiasem mowi±c te¿ ju¿ nie dzia³a, ale to standard w Espero
">ps.2. w klubie espero jeste¶:)?
W klubie Espero nie jestem. Jak kupili¶my Lyberkê to siê wkrêci³em w LKP i jako¶ nie mia³em czasu, ¿eby jeszcze w drugim klubie funkcjonowaæ
Co do czê¶ci to muszê siê zgodziæ Poza elementami karoserii ceny s± bardzo przyjemne
Nat - 10-08-2010, 13:28
" />Hehe, mój znajomy nazywa to auto Despero.
Baz± by³ Opel Ascona III, czyli poprzednik Vectry z pocz±tku lat '80.
Warto dodaæ, ¿e auto ma ca³kiem niez³y wska¼nik oporu powietrza i stylizacjê by Bertone (inne jego projekty to nasza tyska Panda, Lamborghini Miura, Lancia Stratos, Fiat X1/9, mój ulubiony Lambo Countach, AR GT oraz ca³a kupa Citroenów z lat 80-90). Zreszt± Espero te¿ mia³o byæ Citroenem...
Jeremy McFee - 10-08-2010, 13:34
" />
">Zreszt± Espero te¿ mia³o byæ Citroenem...
Tak, to prawda - ale jak siê cz³owiek przesi±dzie z Espero do Xantii - to, zaiste, jakby siê przesiad³ z krzes³a na fotel
samuel - 10-08-2010, 14:39
" />Silniki w wiêkszo¶ci z opla. Ciekawostk± jest 1.5 16V dó³ opla a g³owica mitsubishi
FXX - 10-08-2010, 17:53
" />
">Hehe, mój znajomy nazywa to auto Despero.
Baz± by³ Opel Ascona III, czyli poprzednik Vectry z pocz±tku lat '80.
Warto dodaæ, ¿e auto ma ca³kiem niez³y wska¼nik oporu powietrza i stylizacjê by Bertone (inne jego projekty to nasza tyska Panda, Lamborghini Miura, Lancia Stratos, Fiat X1/9, mój ulubiony Lambo Countach, AR GT oraz ca³a kupa Citroenów z lat 80-90). Zreszt± Espero te¿ mia³o byæ Citroenem...
Mojego przezywaj± Desperado
Owszem baz± by³a Ascona, ale wiêkszo¶æ czê¶ci mechanicznych to jednak Vectra A.
I szkoda, ¿e jednak Citroenem nie jest
Taz - 10-08-2010, 18:50
" />O ile pamiêtam, wujekp na swojego mówi³ Esperal
Heathen - 10-08-2010, 19:34
" />A ja na swoje mówi³em Z£OMERO:)
Bardzo dobry silniczek w nich to 1,8 8V oplowski, idealny do zagazowania...takie autko z LPG, klima i elektrycznymi szybami...za 3000z³ to naprawde ciekawe rozwi±zanie:)
FXX - 10-08-2010, 19:56
" />
">A ja na swoje mówi³em Z£OMERO:)
Czy to nie aby z Klubu Espero ??