dziwna regulacja



kretekpodnietek - 11-10-2007, 16:54
" />witam!
mam lancie delte 1.8 8v i instalacje gazow± 2 generacji, reduktor tomasetto i troche du¿o pali³a, na trasie najmniej to 11 l. w mie¶cie oko³o 14-15l. wiêc zmieni³em filtr gazu i membrany w reduktorze i mam taki problem, silnik jest niewra¿ilwy na regulacje, tzn mam ma³a i du¿± ¶rubkê na reduktorze, mogê obydwie wkrêciæ do koñca i silnik dalej chodzi 8O nie bada³em go na analizatorze spalin, ale jak kto¶ ma taki reduktor i wie od czego s± te ¶rubki niech sie podzieli informacj±.




Boorek - 11-10-2007, 22:06
" />je¶li masz instalacje II gen to powiniene¶ mieæ silniczek krokowy po³±czony z mikserem (tym na dolocie)i parownikiem a tak¿e komputerem i to w³a¶nie komputer steruje dawka paliwo i ¿eby j± przeregulowaæ konieczne jest podpiêcie do komputera i specjalny program do Twojej instalacji, mo¿e sie te¿ zdarzyc tak ¿e w miejscu silniczka masz zwyk³± ¶róbê (gorsze rozwi±zanie) wtedy komputer nie steruje dawk± paliwa tylko gaz p³ynie ca³y czas podobna dawk± do silnika. Podsumowuj±c musisz poszukaæ silniczka/sróby na drodze od reduktora do dolotu. Sróba przynajmniej jedna s³ó¿y do rwgulacji wolnych obrotów, jednak nie wiem która to mo¿e byæ. Pozdrawiam



tao-88 - 11-10-2007, 22:10
" />¶rubka na kluczyk "imbus" podajrze 5 kontny s³u¿y do regulacji pozycji membrany a taka wystaj±ca któr± mo¿esz obracaæ w palcach do wolnych obrotów.



kretekpodnietek - 12-10-2007, 09:18
" />http://autokacik.pl/files/276102589-reduktor.gif[/img]

mam taki redutor. srubka zaznaczona na zielono jest z iglic±, a ta na czerwono steruje po³o¿eniem membrany (wiem bo rozbiera³em). By³em u pewnego gazownika u siebie podpi±³ go do laptopa i niby wyregulowa³... z tym ¿e nie wgrywa³ nowego programu, tylko robi³ to na napiêcie na sondzie i liczbe kroków w silniczku. wzi±³ 30 pln. a w sumie i tak popróbowa³em w domu.. wiêc je¿eli wkrêce obie ¶ruby do oporu silnik chodzi jakby nigdy nic.. i wtedy zg³upia³em, jak znajde chwile czasu to rozbiore to cudo jeszcze raz, mo¿e co¶ przeoczy³em, a co do sterowania wolnymi obrotami, to chyba najwiêksze znaczenie ma tutaj silnik krokowy na przepustnicy (moim zdaniem) i te¿ szykuje sie do jego wymiany bo przycina. je¿eli dorwê aparat to zrobie fotorelacje z regeneracji reduktora
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \