pew - 06-12-2008, 16:01
" />Zauważyłem dzisiaj że mam w tylnym kole tylko 3 śruby. Pojechałem natychmiast do warsztatu zanabyć nową i okazało się że mam rozwalony gwint w piaście, dlatego śruba musiała gdzieś wypaść. Nie wiecie gdzie to sobie można naprawić w Wawie i okolicach? Mam nadzieję że to można nagwintować na nowo :?
Bany - 06-12-2008, 17:45
" />tylko nowa piasta,przegwintować można tylko na co i po co.
jak masz abs to jakies 400pln.
miłego dnia...
pew - 07-12-2008, 23:07
" />
">tylko nowa piasta,przegwintować można tylko na co i po co.
jak masz abs to jakies 400pln. miłego dnia...
jak na co i po co - żeby nie płacić aż 400 PLN :?
Bany - 08-12-2008, 01:01
" />nie rób poprostu nic,jak masz drutować,na 3 mozna z tyłu latać
sprawdz najpierw czy łozysko jest dobre bo wydasz kase na dłubanie a efektu nie bedzie
strang - 08-12-2008, 11:00
" />Mam to samo na przodzie-tylko dwie mi trzymają. Zadzwoń do Andrzeja po uzywaną, tylko musisz się liczyć z ewentualną wymianą łozyska.
Marcin_D - 08-12-2008, 11:07
" />Oj kurde - można przegwintować, powinien to umieć zrobić każdy mechanik. To jest trochę drutowanie, ale to gwintuje się na większy gwint i zakłada jedną grubszą śrubę.
Problem masz tylko przy wymianie kół - bo 2 klucze potrzebujesz, albo ma problem złodziej, bo ci nie zapierdzieli felg.
Ja znam gościa co zaraz po zakupie auta przegwintowywał sobie jedną śrubę, zakręcał większą i nikt mu felg nie ukradł. Jak mu kiedyś powiedziałem, że można śruby zabezpieczające przecież kupić, to mi poweidział, że:
1 - te śruby kosztują (a przegwintowanie go nic nie kosztuje)
2 - można je odkręcić bez tych maszynek z zabezpieczenia, a on ma spokój bo złodzieje zazwyczaj noszą ze sobą tylko taki klucz, który trzeba mieć że by odkręćić standardowe śruby.
Bany - 08-12-2008, 23:20
" />
">Mam to samo na przodzie-tylko dwie mi trzymają. Zadzwoń do Andrzeja po uzywaną, tylko musisz się liczyć z ewentualną wymianą łozyska.
piasta to całość z łozyskiem,nic nie wymienisz.
marmal - 08-12-2008, 23:36
" />
">Mam to samo na przodzie-tylko dwie mi trzymają. Zadzwoń do Andrzeja po uzywaną, tylko musisz się liczyć z ewentualną wymianą łozyska.
Staszku- tylko mi nie mów że jedna na prawym a druga na lewym kole :wink:
Jarek_Lu - 09-12-2008, 16:01
" />
">Oj kurde - można przegwintować
A jeśli ma się trochę farta to przy centralnym rozwiercaniu i próbie pierwszego gwintowania (na nominalny wymiar) stara śruba może wykręcić się z gwintownikiem .
Bany - 09-12-2008, 18:44
" />
">Oj kurde - można przegwintować
A jeśli ma się trochę farta to przy centralnym rozwiercaniu i próbie pierwszego gwintowania (na nominalny wymiar) stara śruba może wykręcić się z gwintownikiem .
nie wiem panowie jak wy czytacie posty...
pierwsze zdanie wątku:
,,Zauważyłem dzisiaj że mam w tylnym kole tylko 3 śruby.''
niby co ma wykrecić??
swoją droga nie spotkałem sie z ukręceniem śruby w piaście
strang - 09-12-2008, 20:27
" />
">Mam to samo na przodzie-tylko dwie mi trzymają. Zadzwoń do Andrzeja po uzywaną, tylko musisz się liczyć z ewentualną wymianą łozyska.
piasta to całość z łozyskiem,nic nie wymienisz.
Na przodzie-oczywiście że nie jest to całośc:lol:
Bany - 09-12-2008, 23:10
" />
">Mam to samo na przodzie-tylko dwie mi trzymają. Zadzwoń do Andrzeja po uzywaną, tylko musisz się liczyć z ewentualną wymianą łozyska.
piasta to całość z łozyskiem,nic nie wymienisz.
Na przodzie-oczywiście że nie jest to całośc:lol:
Przeczytaj pierwszy post powoli i ze zrozumieniem....
dla ułatwienia pierwsze zdanie .
Tam jest jak wół:TYLNE.
pisanie że łozysko z przodu sie wymienia jest tak samo przydatne jak pisenie że w maluchu z tyłu sie wymienia..
swoja drogą juz któryś post gdzie jest 100 doradców ale żaden nie przeczytał pytania tylko którąś wypowiedź z końca...