karol1125 - 11-07-2007, 19:54
" />Witam. Mam Pytanko- Jak jest z dostępnością paska rozrządu do Delty z 94-ego roku 1.8 8V z dwoma wałkami rozrządu? Pytam, bo zmartwił mnie mechanik mówiąc że nigdy nie widział dwustronnego paska. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
prezesjm - 11-07-2007, 20:34
" />Szybko zmień mechanika, dobrze radzę. Dwustronnie zębaty pasek jest od wałków wyrównoważających. Od rozrządu jest normalny jednostronny. jak mechanik o tym nie wie to jak te paski poustawia dobrze ? Nie ma problemu z dostępnością choć ten dwustronny jest troszkę drogi. Polecam Dayco lun Contitech.
karol1125 - 11-07-2007, 20:48
" /> Heh i za to lubię forum i takich gości. Potraficie poprawić humor. Dzięki za pomoc.
Patryklancia - 12-07-2007, 09:29
" />Tutaj trochę się wypowiadaliśmy na ten temat dotyczyło to silnika 16-zaworowego ale warto poczytać :klik
Pozatym podaj vin swojej delty to będzie jasność o jakim silniku rozmawiamy.
W twoim przypadku chodzi o pasek wałków wyrównoważających jest to pasek który ma 97 zębówi i szerokość 15mm w orginale koszt w granicach 320zł. Natomiast w zamienniku z dayco 80zł kosztuje
Tutaj możesz zobaczyć jak to wygląda : klik
Tak jak pisał prezesjm zmień mechanika bo jeżeli niewie o co chodzi to niezrobi tego jak należy .
karol1125 - 12-07-2007, 17:18
" />Jeżeli chodzi o numer silnika to jest to:
835 C4000
czyli tylko 92 KM
:cry: no ale co zrobić
Patryklancia - 12-07-2007, 17:41
" />no czyli 1.8 zaworów 8
karol1125 - 12-07-2007, 18:26
" />No niestety. Mam natomiast pytanko-czy można w jakiś sposób podnieść moment obrotowy na niższych obrotach? Ponieważ teraz strasznie wolno się buja, a jazda na niższych biegach po mieście to straszny koszt. Na razie LPG nie mam w planach. No i co myślicie o LPG w tych autach? Warto?