pablo4 - 01-08-2008, 19:45
" />Witam, od kilku dni mam problem z moją Deltą. Nieraz nierówno pracuje. Zdarało się tak po przegazowaniu, silnik zaczynał się trząść i po pewnym czasie wracało. Dziś zrobiłem ok.30 km i przez caly czas czułem, jakby nie pracował tak jak powinien i nie było tej mocy co poprzednio. Może ktoś miał taki problem?
PS. wymieniłem świece, a kable wymienione były miesiąc temu
pablo4 - 11-09-2008, 00:43
" />Jakoś nikt przez miesiąc nie dał żadnej odpowiedzi na mój problem, a może nikt się nie spotkał z czymś takim ?? Sam już doszedłem przyczyny :lol:
Poprostu nic, tylko czyszczenie wtrysków.
Dzięki wszystkim przeglądającym mój post
matias21 - 11-09-2008, 12:08
" />właśnie chciałem napisać żebyś zalał stp bo to najtańsze rozwiązanie, ja tak kiedyś miałem jak rozrząd był lekko przestawiony i sie silnik trząsł, lae już ok, ciesze sie, że z twoją wszytsko ok
pablo4 - 11-09-2008, 20:32
" />no tak nie do końca, pozostała kwestia wilgoci (ale to nie zawsze). Dziś była mgła i trochę było nie tak jak powinno. Później na trasie przeszło. Kable nowe, świece też. Boję się, żeby to nie był aparat zapłonowy - elektronika 8O i przy ewentualnej wymianie, koszmarne koszty
matias21 - 11-09-2008, 20:46
" />zobacz jeszcze filtry powietrza i paliwa.
pablo4 - 11-09-2008, 21:10
" />wymieniałem w lipcu
lancia1969 - 11-09-2008, 21:20
" />
">no tak nie do końca, pozostała kwestia wilgoci (ale to nie zawsze). Dziś była mgła i trochę było nie tak jak powinno. Później na trasie przeszło. Kable nowe, świece też. Boję się, żeby to nie był aparat zapłonowy - elektronika 8O i przy ewentualnej wymianie, koszmarne koszty
Czujnik do aparatu kosztuje około 100 zł simering 2,50 zł, robota na 30 minut dla nawet mało wprawnej osoby , klucze jakie potrzebujesz to 10 , płaski śrubokręt i krzyżak ,młotek i cienki pobijak- nie bój sie nic strasznego :wink:
pablo4 - 11-09-2008, 21:26
" />hehehe tego się nie boję, nieraz już robiłem takie rzeczy. Poprostu nie mam "normalnego " aparatu, tylko elektroniczne "ustrojstwo", no i kupa !!
:lol: :lol:
lancia1969 - 11-09-2008, 21:37
" />
">hehehe tego się nie boję, nieraz już robiłem takie rzeczy. Poprostu nie mam "normalnego " aparatu, tylko elektroniczne "ustrojstwo", no i kupa !!
:lol: :lol:
Czy czujnik halla nazywasz elektroniką? Czy też może masz coś innego?
pablo4 - 11-09-2008, 22:03
" />nie wiem co to czujnik halla, kable zapłonowe wychodzą nie z kopułki - bo jej nie ma, tylko z jakiegoś prostokątnego ustrojstwa. Nie mam fotki, spróbuję jutro coś zrobić
lancia1969 - 11-09-2008, 22:10
" />
">nie wiem co to czujnik halla, kable zapłonowe wychodzą nie z kopułki - bo jej nie ma, tylko z jakiegoś prostokątnego ustrojstwa. Nie mam fotki, spróbuję jutro coś zrobić
Cewka zapłonowa a aparat jest bez kopułki. Zrób zdjecie bedzie łatwiej.
pablo4 - 11-09-2008, 22:27
" />Ok, jutro spróbuję coś zrobić. Narazie DZIĘKI
-- 29 Lis 2009, 21:27 --
Wróciła nierówna praca silnika Po odpaleniu zaczyna kuleć na pierwszy gar, po pewnym czasie przestaje. Po przegazowaniu obroty ładnie spadają, ale pierwszy cylinder nie pali, sprawdzałem iskra jest. Po ok. 15-20 sekundach wszystko wraca do normy, pali na wszystkie. Następna przegazówka i znów to samo. W czasie jazdy nie ma swojej mocy (zimny) po rozgrzaniu do pełnej temperatury wszystko OK! Ręce opadają!! podejrzewam, że coś nie tak z paliwem, a konkretnie z filtrem. Ma ktoś jakieś pomysły co z tym fantem zrobić??