ďťż
Delta GT i.e - nierówne obroty



Anonymous - 24-02-2006, 00:29
" />od początku w skrucie
chciałem wyczyścić zawór wolnych obrotów bo mi obroty falowały, co się okazało jakiś debil przedemną miał za dużo siły i ukcił zawór przy wkręcaniu , więc wpadł na pomysł i go wkleił na klej normalnie szok , najlepsze że jakoś to chodziło
dobra kupiłem drugi użwany zawór oczywiście z całą przepustnicą bo inaczej niekt niechce sprzedać od tipo 1.6 - niestety zawór okzał się do dupy jest cały czas otwary i trzyma 4 tyś obrotó -dałem za nigo 150zł
dobra Załatwiłem sobie drugi z nowu z całą przepustnicą przez seojego dobrego znajomego Wojtka Myszkiera za 200 zł , przyjechał z w-wy
założyłe i cudownie , auto chodzi , obroty trzyumai wogóle jest cudownie
zostawiłem auto na pare dnie w garażu z odłączonym akumulatorem , odpalam i co niem wolnych obrotów, znaczy się przez chwilel są ok 1 tyś , potem spadaj do ok 500 obrotów i auto gaście

powiem tak mam juz serdeczne dość tego i może ktoś z was mi odpowie co się dzieje z tym autem bo mnie szlak jasny trafi




Anonymous - 24-02-2006, 00:32
" />Tez to mam w mojej Kappie , zawsze mi sie tak dzieje jak jest zimno .
WNIOSEK : Makarony nie lubia niskich temperatur , a tym bardziej zimy . Jak to powiada moj kumpel " ZYCIE " .



Kubek - 24-02-2006, 00:44
" />beatles, na przyszlosc, przeczytaj, o tym jak zakladac tematy na forum
A tak w ogle mozesz zapodac jakies zdjecia tego co wymieniles ?? Bardzo bym prosil bo ja tez od dlugiego czasu sie z tym mecze .

A podejrzewam ze moze to ze te boroty wracaja to jest tak ze ten silnik wolnych obortow po jakims czasie sie brudzi i znowu szaleje ? tym bardziej ze kupujesz juz uzywany ?
Sam nie wiem bo mam ten problem od czasu zakupu auta, Popatrz na post "Dedra - nierowne oborty" dalem tma nawet filmik jak te oborty dzialaja na zimnym silniku.



Anonymous - 24-02-2006, 20:58
" />
">beatles, na przyszlosc, przeczytaj, o tym jak zakladac tematy na forum
A tak w ogle mozesz zapodac jakies zdjecia tego co wymieniles ?? Bardzo bym prosil bo ja tez od dlugiego czasu sie z tym mecze .

A podejrzewam ze moze to ze te boroty wracaja to jest tak ze ten silnik wolnych obortow po jakims czasie sie brudzi i znowu szaleje ? tym bardziej ze kupujesz juz uzywany ?
Sam nie wiem bo mam ten problem od czasu zakupu auta, Popatrz na post "Dedra - nierowne oborty" dalem tma nawet filmik jak te oborty dzialaja na zimnym silniku.


no własnie nie kumam czemu w temacie jest napisane że nowa delta o co tu chodzi?
co do zdjęć to porobie fotki za pare dni jak będe przekładał głowice z wałkami od argenty , mam już nowy kolektor abartha od fiat a131 abarth i dałem przepustnice do rozwiecenia , w której zrobiłem wczesnij ręczną regulacje regulatora paliwa ,zostaje tylko odciążyć koło zamachow i pusty wydech [ tłumik tylny ala mugen juz czeka ]




Anonymous - 24-02-2006, 21:04
" />
">Tez to mam w mojej Kappie , zawsze mi sie tak dzieje jak jest zimno .
WNIOSEK : Makarony nie lubia niskich temperatur , a tym bardziej zimy . Jak to powiada moj kumpel " ZYCIE " .

niestety nie zgadzam się z kolegą , obroty mogą troche falowć ale nie żeby gasł silnik , wtedy to oznacza ze zawór jst do d..y , ale dlaczego u mnie auto chodzilo po wymianie zaworu a za pare dni szlak go trafił i coś mu się odwidziało?



Kubek - 24-02-2006, 21:17
" />Ale ja ten zawro z dwa razy czyscilem rozkrecajac go na czesci i to nic nie dawalo, chyba ze jest jakos elektronicznie padniety, u mnie do niego wchodzi wtyczka z dwoma pinami, ale sprawdzalem to miernikiem i jest niby okey. Ale po co az cala przepustnice chcesz wymieniac ? chyba ze wina moze siedziec w przepustnicy, hmm, no nic czekam na fotki zeby miec pewnosc co wymieniales, moze by u mnie tez to pomoglo, tylko nie wiem jak jest z tym 1.6 ma na pewno inna konstrukcje troche niz 1.8 ale nic zobaczymy



Anonymous - 03-03-2006, 20:33
" />Ja w mojej Delcie mam ten sam problem od momętu zakupu. Silnk faluje na wolnych obrotach. Troszke się poprawiło po wymianie świec, tylko na chwilkę. Jak sądzicie? Może mieć to jakiś związek z sondą lambda?



Kubek - 03-03-2006, 20:42
" />Grześ ja nie mam sondy lambda a mam to samo dokladnie , a najciekawsze ejst to ze jak mi te obroty faluja to swiatla swieca mocniej jak dodam gazu a jak juz sie rozgrzeje to wszystko dziala bez problemu.

Zastanawiam sie czy to nie jest cos ze swiecami ciekawe jak by kupil ogyrinalne, bo ja np. swego czasmu mialem cos takiego ze gdy zaczynalem hamowac to mi samochod gasl i mi szarpal niezle a co sie okazalo mialem za male odstepy w swiecach.



Anonymous - 04-03-2006, 01:37
" />no wkońcu mam wolne obroty , okazało się że wtyczka od zaworu wolnych orbotów była przyczyną moich kłopotów

zobaczymy na jak długo

ale najbardziej się ciesze z tego że dzisiaj dostałem od kolegi głowice [bez wałków ] od lanci delty 2.0 turbo
teraz tylko ją zplanować rozwiercić kanały i wypolerowaź , dotrzeć zawory , skrócić prowadnice zaworowe i zaczyname zabawe



Swiety - 04-03-2006, 12:15
" />Tak to chyba maja wszystkie delty u mnie jest ten sam problem :/ oczywiscie jak jest temperatura powyzej 10 *C to jest wszystko OK



Swiety - 04-03-2006, 12:17
" />
">ale najbardziej się ciesze z tego że dzisiaj dostałem od kolegi głowice [bez wałków ] od lanci delty 2.0 turbo
teraz tylko ją zplanować rozwiercić kanały i wypolerowaź , dotrzeć zawory , skrócić prowadnice zaworowe i zaczyname zabawe


tylko nie zakładaj wałków od wersii turbo, pozatym super zmiany, w sumie mam podobne modyfikacje przeprowadzone, tylko ze na czesciach abartha



szpoper - 04-03-2006, 13:29
" />
">Tak to chyba maja wszystkie delty u mnie jest ten sam problem :/ oczywiscie jak jest temperatura powyzej 10 *C to jest wszystko OK

Dokładnie Delty nie lubią zimna , "falowanie obrotów" to chyba norma ,wymieniłem świece i troche sie poprawiło ale w czasie jazdy po mieście na światłach czasami mam 700obr. a czasami 800obr. a na ssaniu 1500-1800????



Anonymous - 05-03-2006, 01:02
" />
">ale najbardziej się ciesze z tego że dzisiaj dostałem od kolegi głowice [bez wałków ] od lanci delty 2.0 turbo
teraz tylko ją zplanować rozwiercić kanały i wypolerowaź , dotrzeć zawory , skrócić prowadnice zaworowe i zaczyname zabawe


tylko nie zakładaj wałków od wersii turbo, pozatym super zmiany, w sumie mam podobne modyfikacje przeprowadzone, tylko ze na czesciach abartha
spokojnie wałeczki będą od argenty 2.0-8v
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \