delta,dedra 1,8 8V kto ma w takiej lpg?



tc130 - 21-03-2010, 22:28
" />Witam, ze wzgledy na to ze ¿ona zmieni³a prace i przeje¿dza dziennie min 100
Km musze za³o¿yæ do delty 1,8 8V gaz lub zmieniæ ja na inny samochód ale ze jest do¶æ doiwestowana narazie stawiam na to pierwsze i pojawia sie pytanie jaki± instalacje maja posiadacze aut a tym silnikiem i czy sa problemy z za¶wiecajac± sie kontrolka wtryskow a co za tym idzie z prac± w trybie awaryjnym? Pytam bo tak mia³em w poprzedniej delcie te¿ 1,8 8 V przy sekwencji stag4.




Dziadek - 22-03-2010, 20:28
" />Witam.
Mam Deltê 1.8 8v w gazie.Trzy lata temu zainstalowany gaz u mnie w pracy BRC mikser ¶wiece jeszcze nie wymieniane zero problemów z gazem.Jedynie jak mocniej przycisnê to spalanie gazu znacz±co wzrasta.Zbiornik w miejscu ko³a zapasowego.Pod³±czony w obwód przeka¼nik i chek nie ¶wieci

Jak narazie jestem bardzo zadowolony aha bardzo dynamiczna na gazie niejeden kole¶ w vw przekona³ siê o tym.



tc130 - 22-03-2010, 23:50
" />czyli nie sekwencja? a masz wersje 90 KM czy 103 KM? ile ¶rednio spala?



Dziadek - 23-03-2010, 19:57
" />103 KM ¶rednie spalanie w granicacg 10l/100km.

mikser do 120 konnego silnika.




matias21 - 23-03-2010, 20:17
" />ja bym montowa³ na BLOSie



tc130 - 23-03-2010, 22:28
" />w³asnie pewnie dlatego ze masz 103 km to nie masz problemu....
Blos mo¿e i by³by dobry ale smrud gazy ju¿ nie... pozatym dostêpno¶æ Blosa....



KGB - 25-03-2010, 18:02
" />BLOS jest proteza na I i IIgen ,
jezeli sekwencja to na dobrych wtryskach ,a wiec jakies 2500pln ,moze troszke mniej ,
jezeli IIgen to i za 1500pln sie wyrobisz ,
blos ze swoja cena ~400pln plasuje sie miedzy nimi cenowo ,
jezeli nie masz wysokich wymagan co do osiagow auta na gazie ,a bedzie robilo glownie trase ,to mozesz brac IIgen , najlepiej STAG 50 (100 i 150 - ma emulator wtryskow) ,parownik emmegas ML94



tc130 - 25-03-2010, 21:36
" />KGB motujesz instalacje?
mam staga 4 z valtekami i red scorpion z poprzedniej delty jezdzi³ w niej nieca³e 3 miesi±ce ale by³y ciag³e problemy, moze inne wtryskiwacze naprzyk³ad matrixy hd?



Kozi - 25-03-2010, 23:19
" />Ja mia³em Deltê (teraz szwagier ni± ¶miga) na sekwencji. Wszystko ³adnie chodzi³o. Czasem w gor±ce dni na chwilê w³±cza³y siê kontrolki wtrysku. Spalanie mia³em równo 10l obojêtnie czy trasa czy miasto.



KGB - 25-03-2010, 23:56
" />
">KGB motujesz instalacje?
mam staga 4 z valtekami i red scorpion z poprzedniej delty jezdzi³ w niej nieca³e 3 miesi±ce ale by³y ciag³e problemy, moze inne wtryskiwacze naprzyk³ad matrixy hd?

tak montuje ,ale sobie - pozniej z papierami trzeba troche kombinowac,

stag4 i scorpion mini jak mniemam - roznie z tym reduktorem bywa ,ale generalnie w przy takiej mocy powinien chodzic cacy (tylko te irytujace zmiany cis. wzgledem ilosci gazu w zbiorniku)
valteki sa problemowe - ustawic sie je da i powinno jezdzic dobrze ,ale szybko sie rozkalibrowuja ,
matrixy hd344 bylyby bardzo dobre ,ciekaw tez jestem tych polskich taurusow ,wygladaja na wzorowane na matrixach ,
jezeli masz juz instalacje ,to nie masz zbytnio wyboru i montuj ta co masz ,
papiery na allegro 300pln kosztuja i chca zdjecia z montazu ,
tylko musisz poszukac kogos ,kto ci zalozy ta instalacje



Kozi - 26-03-2010, 00:10
" />
">Ja mia³em Deltê (teraz szwagier ni± ¶miga) na sekwencji. Wszystko ³adnie chodzi³o. Czasem w gor±ce dni na chwilê w³±cza³y siê kontrolki wtrysku. Spalanie mia³em równo 10l obojêtnie czy trasa czy miasto.

Ja w³a¶nie mia³em matrixa. Zero problemów.



tc130 - 26-03-2010, 19:06
" />Kozi a jaka wersja 103 km czy 90 km? z tego co wyczyta³em tutaj to zwykle problemy sa w wersjach 90 km czyli eco, mo¿e zmienic sterownik na taki z wer 103 km hm...
KGB sam ja za³o¿e troche sie zrazi³em do gazu po tym jak w poprzedniej delcie non stop sie ¶wieci³a kontrolka i spalanie na poziomie 16 litrów.



KGB - 27-03-2010, 01:12
" />tylko dobrze nawierc otwory pod dysze ,
do tego bedziesz musial zdjac kolektor ssacy ,
jak bedziesz potrzebowal pomocy z okresleniem miejsca wiercenia to wrzuc foty zdjetego kolektora i pomyslimy



Kozi - 27-03-2010, 09:46
" />
">Kozi a jaka wersja 103 km czy 90 km? z tego co wyczyta³em tutaj to zwykle problemy sa w wersjach 90 km czyli eco, mo¿e zmienic sterownik na taki z wer 103 km hm...
KGB sam ja za³o¿e troche sie zrazi³em do gazu po tym jak w poprzedniej delcie non stop sie ¶wieci³a kontrolka i spalanie na poziomie 16 litrów.


Moja by³a 90 KM. Instalkê robi³ mi warsztat w Poznaniu wiêc technicznie nie pomogê. Przez 4 lata nic siê nie dzia³o.



kswojek - 04-04-2010, 14:42
" />Ja montowa³em w swojej 90 konnej delcie gaz jakies 4 miesi±ce temu. Mimo¿e nie mam sekwencji spalanie wzros³o niewiele w stosunku do benzyny i jest w granicach 11 do 13 litrów. Je¿eli chodzi o moc to praktycznie nie czuæ ró¿nicy pomiêdzy jazd± na benzynie a na gazie.
Co do kontrolek to praktycznie od za³o¿enia instalacji lubi mi siê ¶wieciæ kontrolka to jest bodaj¿e od wentylatora. Po za tym przy zimnym silniku auto ga¶nie, trezba go zawsze chwilkê zagrzaæ, ale to nie jest chyba wina samej instalacji poniewa¿ na benzynie te¿ ga¶nie.



tc130 - 04-04-2010, 16:10
" />kontrolka od wentylatora? która to?



kswojek - 04-04-2010, 20:55
" />Hehe tak tylko podejrzewam ¿e to od wentylatora, a tak szczerze to sam nie wiem, to jest kontrolka z takim wiatraczkiem, nie mam w tej chwili zdjêcia, a mo¿e wiesz od czego ona mo¿e byæ.



tc130 - 04-04-2010, 21:42
" />daj fote jak mozesz ciekaw jestem co Ci sie ¶wieci



kswojek - 04-04-2010, 21:45
" />Ok jutro postaram siê wrzuciæ fotke



kswojek - 05-04-2010, 11:53
" />Oto obiecana fotka, z tego co wyczyta³em ta kontrolka oznacza albo brak p³ynu do ch³odnicy b±d¼ uszkodzony w³asnie wentylator, p³yn mam wiêc pozostaje wentylator.
Chyba ¿e siê mylê.





tc130 - 05-04-2010, 12:56
" />tak ta kontrolka w³a¶nie to oznacza a z kontrolk± wtrysków niema problemu? mo¿esz jakie¶ foto instalacji wstawiæ?



kswojek - 05-04-2010, 16:09
" />Nie kontrolka wtrysku nigdy mi nie ¶wieci³a, foto instalacji nie ma problemu wrzuce jutro b±d¼ pojutrze, poniewa¿ jutro u mechanika zostawiam auto, poniewa¿ podpina³em silnik krokowy i zwrariowa³y mi obroty w aucie zarówno na gazie i benzynie po odpaleniu auta obroty s± w granicy 2000, a po przejechaniu kawa³ka skoczy³y mi na 3500. Nie wiem o co chodzi, my¶la³em ¿e zawiesi³ siê silniczek krokowy ale po wpiêciu innego jest to samo. Mam nadziejê ¿e jutro siê sprawa wyja¶ni



tc130 - 05-04-2010, 21:53
" />ok dzieki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \