HERBINEK - 09-08-2010, 10:57
" />Witam mam mały problem z Delta, przy odpalaniu spadł mi pasek rozrządu po ponownym ustawieniu na znaki i odpaleniu auto odpala za pierwszym razem ale chodzi nie równo, "szarpie" jak dodaje gazu to się dusi. Moje pytanie czy ta głowica jest kolizyjna czy nie ponieważ nie wiem czy mam zabrać się za demontaż czy pobawić się z rozrządem ? proszę bardzo o jakąś pomoc. Pozdrawiam
schab - 09-08-2010, 11:40
" />
">Witam mam mały problem z Delta, przy odpalaniu spadł mi pasek rozrządu po ponownym ustawieniu na znaki i odpaleniu auto odpala za pierwszym razem ale chodzi nie równo, "szarpie" jak dodaje gazu to się dusi. Moje pytanie czy ta głowica jest kolizyjna czy nie ponieważ nie wiem czy mam zabrać się za demontaż czy pobawić się z rozrządem ? proszę bardzo o jakąś pomoc. Pozdrawiam
Głowica jest kolizyjna - najprawdopodobniej masz skrzywiony co najmniej jeden zawór .
Bany - 09-08-2010, 12:23
" />Zdejmij dekiel.
Krzywy zawór bedzie miał większy luz,na oko bedizie widac który.
Ale sprawdzic trzeba wszystkie.
HERBINEK - 10-08-2010, 13:14
" />Zdjąłem głowice i sie zdenerwowałem ponieważ sprawdziłem zawory na oko przylegają idealnie każdy jeden na cylindrach na zaworach ssących widać zarysy zaworów ale nie sa podgięte znalazłem na 3 cylindrach spękania między zaworowe ale nie wiem czy w silniku niskoprężnym ma to jakieś znaczenie w końcu jest tam mniejsze ciśnienie nić w dieslach. Oddałem głowice do sprawdzenia szczelności to sie okaże co wyjdzie.
Czy ma ktoś może zdjęcie jak ustawić w tym silniku rozrząd ? ustawiałem niby na znaki ale nie mam pewności że dobrze obrałem znaki.