Gramatyk - 22-07-2010, 21:50
" />Witam,
proste(albo i nie) pytanie: czy silnik z delty 1.9td 835a4.000 różni się czymś od tych w tipo lub temprze opisanych jako 160a6.000?
Ponieważ jako że mój silnik wymaga raczej remontu(jeździć jeździ ale jest nieźle wyeksploatowany) a że miałbym dobry dół silnika od a6.000 a sam mam a4.000 z którego głowicę chciałbym wyremontować więc czy takie połączenie byłoby możliwe?
Ewentualnie Czy ktoś by miał głowicę od a.6000? czy z pomocą epera dałoby radę sprawdzić kompatybilność głowicy od a4.000 a dołu od a6.000, bezpośrednio pewnie nie ale może jakoś drogą dedukcji? wyglądają tak samo osprzęt też powinien być takim sam. Dodatkowe pytanie do posiadaczy delt którzy mają silnik 1.9td a4.000, ile macie koników wpisanych w dowodzie?
pozdrawiam
bassman - 22-07-2010, 23:19
" />Eper powie Ci to dokładnie, bez dedukcji.
Pozdrawiam.
Gramatyk - 23-07-2010, 07:08
" />tzn? gdzie mam szukać w eperze takiej informacji?
Putin - 23-07-2010, 23:11
" />silnik - blok - jego numer, kliknij a potem powinno się pojawić czy występował w innych autach. ale tym bym się nie sugerował, bo może nie być to dokładnie ta sama część (jakaś drobna różnica) a głowica może pasować. także pozostaje pytać jeszcze na forum tempry
dr_scott - 30-07-2010, 14:36
" />Hej, jeżeli chcesz robić kombinacje na linii blok/głowica to upewnij się, że w obu blokach są identyczne tłoki oraz kształt i pojemność komory w głowicy. Reszta powinna pasować.
Gramatyk - 31-07-2010, 08:10
" />wg danych z epera jest inne koło pasowe i koło zębate napędzane w tych silnikach, czy to może stanowić problem?
dr_scott - 31-07-2010, 12:23
" />
">wg danych z epera jest inne koło pasowe i koło zębate napędzane w tych silnikach, czy to może stanowić problem?
Prawdopodobnie będziesz mógł założyć koło pasowe i zamachowe z twojego silnika. Nie sądzę aby wał korbowy był inny.