marcin77 - 17-03-2008, 16:17
" />zauwa¿y³em ¿e wycieka olej minimalnie spod korka, zakupi³em nowy (wykosztowa³em siê na orygina³) i dalej cieknie, mo¿na to uszczelniæ jako¶, czy wina le¿y gdzie¶ indziej ?, dodatkowo zapytam o spalanie oleju, na krótkich trasach olej spala - czy to norma (t³umacze sobie to zapalaniem silnika i wtedy przepala), niebieskiego dymu i bia³ego brak, z rury nie czuæ oleju, lekko benzynê czasem "zaleci".
kretekpodnietek - 17-03-2008, 16:36
" />a odme masz dro¿n±?
je¿eli odma jest dro¿na i bierze olej, to mo¿e znaczyæ ¿e przedmuchy przez pier¶cienie ma i wywala ci¶nienie przez korek. czyli zajechany silnik.
a jaki masz przebieg i olej?
nie chce Cie straszyæ, niech kto¶ bardziej kompetentny sie wypowie.
marcin77 - 17-03-2008, 17:03
" />przebieg 166kkm, odma muszê najpierw znale¼æ :lol: , mocy jako¶ nie uby³o ale mo¿e faktycznie co¶ zaczyna siê dziaæ :?
kretekpodnietek - 17-03-2008, 19:08
" />jak na mój gust, przebieg jest podejrzanie ma³y :? masz to jako¶ udokumentoawne?
viruskill - 17-03-2008, 19:22
" />jak masz 166 tys km to juz masz przedmuch na cylindrach a zeby sie dostac do odmy do musisz turbo wykrecic i za nim jest taka metalowa puszka to wlasnie jest odma ja tez mam przedmuchy juz niebawem bede zmienial pierscionki i prowadnice zaworowe bo czas. Ale u mnie przyznam sie ze czasem puszcze niebieskawy dymek z rana a czasem bialy i to moim zdaniem wina zaplonu nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Ja tez mam przejechane ok 170 tys km i mam to udokumentowane. ale z pod korka niecieknie
marcin77 - 17-03-2008, 22:07
" />niestety ciê¿ko to zweryfikowaæ, poprzedni w³a¶ciciel serwisowa³ i by³y wpisy z przebiegiem co i jak by³o robione, a jak faktycznie to teraz wyjdzie
viruskill - 17-03-2008, 23:02
" />zmierz sobie cisnienie na cylindrach i pozniej wlej troszke na cylinder oleju i jak podskoczy duzo cisnienie do gory to znaczy pierscionki u mnie podskoczylo o 1 atm na 1 cylindrze