-OLO- - 10-08-2006, 15:02
" />Witam! Na ostatnim przegl±dzie stwierdzono w mojej niuni agoniê tulejek oraz ³o¿ysk mocowania tylnych wahaczy :fire: . Czy kto¶ ju¿ to wymienia³ i czy du¿o z tym roboty. Zestaw naprawczy kosztuje od 48 do 100z³ za jeden komplet, ciekawy jestem dla czego jest taki du¿y przedzia³ cenowy i czy ten dro¿szy napewno bêdzie lepszy. Proszê o wszystkie sugestje
Pozdrawiam Olo
Patryklancia - 10-08-2006, 15:25
" />Te najtañsze to s± zestawy cx i ja je kupuje po 41z³ i jak do tej pory takowe zamawia³em do np. bravo a to to samo i powiem ci ¿e nikt sie nie pokusi³ na te dro¿sze zestawy np. ocap za 96 z³ nie zamawia³em.
Jedna sprawa jaka mi sie nasune³a to ¿e w zestawie cx w³a¶nie jest ¶ruba 2 ³o¿yska i tuleja i ona jest plastikowa , niewiem jak w orginale i tutaj kto¶ kto to przerabia³ mo¿e sie wypowie czy jest te¿ plastik?? U mnie ty³ jeszcze sie nie oddzywa ale warto wiedzieæ co i jak przy wymianie . Pozdrawiam
-OLO- - 10-08-2006, 17:11
" />Na przyk³ad w tym og³oszeniu pisz±, ¿e tuleja jest metalowa
Patryklancia - 10-08-2006, 17:50
" />
">Na przyk³ad w tym og³oszeniu pisz±, ¿e tuleja jest metalowa
sugeruj±c siê tym co pisz± a tym co jest na zdjêciu to ja w³a¶nie mam to samo i chodzi o t± tuleje czarn± która jest na ¶rubie i ona w³a¶nie jest z plastiku wiêc co¶ nie bardzo z tym opisem ...
PYCIU - 11-08-2006, 12:05
" />jaki¶ czas temu wymienialem w mojej DEDRZE zestawy w tylnych wahaczach za którte p³aci³em po 75z³ za szt i tam tuleja o której piszecie by³a plastikowa ale to normalka bo w orginale tak jest. ale z wymian± by³o trochê roboty bo wahacze w ¶rodku by³y zapieczonei ¿eby wybiæ ¶rubê trzeba by³o trochê siê pomêczyæ.[¿eby mieæ dobry dostêp do wymontowania ¶ruby z lewego wahacza musia³em wymontowaæ jeszcze bak- bo przeszkadza³]. kupuj±c zestawy zwróæ uwagê na ³o¿yka bo to w sumie najwa¿niejsze i tylko to siê rozwala. Przyjemnej wymiany
Patryklancia - 11-08-2006, 12:39
" />
">jaki¶ czas temu wymienialem w mojej DEDRZE zestawy w tylnych wahaczach za którte p³aci³em po 75z³ za szt i tam tuleja o której piszecie by³a plastikowa ale to normalka bo w orginale tak jest. ale z wymian± by³o trochê roboty bo wahacze w ¶rodku by³y zapieczonei ¿eby wybiæ ¶rubê trzeba by³o trochê siê pomêczyæ.[¿eby mieæ dobry dostêp do wymontowania ¶ruby z lewego wahacza musia³em wymontowaæ jeszcze bak- bo przeszkadza³]. kupuj±c zestawy zwróæ uwagê na ³o¿yka bo to w sumie najwa¿niejsze i tylko to siê rozwala. Przyjemnej wymiany
no i to jest konkretna odpowied¼ czyli fabrycznie te¿ jest plastik i wszystko jasne, dok³adnie najwa¿niejsze s± ³o¿yska jak si±d± to stuka i widaæ zmianê w pochyleniu ko³ai k±t wchodzi na" minus"
-OLO- - 11-08-2006, 15:54
" />PYCIU dziêki za konkretn± odpowied¼, zak³adam ¿e trzeba bêdzie te¿ odkrêcaæ amorki. A jak jest z prawym wahaczem te¿ trzeba zdejmowaæ zbiornik paliwa?
PYCIU - 11-08-2006, 16:10
" />nie z prawej strony jest dostêp tylko z tym bakiem jest problem w przypadku lewej strony bo po tamtej stronie jest regulator si³y hamowania i ograniczony jest dostêp nie za bardo jest jak podej¶æ ¿eby wybiæ ¶rubê ale je¿eli lewa strona nie jest mocno zapieczona to mo¿e uda siê bez wyjmowania baka tylko potrzebna bêdzie jaka¶ przed³u¿ka, u mnie siê nie uda³o bo musia³em mtoteczkiem 5kg napieraæ tak by³o zwalone, yesyes w razie jaki¶ jeszcze pytañ to mo¿esz kontaktowaæ siê przez GG 6970445
PYCIU - 11-08-2006, 16:16
" />Aha zapomnia³em amorki oczywi¶cie te¿ i sprê¿yny i hamulce zdemontowaæ bo bêdziesz musia³ wyj±æ ca³y wahacz ¿eby z niego powybijaæ resztki ³o¿ysk i tej plastikowej tulei do tego przyda siê d³ugi ¶rubokrêt [tylko konkretny] i m³otek powodzenia
-OLO- - 11-08-2006, 17:35
" />Dziêki wielkie za wyczerpuj±c± odpowied¼ :pifko: