marcin77 - 25-06-2008, 00:00
" />dzi¶ zrobi³em test
wiek 17 lat, silnik seria, filtr powietrza sportowy (wk³adka), wydech 2.25" z koñcowym od vw, BOV i zjechana sonda lambda
mile widziane komentarze
Wolek - 25-06-2008, 00:19
" />JAk dla mnie to wynik raczej rewelacyjny . Gratulujê :!:
Sixt - 25-06-2008, 00:40
" />Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?
marcin77 - 25-06-2008, 08:57
" />
">Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?
muszê wypytaæ w³a¶ciciela o szczegó³y, tutaj jest dyskusja na temat hamowni tego typu http://www.streetracing.pl/forum/lofiversion/index.php?t39610.html
robston - 25-06-2008, 09:30
" />nie¿le wysz³o,3600 obrotów i moment 260 jak na serie to gratulacje
Jak posk³adam wszystko w kupê te¿ zawitam na hamowni
pozdrawiam
Sixt - 25-06-2008, 11:23
" />
">Acc Time = 1/4 mili w 13,3 sek. ?
muszê wypytaæ w³a¶ciciela o szczegó³y, tutaj jest dyskusja na temat hamowni tego typu http://www.streetracing.pl/forum/lofiversion/index.php?t39610.html
Pytam tak z ciekawo¶ci - ¿adna z³o¶liwo¶æ bo to by³by rewelacyjny czas chocia¿ w±tpliwy ¿eby nie rzec nierealny:
10.6 Saleen S7 2005
11.0 Ferrari ENZO 2002
11.6 McLaren F1 1997
11.6 Mercedes-Benz SLR 2005
11.8 Ferrari F40 1987
11.8 Pagani Zonda S 2002
12.2 Dodge Viper SRT 10 2003
12.2 Ferrari 575 M Maranello 2002
12.6 Ferrari 360 Modena 1999
12.7 Ferrari 360 Spider 2001
12.7 Chevrolet Corvette C6 2005
12.7 BMW M M5 2006
13.3 Ford Mustang SVT Cobra 2002
13.3 Porsche Cayman S 2006
13.5 Porsche 996 Carrera 4S (3.6) 2002
13.5 Porsche 930 Turbo 3.3 1989
13.5 Porsche Cayenne Turbo 2007
13.6 Porsche 996 Carrera 2 (3.4) 1997
14.1 Porsche 911 Carrera 1987
14.1 Porsche Cayenne Turbo 2003
14.3 Porsche 911 Carrera 1987
14.8 Audi TT Coupe Quattro 225 2000
Dla ciekawskich
marcin77 - 25-06-2008, 12:20
" />no to mam rakiete :wink: , ¿artuje, jest to chyba czas przyspieszania podczas pomiaru
wujaa - 25-06-2008, 17:35
" />wiesz co kupiles : yesyes : : yesyes : poprostu ja dbalem o silnik jak moglem teraz TY dbaj ile mozesz pozdrawiam ps.chyba odkupie ja od ciebie heheh
Pepto - 26-06-2008, 10:44
" />A mam pytanie czy to jest wykres po przeliczeniu z uwzglêdnianiem sprawno¶ci uk³adu napêdowego czy to co wyplu³a hamownia na ko³ach? Je¶li to 2gie to gratuluje
marcin77 - 26-06-2008, 13:15
" />
">A mam pytanie czy to jest wykres po przeliczeniu z uwzglêdnianiem sprawno¶ci uk³adu napêdowego czy to co wyplu³a hamownia na ko³ach? Je¶li to 2gie to gratuluje
nie zam siê na tym, ale wcze¶niej poda³em link z forum streetracingu o hamowani, nie jest to test z hamowni podwoziowej , ale z tego co czyta³em ten test jest bardziej miarodajny, ale auto i tak za wolne (cz³owiek za szybko przyzwyczaja siê )
angel - 26-06-2008, 17:36
" />ja swoja DEDRE mialem mierzona na G-TECHu i wyszlo 15.15sec na 1/4mili.... ta 13.3 jest realna ale nie na seryjnych gratach......Ja juz dawno nie ma serii i ciezko jest mi zrobic wysoka 14.... Gdzie mam lepszy BOV, wydech na 2.5cala, Turbina to HYBRYDA T3/T4 i doladowanie 1.1 bara.... tak wiec hamownia gdzie nie ma obciazen takich jak opory powietrza jest miaro-dajne jezeli chodzi o MOC silnika na kolach... ale NIE jezeli chodzi o przyspieszenia.... A tak wogole to gratuluje wyniku.... Masz SERIE po 17 latach....A ja swojej nadal nie moge sprzedac chociaz stan jest prosto z Versala....
marcin77 - 26-06-2008, 17:46
" />
">ja swoja DEDRE mialem mierzona na G-TECHu i wyszlo 15.15sec na 1/4mili.... ta 13.3 jest realna ale nie na seryjnych gratach......Ja juz dawno nie ma serii i ciezko jest mi zrobic wysoka 14.... Gdzie mam lepszy BOV, wydech na 2.5cala, Turbina to HYBRYDA T3/T4 i doladowanie 1.1 bara.... tak wiec hamownia gdzie nie ma obciazen takich jak opory powietrza jest miaro-dajne jezeli chodzi o MOC silnika na kolach... ale NIE jezeli chodzi o przyspieszenia.... A tak wogole to gratuluje wyniku.... Masz SERIE po 17 latach....A ja swojej nadal nie moge sprzedac chociaz stan jest prosto z Versala....
13.3 to czas testu podczas przyspieszania z 3 biegu 2ty¶. obr. do 6ty¶ z hakiem, 13.3 na 1/4 mili to by³aby dopiero rakieta, co do sprzeda¿y zawsze kto¶ znajdzie siê, moj± te¿ mo¿e sprzedam i zakupie skuter :lol: albo ma³e auto (za ma³o je¿d¿ê - 400-500km miesiêcznie)
Lukasz291 - 29-06-2008, 15:31
" />no zeby zejsc do 13 na cwiatrke to trzebasie duzo napracowac mo to zaje³o rok z hakiem;p wiec 163 kuce nie wystarcza do tego;p
evo - 07-11-2008, 21:55
" />
">dzi¶ zrobi³em test
wiek 17 lat, silnik seria, filtr powietrza sportowy (wk³adka), wydech 2.25" z koñcowym od vw, BOV i zjechana sonda lambda
mile widziane komentarze
zdrowe ³adne seryjne parametry, powiem ¿e taki silnik piêknie reaguje na poprawki, np. jeden z naszych po obróbce g³owicy, kolektorów, wydech odpowiedni, itd, ale program seryjny!!!! osi±ga 200KM/280Nm, w ca³ym zakresie prêdko¶ci obrotowej bije na g³owê seriê a przy 6000obr ró¿nica wynosi ok. 100KM/120Nm w stosunku do serii!!!!!!!!!!!!!!!!!, seria ma ok. 100KM i 120Nm a nasz 200KM/ 240Nm!!!!!, dlatego te¿ jest du¿o szybszy, ok. 240km/h. jak bêdê mia³ chwilkê -a z tym ciê¿ko to wrzucê wykres z hamowania.
wujaa - 08-11-2008, 19:47
" />240km/h juz jechala
evo - 09-11-2008, 20:42
" />
">240km/h juz jechala
z górki na pazurki, w rzeczywisto¶ci tak jak w papierach ok.217kmh to max, wynika to z prze³o¿eñ i mocy silnika przy danych obrotach na 5biegu, a ró¿nica 100KM przy 6tys. obr jest b.du¿a.
przek³amanie prêdko¶ciomierza sprawia ¿e niektórzy naprawdê wierz± ¿e ich auta s± szybsze ni¿ producent podaje, o naiwno¶ci :roll:
ok.220kmh osi±gnie dedra(bo na tyle pozwala te 160-165KM), powy¿ej 5750 obr moc drastycznie spada i nie pozwala na wysokie prêdko¶ci- ograniczone równie¿ prze³o¿eniem.
jako ciekawostkê dodam ¿e na tej skrzyni biegów jedno z naszych aut osi±ga 275kmh (nie licznikowo-tylko w pomiarze)przy nieco ponad. 7tys obr, ale do tego jest potrzebne min. 280KM -300KM przy tych obrotach.
na hamowni auto krêci 291kmh przy ok.8tys obr. , moc praktycznie sta³a od 5500-7800obr.
lancia1969 - 09-11-2008, 21:39
" />
">240km/h juz jechala
z górki na pazurki, w rzeczywisto¶ci tak jak w papierach ok.217kmh to max, wynika to z prze³o¿eñ i mocy silnika przy danych obrotach na 5biegu, a ró¿nica 100KM przy 6tys. obr jest b.du¿a.
przek³amanie prêdko¶ciomierza sprawia ¿e niektórzy naprawdê wierz± ¿e ich auta s± szybsze ni¿ producent podaje, o naiwno¶ci :roll:
ok.220kmh osi±gnie dedra(bo na tyle pozwala te 160-165KM), powy¿ej 5750 obr moc drastycznie spada i nie pozwala na wysokie prêdko¶ci- ograniczone równie¿ prze³o¿eniem.
jako ciekawostkê dodam ¿e na tej skrzyni biegów jedno z naszych aut osi±ga 275kmh (nie licznikowo-tylko w pomiarze)przy nieco ponad. 7tys obr, ale do tego jest potrzebne min. 280KM -300KM przy tych obrotach.
na hamowni auto krêci 291kmh przy ok.8tys obr. , moc praktycznie sta³a od 5500-7800obr.
Evo - wrzuæ taki wykresik z przebiegiem mocy i momentu - bedziemy dalej dywagowaæ :wink:
wujaa - 10-11-2008, 12:40
" />jak w papierach 217km/h to powinna rozwinac bez zadnego problemu,ja jechalem 240km/h,moze nowy wlasciciel przetestuje i nagra kamerka
evo - 10-11-2008, 19:54
" />nie wiem jak do³±czyc plik z wykresem, niech kto¶ komu idzie to sprawnie poda adres emilowy to wy¶lê wykres i go wrzuci, nie mam du¿o czasu na zabawy i dlatego ta pro¶ba
Taz - 10-11-2008, 21:06
" />
">nie wiem jak do³±czyc plik z wykresem, niech kto¶ komu idzie to sprawnie poda adres emilowy to wy¶lê wykres i go wrzuci, nie mam du¿o czasu na zabawy i dlatego ta pro¶ba tazjp48@gmail.com
Taz - 13-11-2008, 01:03
" />Ja siê nie znam. Ja tylko wklejam linki od evo:
lancia1969 - 13-11-2008, 01:20
" />Evo no je¿eli jeste¶ autorem tego programu - gratuluje
Przebieg idealnie podniesiony w stosunku do seryjnego , AFR 12.5 , przy max - bedzie to ¿y³o :wink:
Zastanawiam sie tylko dlaczego tak strasznie ubogo na dole .
Jaka turbina ?
Jakie do³adowanie ?
Jakie wa³ki ?
Jaki wydech ?
Odpowiesz ?
Pozdrawiam
evo - 13-11-2008, 11:38
" />afr jest ok, na wykresie jest nieco inaczej poniewa¿ plik który przetwarza dane co¶ nie hula dobrze.
chodzi³o o to aby ma³ym kosztem -w tym przypadku by³ remont g³owicy po wypalonym zaworze- wykrzesaæ rezerwy tkwi±ce w silniku.
g³owica zmodyfikowana, wa³ek ss±cy inny, nieco zmodyfikowany dolot jednak na oryginalnym filtrze i komponentach, wydech zmodyfikowany po downpipe. ok.60mm, sterownik SERIA!!!!!, turbo SERIA, 0,85/0,65bar.
TAZ ma inny wykres gdzie by³ inny set up ale nadal na oryginale sterowniku i jest 320Nm i 210KM. na zmodyfikowanym programie mo¿na z tego silnika uzyskaæ na tym hardware ok. 340Nm i 250-260KM. wiêcej wymaga zmiany hardware.
jak kto¶ umie czytaæ wykresy to zrozumie dlaczego ten silnik pojedzie szybciej od serii-patrz ró¿nica mocy w okolicy 6tys.obr z seri±.