Anonymous - 17-07-2005, 17:12
" />Szukam schematu układu wtryskowego IAW 04J do Dedry 2.0
Może ktoś się podzieli
pozdrawiam
lancia1969 - 17-07-2005, 21:57
" />Może potrzebujesz jakiejś konkretnej informacji ( nie mam schematu ale naprawiam na pamięć )
grzesiek
Kubek - 17-07-2005, 23:44
" />Grzesiek a co moze byc z autem, jak po odpaleniu na zimnym silniku, bez dodania gazu zaraz zgasnie, obroty troche poskacza i zgasnie a za drugim razem juz odpala normalnie ale za nim auto sie nagrzeje to strasznie nim szarpie ?, Podejrzewalismy z kolegami z forum ze to cos z pompka paliwa albo zapowietrzeniem ukladu, ale u mnie to nie to, cos raczej z wtryskiem ?
lancia1969 - 18-07-2005, 08:27
" />Sprawdź skład CO wygląda na za bogaty , w głowicy masz czujnik(niebieski) wyjmij wtyczkę i wsadź opornik 75-100 omów, , do przewodu sondy ten z żółtym kapturem podłącz mV i sprawdź napięcie ( na ciepłym sonda musi mieć min 350 stopni) powinno "latać" pomiędzy 0,4-0,9 V jak nie wyreguluj na śrubie koło przepustnicy ( taka duża -może być zaślepiona) . Oczywiście zakładam ,że swiece przerwa 0,9 , kable,kopułka i palec w stanie dobrym . Sprawdź nieszczelności - może sparciały węzyki od pocisnień ( wd 40 ) i spryskaj , jak dobre nie będzie zmiany obrotów jak dziura powinny podskoczyć . Zobacz jeszcze na czujnik koła pasowego czy czasami nie odsunął się lub nie jest mocno zabrudzony ale to raczej nie to a sprawdźić można.
grzesiek
Kubek - 18-07-2005, 20:07
" />dzieki, oczywiscie to wszystko sobie zrobie, a swiecie kopolke i kable, bede wymienial jutro, bo kopulka doszczetnie wypalona, ale mufnal mowil ze to wszystko zrobil a i tak mu dalej szarpie, wiec dlatego sie pytalem o kolejne przypadlosci
Anonymous - 18-07-2005, 23:00
" />myśle że szarpanie spowodowane jest złym ciśnieniem w listwie lub uszkodzonym TPS-em dostałem opis wtrysku i jest prosty jak drut irytuje mnie tylko czujnik ciśnienia ssania ( mierzy podciśnienie w kolektorze ?? )
lancia1969 - 19-07-2005, 12:54
" />Tak dokładnie i w zależności od wielkości zwiększa-zmiejsza czas wtrysku od 005 do 01 sek ( jest popularny Opel, Daewoo, Peugeot ma taki sam) sprawdż czy jest szczelny , lub go oszukaj włoż zwężke ( zapałkę ) do rurki.
Co do cisnienia na listwie musisz mieć manometr i- min3.0- 3.5bara powinno być , jak nie spróbuj wyregulować regulator ( też sterowany podciśnieniem ) brak ciśnienia - sprawdzasz filtr , przewody , pompa(siatka) i napiecia najlepiej jeszce przy pompie sprawdzić pobór prądu ( 3-4A)
Kubek - 19-07-2005, 15:08
" />wymienilem, kopolke, kable, swiece i filtr paliwa a ile sie z tym filtrem bawilem to masakra, w ogle gosc jest umiejscowiony z tylu kolo tylniego prawego kola schowany pod przykrywka, w najblizszych dniach bede jeszcze zmienial poduszke ta co trzyma skrzynie i silnik bno jest cala popekana a to tez moze powodowac w sumie szarpanie
lancia1969 - 21-07-2005, 15:40
" />Jaqob
Walczysz czy odpuściłeś??? daj znać !
gsw
Kubek - 21-07-2005, 16:01
" />pewnie ze walcze, tylko ysialem ze sie przeniselismy juz z tym postem do Dedra- problem przy uruchamianiu .
W piatek bede walczyl z ta sruba od mieszanki to dam znac co i jak , bo jak narazie jak juz pisalem w tym innym poscie, szarpanie mi ustlao po wymianie filtra paliwa, ale gasnac dalej gasnie na rozruchu i obroty troche szaleja na zimnym wiec tak czy siak musze dalej walczyc
lancia1969 - 21-07-2005, 16:03
" />Na zimnym silniku odkręc tą srubę o jeden obrót i zobaczysz ,że złapie "wolny obrót"
jak nie to jeszce jeden - aż do skutku!