ďťż
Dedra - restart komputera pokładowego



Anonymous - 24-06-2006, 23:34
" />Pomocy




-OLO- - 25-06-2006, 08:45
" />
">Pomocy

8O

Ale w czym mamy Ci pomóc? Napisz trochę więcej co się dzieje



Anonymous - 26-06-2006, 00:36
" />Mam taki problem kiedy od pale samochód nie pracuje równo tak jak by delikatnie się zacinał ale to nic zaczyna się problem kiedy chce łagodnie ruszyć szarpie go na wolnych obrotach musze nie kiedy kręcić go do około 3000 obrotów żebym mógł normalnie spokojnie pojechać bez szarpnięć dalej jak się jedzie to też nie jest miło gdy zmieniam na dwójkę i trójkę też jest ten sam problem szarpie i rzuca całym autem mija dopiero problem jak osiągnę 50 \ 60 kilometrów na godzinę też często bardzo muli się silnik zanim się rozkręci mija wieczność wykluczam filtr powietrza świece i kable WN bo te rzeczy wymieniłem na nowe i problem pozostał ten sam nie wiem czy to wina pompy paliwa czy komputera a i jeszcze jedna rzecz kiedy silnik osiągnie jakieś 100 \ 110 stopni po np długim staniu w korkach wzrasta drastycznie zużycie paliwa i spadają obroty silnika co w końcu prowadzi do zgaszenia motoru już sprawdzałem różne sposoby nawet myślałem ze to wina tłumika ale jak zawadziłem w lesie o korzeń i go zerwałem problem pozostał auto mam dopiero 6 miesięcy i jeszcze nie wymieniłem filtru paliwa ale to dlatego bo nie wiem gdzie on jest bym był wdzięczny jak by ktoś mi powiedział w którym miejscu on się znajduje a to jest dedra 1.6 z 91r sedan bo podejrzewam ze jakieś paprochy mogą się tam znaleźć i wina leży w filtrze



wujek - 26-06-2006, 23:12
" />Witam,
Proponuję sprawdzenie NTC - czujnika temperatury silnika. Albo zrób test ECU na examinerze.
Pozdrawiam




2fines - 27-06-2006, 07:05
" />a czy instalacje gazowa posiadasz czy nie...spróbuj odłaczyc kleme od akkkuuu i poczekac 2 min...i znowu podlaczyc z samego rana i powiedz co sie dzieje po tym zabiegu...

pozdrawiam



Anonymous - 27-06-2006, 17:16
" />gazu niemam ale spróbuje z klemą ,jeszcze jedno pytanie co to jest test ecu?



wujek - 27-06-2006, 22:52
" />Witam,
ECU - komputer sterujący pracą silnika (zapłon, wtrysk). Przy pomocy czujników warunków pracy silnika (temperatura, parametry powietrza zasysanego, uchylenie przepustnicy, skład spalin itp.) zbiera informacje niezbędne do prawidłowego sterowania silnikiem. ECU wyposazony jest w złącze kontrolne, do którego podłącza się urządzenie kontrolne (examiner, tester) i zczytuje parametry tegoż ECU. Taki pomiar pozwala niejednokrotnie ustalić, czy któryś z czujników nie jest uszkodzony i nie podaje do ECU błędnych wskazań. W Łodzi nie ma żadnego problemu z dostępem do takiego examinera, sam tez wybieram się na takie sprawdzenie.
Pozdrawiam



Anonymous - 27-06-2006, 23:00
" />
">Witam,
ECU - komputer sterujący pracą silnika (zapłon, wtrysk). Przy pomocy czujników warunków pracy silnika (temperatura, parametry powietrza zasysanego, uchylenie przepustnicy, skład spalin itp.) zbiera informacje niezbędne do prawidłowego sterowania silnikiem. ECU wyposazony jest w złącze kontrolne, do którego podłącza się urządzenie kontrolne (examiner, tester) i zczytuje parametry tegoż ECU. Taki pomiar pozwala niejednokrotnie ustalić, czy któryś z czujników nie jest uszkodzony i nie podaje do ECU błędnych wskazań. W Łodzi nie ma żadnego problemu z dostępem do takiego examinera, sam tez wybieram się na takie sprawdzenie.
Pozdrawiam
dziękuje za odpowiedz tylko jak byś mógł to powiedz do jakiego warsztatu nai lepiej pojechać w łodzi żeby nikt nie zdarł zemnie kasy



wujek - 28-06-2006, 22:39
" />Witam,
Zacznij od LanciaTeam na Wileńskiej (namiary na stronie www.lanciateam.pl) - mają czym wykonac testy i wiedzą, co z pomiarów wynika.
Pozdrawiam



Anonymous - 10-08-2006, 11:42
" />
">Witam,
Zacznij od LanciaTeam na Wileńskiej (namiary na stronie www.lanciateam.pl) - mają czym wykonac testy i wiedzą, co z pomiarów wynika.
Pozdrawiam
byłem w tym warsztacie wymienili mi kopułke,regulator napięcia w alternatorze uszczelki pod kolektorem sącym i jeszcze jest gorzej niz było auto jeszcze bardziej szarpie niż wczesniej silnik przygasa nawet jak jade i włancza sie brak ładowania na akumulator totalna poraszka i jeszcze na dodatek oskubali mnie na 370 zł miła obsuga fakt ale nie podołali zadaniu i nie wiedzą jaka jest przyczyna tego a po badaniach komputera okazało sie że jest trzaśnięta sonda
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \