Dedra - problem z odpalenien



Anonymous - 23-01-2006, 17:07
" />Witam , zameczki zrobi³em to teraz inny problem .
Na mrozie - 18st nie mogê odpaliæ Dedry. Akumulator dobry krêci³ bez za¿utu ale s³ychaæ przy rozruchu g³o¶ny cha³as jakby silnik krêci³ na sucho nie wiem co jest, nawet nie zakas³a³a. Czy¿by paliwo lub filtr zamarz³ a mo¿e wtryski?




Kubek - 23-01-2006, 17:40
" />hehehe dzis rano mialem podobny problem, wczoraj rozladowal sie akumulator, w nocy naladowalem, dzis wlozylem aku. dzialal bez zarzutu tylko ta glupia c*** nie chciala odpalic , krecila rozrusznikiem juz jak by miala odpalic juz myslalem czasmi nawet ze sie uruchomila, dym z rury nawet troche lecial ale za *** nie ruszyla ! jak ja uruchamialem na 1 to sie poruszala do przodu sila rozrusznika ale nie odpalila, tez nie wiem co to jest ? paliwo raczej odpada, przewody ? olej w silniku jest okey ? moze w skrzyni ?



Anonymous - 23-01-2006, 17:58
" />Mo¿e cos napiszê od siebie, z problemem boryka³em siê od kilkunastu dni, moja lucynka pewnego dnia z rana odpali³a przepiêknie, posta³a pare godzin i zero odzewu ( przyszed³ mróz), pierwsza my¶l jaka mi przysz³a do g³owy - znowu pompa paliwowa do wymiany, ale nie da³em za wygran±, pojecha³em (linka cholownicza) do mechanika który to zabra³ siê za nia dopiero po 8 dniach, moje zdziwienie jak powiedzia³ ze tylko ¶wiece wymieni³ ( nieca³e 10 ty¶), ale wszystko jest mo¿liwe , poje¼dzi³a 2 dni i znowu te same problemy, ³adowanie akumulatora nic nie da³o, zawioz³em ponownie ¿e co¶ nie tak, i ku mojemu zdziwieniu jak i jego, wy³amany palec w aparacie zap³onowym, a przyczyn± by³ p³yn w ch³odnicy, który niby powinien wytrzymaæ do -35 stopni (by³em nawet na pomiarze), a tu ***, sama galaretka w ¶rodku, stoi teraz u niego i sie odmara¿a, mam tylko nadziejê ¿e nic wiêcej siê nie zamrozi³i, nie pisz±æ o rozszczelnienu lub jakim¶ pekniêciu, opis nastepny do³±cze do w±tku w terminie pó¼niejszym :cry:



Kubek - 23-01-2006, 18:58
" />hmmm ale u mnie w zbiorniczku ten plyn od chlodnicy wyglada bardzo ladnie Macku to czym teraz jezdzisz ?

W ogle to mi co drugi mail tylko dochodzi z informacja o nwej wiadomosci na forum ?




Anonymous - 23-01-2006, 19:08
" />Jest drugie auto,ale to nie auto, i jeszcze MZK :wink:



Kubek - 23-01-2006, 19:20
" />Maciek ale u ciebie w chlodnicy ten plyn byl taki papkowaty czy w zbiorniczku tez ?
W sumie to dwa dni temu bylem na myjni, takiej zamykanej co niby suszy potem, ale moze mi tam sie dostala woda do clodnicy i jakos zamarzla ?



prezesjm - 23-01-2006, 21:27
" />
"> moje zdziwienie jak powiedzia³ ze tylko ¶wiece wymieni³ ( nieca³e 10 ty¶)

Parê dni przed t± fal± mrozów Kapiszon te¿ mi nie odpali³. Aku krêci³ jak g³upi, sprawdzi³em wszystko iskra jest, paliwo dochodzi auto nie pali :evil: . Okaza³o siê ¿e super ¶wiece Bosch :pfff: pokry³y siê czarnym nalotem i najzwyczajniej w ¶wiecie silnik sie zala³, przy tych temperaturach paliwo nie mia³o szans odparowaæ i ka¿da nastêpna próba zalewa³a ¶wiece dok³adniej. Po wymianie na stare Iskry ( awaryjnie) auto zagada³o od strza³u. ¦wiece mia³y tylko 3 ty¶ km( ¿e te¿ mnie co¶ podkusi³o na to badziewie) teraz NGK czekaj± na wymianê tylko jakie¶ temperatury normalne siê zrobi±.



dexus - 24-01-2006, 08:58
" />A ja potrzebuje dwie osoby do otpalenia mojej niuñki. Jedna krêci kluczykiem a druga trzyma przewód i kleme to autko zapala. (w pewnym momencie jak jestem sam zanika pr±d, jak naz³o¶æ dok³adnie na jeden obrót przed odpaleniem). Wiêc narazie pozostaje MPK a jak siê ociepli wymiana klem i ¶wieczek tak od wszelkiego z³a (przejeca³y ju¿ 30ty¶ km)



Ragnarok - 24-01-2006, 17:04
" />witam w klubie zamarzniêtych "serc"

tyle ¿e u mnie na 90% zamarz³a ropa

mam w zwi±zku z tym kilka w±tpliwo¶ci i pytañ:
- czy kiedy przyjdzie ocieplenie paliwo odtaje i bedzie ok:?:
- czy zgodnie z porad± znajomego pomo¿e wyczyszczenie filtra paliwa i zalanie go ¶wie¿a rop± czy mo¿e filtr nale¿y wymieniæ na nowy :?: by³ wymieniany przy ostaniej wymianie oleju.
- czy je¿eli uda³oby sie po wymianie fitra odpaliæ czy powsta³e na skutek zimna "grudki" mog± zatkaæ wtryski powoduj±c inne problemy:?:
- co zrobiæ aby uniknaæ zamarzania paliwa. s³ysza³em ju¿ ró¿ne teorie dolewanie benzyny, dolewanie denaturatu, tankowanie na stacji koncernu Statoil na którym podobno ropa wytrzymuje do -38 :?: czy mo¿e uszlachetniacze :?: tylko znowu jakiej firmy :?:



Blash - 24-01-2006, 17:15
" />z tym statoil to mit, kupuja paliwo w orlenie



Ragnarok - 24-01-2006, 18:07
" />
">z tym statoil to mit, kupuja paliwo w orlenie

masz na my¶li rafinerie Orlenu :?:

wogóle jak to jest. w polsce sa z tego co wiem 2 rafinerie i importu paliwa jako tako nie ma :?: wiec wychodzi na to ze wszyscy maj± to samo tylko jakie¶ dodatki dodaj± :?: np ViPower :?:



Kubek - 24-01-2006, 19:01
" />No Moja w koncu odpalila ! , z tym ze dzis bylo troche cieplej i przez 4 godziny ja podgrzwalem dwoma farelkami od dolu silnika !! Powod byl zamarzniety olej w silniku ! Przeczyscilem tez i ogrzalem swiece wczesniej, z tym ze mam odrazu 3 problemy, przejechalem sie 15 km, i przez caly czas mi szarpie silnikiem, czujnik temperatury silnika przestal dzialac !! no i najlepsze ze jak wlacze dmuchawe i zaczne hamowac to mi silnik gasnie ! bez dmuchawy nie gasnie no i caly czas szarpie silnikiem, zawiozlem ja odrazu do kolegi ( mechanika ) ma ja przenocowac w garazu i zobaczyc co i jak z tym wszystkim i zamki tez wymienic

Poprostu Bosko !! jak nie urok to....



Radinho - 24-01-2006, 19:55
" />Jaqob, przepraszam za lekka ironie, ale Twoja milosc jest naprawde trudna a jednoczesnie cierpliwa i mocna.

BTW - ile miales stopni, ze olej zamarzl? 8O
We Wroclawiu jak tylko mroz scisnal z soboty na niedziele, to wyszedlem, ledwo zakrecila, ale dala rade a teraz to trzeba profilaktycznie odpalac i jakos chodzi, chociaz dzwieki wydobywajace sie na poczatku przyprawialy o dreszcze



Kubek - 24-01-2006, 20:52
" />Radinho czasmi mi sie wydaje ze to jest milosc platoniczna i poprostu dederka o tmy nie wiem i zlewa sprawe

A temperatura w nocy doszla do -31C, to bylo maks jakie zanotowalem. To chyba zalezy od oleju, ja mialem tam wlanego lotosa, a w bagazniku mialem jeszcze butelke z lotosem, to co prawda nie byl zamarzniety ale jak go chcialem wylac to zachowywal sie jak guma do zucia, natomiast olej w skrzyni mi totalnie zamarzl wtedy nie moglem ruszyc w ogle biegami to tez byl lotos a w bagazniku mialem orlena to wygladal tak jak w lecie i jego mialem wlanego w spomaganiu i jedyne co to wspomaganie idealnie chodzilo



dexus - 25-01-2006, 09:44
" />
">z tym statoil to mit, kupuja paliwo w orlenie

Dok³adnie. Ja jak tankowa³em verwe 98(nie wiem jak to siê pisze) to przy
-22 pali³ bez problemu. Ostatnio zatankowa³em na statoil 98 i siê zaczê³y k³opoty. Benzyne mam do rozruchu tylko i ze wszystkich paliw najlepsza wed³ug mnie jest verwa. Nawet racing 99 wymiêka



Kubek - 25-01-2006, 11:42
" />Moj kolega zatankowal na Shellu i dzis rano nie odpalil samochodu bo mu paliwo w przewodach paliwowych zamarzlo ! A on zawsze tankuje na shellu. :O



Blash - 25-01-2006, 12:27
" />
">z tym statoil to mit, kupuja paliwo w orlenie

masz na my¶li rafinerie Orlenu :?:

wogóle jak to jest. w polsce sa z tego co wiem 2 rafinerie i importu paliwa jako tako nie ma :?: wiec wychodzi na to ze wszyscy maj± to samo tylko jakie¶ dodatki dodaj± :?: np ViPower :?:

tak dok³adnie bazê paliwow± kupuj± w Polsce natomiast sami dodaja uszlachetniacze



Kubek - 25-01-2006, 16:28
" />No wiec dzwonilem do kolegi i sie w sumie ciesze ze mi sie ta lancia tak pokaszanila bo przynajmniej dalem ja do warsztatu i wykryli wszystkie **** i teraz bede mial picus glancus lancie:

Przedewszystkim tak:
-wymiana zamkow
-wymiana czujnika temperatury ktory byl uszkodzony i powodowal wlaczanie sie ssania podczas jazdy na rozgrzanym silniku ( szalejace obroty - koszt 25 zl )
-przeczyszczenie stykow alternatora ktore byly zasniedziala i powodowaly niedoladywanie aku, gdy byly wlaczone swiatla dmuchawa itp. co sprawialo roznorodnosc sily dmuchania dmuchawy !
-szarpanie ustalo po przeczyszczeniu swiec !

Wiec kolega mowil, ktory sie tym zaja wszystkim ze lancia teraz chula jak ta lala !
Jutro pod wieczor mam ja odebrac !!



Anonymous - 26-01-2006, 22:31
" />Wiêc mam swoja niunie pod domem, wymiana p³ynu ch³odz±cego na normalny zimowy, przeczyszczenie i spryskanie wszystkich koñcówek WD-40, narazie dzia³a :wink:



mario09 - 26-01-2006, 22:45
" />
">z tym statoil to mit, kupuja paliwo w orlenie

Dok³adnie. Ja jak tankowa³em verwe 98(nie wiem jak to siê pisze) to przy
-22 pali³ bez problemu. Ostatnio zatankowa³em na statoil 98 i siê zaczê³y k³opoty. Benzyne mam do rozruchu tylko i ze wszystkich paliw najlepsza wed³ug mnie jest verwa. Nawet racing 99 wymiêka

Kiedys rozmawialem ze znajomym ktory pracuje na jednej ze stacji Orlenu i mowil, ze Verva owszem jest dobra, ale tylko ON bo miedzy benzyna 98 a Verwa98 nie ma zadnej roznicy(tylko cenowa).



dexus - 27-01-2006, 09:09
" />
">z tym statoil to mit, kupuja paliwo w orlenie

Dok³adnie. Ja jak tankowa³em verwe 98(nie wiem jak to siê pisze) to przy
-22 pali³ bez problemu. Ostatnio zatankowa³em na statoil 98 i siê zaczê³y k³opoty. Benzyne mam do rozruchu tylko i ze wszystkich paliw najlepsza wed³ug mnie jest verwa. Nawet racing 99 wymiêka

Kiedys rozmawialem ze znajomym ktory pracuje na jednej ze stacji Orlenu i mowil, ze Verva owszem jest dobra, ale tylko ON bo miedzy benzyna 98 a Verwa98 nie ma zadnej roznicy(tylko cenowa).

Ale na stacjach z verva 98 nie ma zwyk³ej 98.
Tak przy okazji to co nale¿y ogrzaæ ¿eby paliwo pu¶ci³o?
Zamarz³o mi chyba bo rozrusznik krêci iskra jest a autko nie pali. Czasem lekko ³apie ale to dos³ownie na sekunde i ga¶nie.
Ca³y problem w tym ¿e auto stoi pod chmurk± a nie mam czasu czekaæ na ocieplenie. Narazie je¿d¿e Bardzo Ma³ym Wozem ale kiedy¶ trzeba go bêdzie oddaæ a swoje uruchomiæ. Heeelp



mario09 - 27-01-2006, 09:18
" />No coz u mnie takie paliwo jest
Co do palenia to moj ojciec mial podobnie w Cromie. Wczoraj sie ciagalismy i w koncu po 5 dniach stania pod chmurka odpalilismy bestie. Kiedy krecil rozrusznikiem to juz chciala zaskoczyc, ale nie mogle. Troche sie pociagalismy i odpalila. Okazalo sie, ze na gazie chodzi dobrze, a na benzynie troche pyrka. Po rozgrzaniu chodzila dobrze na jednym i drugim. Zobaczymy co dzis bedzie.



Anonymous - 27-01-2006, 09:20
" />Zobacz palec, przeczy¶æ go trochê papierem ¶ciernym, spryskaj wd-40 koñcówki od przewodów na ¶wiecach, za du¿o wilgoci i do tego ten mróz :wink:



dexus - 27-01-2006, 10:06
" />
">Zobacz palec,

Jaki palec?



mario09 - 27-01-2006, 10:19
" />Pod kopulka aparatu jest palec rozdzielajacy iskre (chyba, ze masz modul, ale nie sadze). Uwazaj na plastiki bo pekaja na takim mrozie. Ja do kopulki nie zagladalem wlasnie ze wzgledu na taka temperature.



Anonymous - 27-01-2006, 10:22
" />Zazwyczaj pêkaj± w³asnie palce, koszt oko³o 7 z³ :wink:



dexus - 27-01-2006, 10:31
" />O.k. sprawdze to, ale wydaje mi siê ¿e z iskr± jest wszystko O.K, jak nie to bêdê grza³ przewody z paliwem i filtr.



Anonymous - 27-01-2006, 10:47
" />U mnie te¿ by³o wszytko oki, ale po wymianie i spryskaniu jest lepiej i nawet odpala na dotyk przy mrozie - 16 :wink:



Kubek - 27-01-2006, 12:13
" />Dzis rano bylo -17, i ani mi zamki nie zamrazly i odpalila za pierwszym razem bez problemow widac co to znacyz reka fachowca

Dexus a zrob tak jak ja, wstaw dwie farelki pod silnik na 3 godziny, a z tymi przeowami paliwowymi to tez je mozesz ogrzac ale musisz caly czas pilownac zeby ci cos nie wybuchlo

Ja teraz zatankowalem na statoil, kiedys tma raz zatankowalem i mi sie na tmy paliwie najlepiej jechalo i spalio wtedy 8 litrow a na paliwie z shella pali 12 litrow



Anonymous - 28-01-2006, 00:12
" />Witam, no i wreszcie odpali³a ta moja Lucynka. Czyszczenie i suszenie ¶wiec zap³onowych jej pomog³o by³a zalana.
Dziêki za porady .



Anonymous - 28-01-2006, 19:47
" />Moja zgas³a zaraz po zapaleniu. Dzisiaj przyjecha³ mechanior - pasek przesuniêty o 3 z±bki. Nie robiê nikomu reklamy, ale 30000km temu pasek by³ robiony w autoryzowanym serwisie BILEX w £odzi. Auto nie by³o holowane, katowane, je¼dzi³em spokojnie. Wnioski wyci±gnijcie sami.



dexus - 31-01-2006, 09:40
" />Przyczyna nie odpalenia jak to zwykle bywa by³a prozaiczna.
Kable WN pad³y. Narazie potraktowa³em denaturatem i autko pali od kopa. Teraz pora na nowe kable.



Kubek - 06-02-2006, 12:44
" />Moja Dederka po zabiegach u mechanika itp, stala teraz przez 10 dni bo mnie nie bylo, przyjechalem i przy - 10 po 10 dniach odpalila za pierwszym razem, nawet aku nie wyciagalem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \