pchojak - 17-11-2005, 09:35
" />Witam
Mam problem z ogrzewaniem w moim samochodziku.
Mianowicie po uzupelnieniu klimy w wakacje, przestalo dzialac mi ogrzewanie
Silniczek otwierajacy zawor w kabinie dziala na 99%
drugi problem to starsznie zachodza mi szyby (moze to jest wina fitru pylkowego)
Niestety moi fachowcy od klimy OKAZALI SIE OSZUSTAMI, okazalo sie ze gaz uciekl po tygodniu.
Podczas nabijania prosilem o sprawdzenie szczelnosci ukladu stwierdzili:
"w ukadzie jest jeszcze powietrze wiec klima bedzie dzialac". Fajnie cieszylem sie naia tylko tydzien .Jak pojechalem z reklamacja to wycenili koszt naprawy na 700zl.
Wracajac do tematu jak moge zrobic samemu to nieszczesne ogrzewanie ewentualnie gdzie tanio i DORZE naprawic.
POZDRAWIAM
Blash - 17-11-2005, 09:43
" />tacy magicy sa te¿ u nas kumplowi nabili skasowali 200!!! a po tygodniu okaza³o sie ze ma nieszczelny uk³ad naprawa ok 800 rurka 400 gaz 200, 200 robota bo pó³ auta trzeba wybebeszyc ale niestety takich zak³adów jest 2 w moim miescie wiec wyboru nie ma pozostaj± jeszcze lodówkowcy a to juz inna bajka
Kubek - 17-11-2005, 15:31
" />Tak to sa tacy fachowcy jak moj kumpel, co sie zna na mechanice i sam sobie kiedys nabil gazu do klimy i mu dziala i teraz ma w palanch otwierac firme co by sie klimami w autach zajmowala bo mu sie wydaje ze to wystarczy nabijac tylko gazu. Oczywiscie nie mysli zeby dawac jakas gwarancje
2fines - 20-11-2005, 22:58
" />Witam
Czy jeszcze borykasz sie z tym ogrzewaniem. Jak sprawa wyglada z temperatura silnika i na cieplym silniku wieje cieplem czy letnim czy zimnym .Troche nie bardzo wiem o co chodzi w poscie czy o klime czy o ogrzewanie jak w temacie jezeli ogrzewanie to czy przypadkiem nie jest uklad zapowietrzony , zwroci³bym uwage jeszcze na przes³one która reguluje sie powietrze zimne cieple moze cos sie upierniczy³o....
pozdro
pchojak - 21-11-2005, 23:37
" />Tak jeszcze nie rozwi±za³em tego problemu.
Chodzi dok³adnie o ogrzewanie.
Nawet na cieplym silniku wieje zimnym powietrzem.
Mo¿e to jest wina gazu(cos pomyliliu jak zakladali)??
Jak odpowietrzyæ uk³ad??
2fines - 22-11-2005, 00:07
" />
">Tak jeszcze nie rozwi±za³em tego problemu.
Chodzi dok³adnie o ogrzewanie.
Nawet na cieplym silniku wieje zimnym powietrzem.
Mo¿e to jest wina gazu(cos pomyliliu jak zakladali)??
Jak odpowietrzyæ uk³ad??
NIe wiem dok³adnie jak to jest w wersji 2.0 ale powinny byæ dwa jeden na ch³odnicy to bankowo a drugi gdzies na wylocie wê¿a z nagrzewnicy. Zaczynasz odpowietrzac od tego na chlodnicy nastepnie ten z nagrzewnicy potem motor powinien pochodzic minimum az 2 razy wlaczy sie wentylator a i pamietaj ustawic ogrzewanie w kabinie na max ciep³o..
Powiedz mi czy reduktor podczas pracy silnika jest ciep³y.. czy sie nagrzewa .......i czy na ciep³ym silniku motor nie gasnie czasami obojetnie czy gaz czy wacha....Czy przy przyspieszaniu z deski nie wydobywaja sie jakie bulgoty z okolic nagrzewnicy...
Co do pod³aczenia gazu to reduktor powinien byc podpiety równoleg³e z nagrzewnica... Ale mozna cos pokombinowac jak bedziesz pewny ze masz odpowietrzony uk³ad...
pchojak - 26-11-2005, 23:56
" />Uklad przy chlodnicy odpowietrzony
drugiego odpowietrznika niestety nie znalazlem
Dostalem sie do przewodow idacych do nagrzewnicy
jeden jest cieply(w momencie kiedy temp silnika 70-90stp. przewody pod maska gorace TEN BYL TYLKO CIEPLY), drugi zimny.
sterowanie odpiolem, zawor otwierzylem recznie.
wtedy troszeczke zlapal temperature ten drugi przewod.
Silnik pracuej rowno zrowno na zimnym jak i cieplym silniku.
Nie s³ychaæ zadnego bugotu.
Nie gasnie.
2fines - 27-11-2005, 00:05
" />
">Uklad przy chlodnicy odpowietrzony
drugiego odpowietrznika niestety nie znalazlem
Dostalem sie do przewodow idacych do nagrzewnicy
jeden jest cieply(w momencie kiedy temp silnika 70-90stp. przewody pod maska gorace TEN BYL TYLKO CIEPLY), drugi zimny.
sterowanie odpiolem, zawor otwierzylem recznie.
wtedy troszeczke zlapal temperature ten drugi przewod.
Silnik pracuej rowno zrowno na zimnym jak i cieplym silniku.
Nie s³ychaæ zadnego bugotu.
Nie gasnie.
ewidentnie zapowietrzony szukaj na ptrzewodach z nagrzewnicy powinien byc odpowietrznik.....moze przy montazu gazu go gazownicy wywalili....
druga opcja niedro¿na nagrzewnica. Sprawdzic mozesz w prosty sposób spuszczasz plyn odlaczasz oba przewody od nagrzewnicy i w jeden lejesz wode najlepeij szlauchem z drugiego przewodu powinna sie wylewac i ocenisz czy jest drozna lub nie. Inny sposob nie przychodzi mi do g³owy na sprawdzenie...
opcja 3 zbyt duzy przeplyw plynu przez parownik i przez co nie daje rady przepchnac plynu przez nagrzewnice wiekszy opór. a reduktor jest cieply???
pozdro 2fines