Kubek - 01-06-2007, 21:40
" />Mam tkaie pytanie czy to silniczek krokowy moze byc winowajaca tego ze na zimnym silniku mam obroty w granicach 800-900 a gdy jest mocno nagrzany silnik to sa one 1100 ? I czy to znaczaco moze wplywac na zwiekszone spalanie ?
dexus - 02-06-2007, 12:30
" />A potemcjometr przepustnicy?
Kubek - 02-06-2007, 12:59
" />Co z nim ? zle ustawiony moze byc ?
dexus - 02-06-2007, 13:05
" />Albo ¼le ustawiony, albo walniêty. (pamiêtaj przesuniêcie o 1mm to du¿a ró¿nica). Tak swoj± drog± to czy kiedy¶ nie wa³kowali¶my ju¿ tego tematu?
Kubek - 02-06-2007, 13:10
" />Walkowalem przy okazji innego ale nie bylo zadnej konkretnej odpowiedzi. Ten potenjometr raczej nie jest walniety bo go sprawdzalem jak mi kiedys makkek mowil, zreszta mam dwa takie bo juz raz wymienialem, ale mozliwe ze jest cos zle ustawiony bo ja sie juz z nim troche nieraz bawilem i nie moge dosc z nim do ladu, metody na oko nie wychodza za bardzo
dexus - 02-06-2007, 16:47
" />
"> metody na oko nie wychodza za bardzo
No w tym przypadku trzeba by mieæ du¿ego farta ¿eby trafiæ "na oko"