Lanciamaniak - 23-02-2009, 21:34
" />Witam. Mój problem wi±¿e siê z faktem i¿ samochód nie chodzi równo na benzynie. po wymianie pompy paliwa i flitra paliwa obroty na luzie max wynosz± 500-600 zarówno na zimnym jak i na ciep³ym silniku. na gazie elegancko chodzi , równo i stabilnie. za to na benzynie dosta³ mega kopa i normalnie trudno jest jechaæ wolno kiedy pod peda³em drzemie diabelska moc.spalanie te¿ wynosi jakie¶ 40 litrów na 100km :/ proszê o pomoc czego to mo¿e byc przyczyna. Z góry dziêkuje.
Chasqui - 23-02-2009, 21:54
" />Mo¿e pad³ czujnik temperatury, albo w jaki¶ sposób emulator zmienia warto¶ci temperatury równie¿ na benzynie - st±d mo¿e ten kop i spalanie(wiêcej paliwa podaje).
topcio1 - 23-02-2009, 21:59
" />przep³ywanka? :roll: a mo¿e LPG zmieni³ mapê benzyny?
Lanciamaniak - 26-02-2009, 17:36
" />panowie a mo¿an to jako¶ pro¶ciej wyt³umaczyæ???bo szczerze mówi±c to troche niektóre pojêcia pierwszy raz s³ysze... proszê o cierpliwo¶æ...
topcio1 - 26-02-2009, 17:47
" />no dobra czego nie rozumiesz?
-przep³ywanka
-mapa benzyny
-czujnik temp.
-emulator
Mo¿e to byæ jeszcze wina wtrysków, od³±cz emulator i zobacz co wyniknie
aro - 26-02-2009, 19:14
" />Mo¿e wystarczy wyregulowac obroty..... bo przyznam siê szczerze, ¿e mia³em objawy tego typu: auto na ssaniu mia³o 1300obr/min a jak siê zagrza³ to spada³y nawet na 500 obr/min i móg³ nawet zgasc. Po wymianie wielu elementów, co¶ mnie sk³oni³o, aby zacz±c grzebac przy tym smiesznym monowtrysku. i coz siê okaza³o. Jakie by³o moje zdziwienie jak zacz±³em ustawiac obroty! Wymieni³em tyle czêsci przez tak± b³achostke....k : cenzura : a jego mac
topcio1 - 26-02-2009, 19:21
" />hym, chyba 2,0 jest na wielowtrysku a tam siê nie reguluje obrotów
aro - 26-02-2009, 19:25
" />
">hym, chyba 2,0 jest na wielowtrysku a tam siê nie reguluje obrotów
Mo¿e i tak, ale zanim wymieni pó³ auta to nale¿y zacz±c od najprostszych rzeczy..
lancia1969 - 26-02-2009, 20:23
" />
">Witam. Mój problem wi±¿e siê z faktem i¿ samochód nie chodzi równo na benzynie. po wymianie pompy paliwa i flitra paliwa obroty na luzie max wynosz± 500-600 zarówno na zimnym jak i na ciep³ym silniku. na gazie elegancko chodzi , równo i stabilnie. za to na benzynie dosta³ mega kopa i normalnie trudno jest jechaæ wolno kiedy pod peda³em drzemie diabelska moc.spalanie te¿ wynosi jakie¶ 40 litrów na 100km :/ proszê o pomoc czego to mo¿e byc przyczyna. Z góry dziêkuje.
Podjed¿ do warsztatu i sprawd¼ regulator ci¶nienia paliwa i ci¶nienie na listwie.
topcio1 - 26-02-2009, 20:33
" />nikt nie karze nic wymieniaæ. Ja osobi¶ciebym zrobi³ na pocz±tek :
-restart kompa i pypi±³ wtryski z emulatora
nastêpnie pobra³ (ja ju¿ to uczyni³em) przez eMule program Autodata2004, dziêki któremu przy pomocy miernika mo¿na sprawdziæ ca³e sterowanie silnika
bichon - 26-02-2009, 20:57
" />
">program Autodata2004, dziêki któremu przy pomocy miernika mo¿na sprawdziæ ca³e sterowanie silnika
Brzmi to ciekawie. Czy jest do tego jaki¶ opis/instrukcja? Te¿ co¶ ostatnimi czasy mam k³opoty z obrotami na zimnym...
topcio1 - 26-02-2009, 21:01
" />jest to zbiór danych technicznych, eksploatacyjnych, i parametrów diagnostycznych, nie potrzeba instrukcji