ďťż
Dedra - montaż turbo



aro - 12-04-2006, 22:34
" />Mam pytanie, czy jest możliwa instalacja turbosprężarki do dedry 16i.e, w której fabrycznie niema turbosprężarki?




sloneczna - 12-04-2006, 23:04
" />Jest możliwe .Trzeba mieć kolektor od uno 1,4 turbo i pełny wtrysk od uniaka trochę dłubania ale możliwe .
Ja założe do Tipo 1,6 ie narazie przeprowadzam renowację nadwozia i środka .Silnik to ostatnia faza bedzie jakieś 120 KM .
To takie plany .Ciekawe jak to wygląda w delcie 1,6 turbo niewiem czy ona jest na pełnym wtrysku czy gażnik może ta adaptacja okaże się lepszą i tańszą .



aro - 12-04-2006, 23:11
" />Coś musze wykombinować.



Anonymous - 16-04-2006, 15:14
" />W lancii delcie był zarówno wtrysk wielopunktowy (wersja 140 ps) jak i gażnik(wersja 130 ps).Gażnik podobny jak w renault turbo 5,fuego...
Najprościej jak nie macie wielopunktu i najtaniej to chyba na gażniku.
TMS




lancia1969 - 16-04-2006, 16:03
" />
">Coś musze wykombinować.

Sprzedam Ci cały zestaw do Dedry ( skrzynia ze szperą) + "HARDOCOROWE" jak ktoś napisał :wink: sprzęgło - możesz nawet sobie do mnie podjechać i wymontować z wiązkami z komputerem i wszystkimi innymi pierdółkami potrzebnymi do montażu - w silniku do zrobienia wał ( stuka panewka) , góra idealna ( 30 tys km) , do tego trzy ustawianie komputera na 180KM (0.6 bar), 215 KM(1.1 bar), 238 KM(1.6 bar), moment w każdym grubo powyżej 370 Nm ( wykresy z hamowni) Sprzedaję bo przerabiam na integrale na gażnikach a tych silników mam kilka.

Jak coś to pisz na pw lub dzwoń

Cena w okolicach 1500 zł



DeviLL - 16-04-2006, 16:09
" />
">Coś musze wykombinować.

Sprzedam Ci cały zestaw do Dedry ( skrzynia ze szperą) + "HARDOCOROWE" jak ktoś napisał :wink: sprzęgło - możesz nawet sobie do mnie podjechać i wymontować z wiązkami z komputerem i wszystkimi innymi pierdółkami potrzebnymi do montażu - w silniku do zrobienia wał ( stuka panewka) , góra idealna ( 30 tys km) , do tego trzy ustawianie komputera na 180KM (0.6 bar), 215 KM(1.1 bar), 238 KM(1.6 bar), moment w każdym grubo powyżej 370 Nm ( wykresy z hamowni) Sprzedaję bo przerabiam na integrale na gażnikach a tych silników mam kilka.

Jak coś to pisz na pw lub dzwoń

Cena w okolicach 1500 zł

Kolektor wydechowy do wymiany , bo widac malo mocy daje powyzej 1bara , ciekawe co jeszcze
PS: Co to za skrzynka ze szpera ?



Anonymous - 17-04-2006, 12:35
" />
">Sprzedam Ci cały zestaw do Dedry ( skrzynia ze szperą) + "HARDOCOROWE" jak ktoś napisał :wink: sprzęgło - możesz nawet sobie do mnie podjechać i wymontować z wiązkami z komputerem i wszystkimi innymi pierdółkami potrzebnymi do montażu - w silniku do zrobienia wał ( stuka panewka) , góra idealna ( 30 tys km) , do tego trzy ustawianie komputera na 180KM (0.6 bar), 215 KM(1.1 bar), 238 KM(1.6 bar), moment w każdym grubo powyżej 370 Nm ( wykresy z hamowni) Sprzedaję bo przerabiam na integrale na gażnikach a tych silników mam kilka.

Jak coś to pisz na pw lub dzwoń

Cena w okolicach 1500 zł

Jak będziesz mieć taki zestawik, z całą elektroniką, żeby w całości do innego auta przerzucić, to kupuję. Po wakacjach się odezwę(mam nadzieję mieć kasę), bo chcę przerobić Zaporożca na dragstera. Początkowo chciałem kupić boxera 1,7 16V z alfy albo silnik z jakiejś subaryny, ale jak się trafia cały układ napędowy z Lancii turbo, to jestem zainteresowany.
W turbo jest taki sam(jak w 2.0 ie), czy inny wał korbowy?



mario09 - 17-04-2006, 12:51
" />Taki sam.



Themon - 23-04-2006, 15:39
" />"Wymiana kolektora na taki od uno plus trochę dłubania"... To ja panów pozdrawiam serdecznie!! jak za trochę uznajemy konieczne w tym momencie odprężenie głowicy, wraz ze zwiększeniem komory spalania i co za tym idzie zmniejszeniem stopnia sprężania (wykonane przez kogoś kto choć trochę wie o co chodzi), następnie zmianę wydechu i jeszcze wiele innych, a na prawdopodobnym na zakończenie problemem ze sterowaniem elektroniką i zasilaniem w paliwo.......
a może zamiast wydawać tak lekko licząc ze dwa trzy tysiące na takie zabawy sprzedać dedrę 1,6 i kupić sobie po dołożeniu tej kwoty dedrę 2,0 turbo (wyposażoną w turbinę przez fabrykę.... wow)
Pozdrawiam i szczęścia życzę w dalszych przeróbkach...



Anonymous - 23-04-2006, 22:16
" />Poza tym jak zapniecie wydech z UT 1.4 T czy tam 1.3T razem ze sprężarką oczywiście nie mówie juz o zasilaniu olejem sprężarki cieczą chlodzącą spływach itp itd jak już mechanicznie to zlorzycie to silnik na wałku z wolnossaka i np dużej turbinie z 1.4T ihi VL7 (to samo co cosworth 2.0) i na elektronice z 1.3T silnik tak zgłupnie że nie będzie wogóle wiedział co się dzieje, dół będzie zalany średnie obroty może ok a góra w cholere za uboga nie mówiąc że to już po wstępnym wystrojeniu, no i jak ta góra będzie tak uboga to wystarczy 5 minut jazdy na stukowym spalaniu i tloki będziesz zbierał z miski olejowej, ja mam taką hybryde u siebie w maluchu zamontowaną silnik 1.4 który był wolnossący teraz jest doładowany w wielkim uproszczeniu spalanie zaczęło się od 25/100 a w tej chwili na próbie sportowej minimalnie wychodzi ponad 50/100 ale faktycznie ma te 5.5s do 100km/h tylko coś za coś ja nim jeżdzę raz na miesiąc więc nie ma to większego znaczenia.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \