nomads - 11-01-2006, 00:41
" />Ostatni miałem problemy z tylnim lewym kołem ,grzało sie i wyło Więc mechaniory standardowo że łozysko Wiec wymieniłem Ale koło nadal wyło i niekiedy było ciepłe Więc zmieniłem Cały układ hamulcowy (Tarcze , klocki , zaciski ) bo sie jeden z "mechaników" dopatrzył ze mi sie tłoczek w lewym kole nie cofa i sie pewnie zapiekł a regenerowac to nie wiadomo czy sie opłaca .... No i po tej wymianie łacznie oczywiscie z płynem Pedał zacza mi i wpadać w podłoge. Pojechałem do nich z powrotem ze zle odpowietrzyli hamulce ale odpowietrzyli przy mnie dwa razy i powinno byc wszystko w porzadku .ALe nie jest a dzisiaj na dodatek tylnie koła mi sie chwyciły i dopiero jak je przegrzałem i zostawiłem auto na jakies 10 min to pu¶ciły. Ale po powrocie do niego po paru godzinach było to samo. Dodam ze płynu mi nie ubywa . I teraz czy jest to awaria pompy że gdzies przez tłok płyn bokiem ucieka i sie traci cisnienie CZy ktos ma jakis lepszy pomysł .?? I czmu mi sie tłoczki w Hamulcach nie cofaj± [/b]
dexus - 11-01-2006, 10:06
" />Mi tylko do głowy przychodzi pompa hamulcowa, jednak radze jeszcze samemu spróbować odpowietrzyć, tak żeby przelać cały płyn ze zbiorniczka. Sam miałem taki przypadek, meches odpowietrzał dwa razy i było Ľle. W końcu sam się za to wzi±łem i przy pomocy kumpla po godzinie odpowietrzania pomogło.
nomads - 11-01-2006, 11:21
" />hamulce sa odpowietrzone na pewno dobrze . Były odpowietrzane trzy razy z czego dwa razy stałem przy go¶ciu i patrzyłem mu na łapy.
wujek - 11-01-2006, 15:39
" />Witam,
Proponuję, mimo wszystko, dokładnie odpowietrzyć cały układ, zaczynaj±c od >ABS >prawy tył >lewy tył >prawy przód >lewy przód. A blokowanie tyłu może być spowodowane "stanięciem" linki ręcznego.
DĽwignia korektora działa?
Jeżeli to nie pomoże to przyczyna może tkwić w spuchniętych przewodach (gumowe ł±czniki zacisk-przewód metalowy) - trac± drożno¶ć i ani tego odpowietrzyć, ani tłoczka nie cofnie.
Pozdrawiam
nomads - 11-01-2006, 16:07
" />Hamilce s± na pewno dobrze odpowietrzone a co tych węzyków to jakby nie przepuszczały to by cały czas trzymały
A mi Hamulec z tyłu chwyci zagrzeje się i jak zatrzymam auto to po paru minutach puszczaja te hamulce i jest wszystko w porzadku dopuki nie zaci±gne ręcznego Wiec ta linki to moze być to A co do wpadajacego pedału hamulca to jedynie chyba pompa
Anonymous - 11-01-2006, 17:36
" />SprawdĽ dokładnie tylne tłoczki, temat przerabiany nie raz, wystarczy ze s± lekko zapieczone, z tyłu tez masz wymienione klocki :?: , jeżeli nie , proponuje wymienić na nowe i przy zakładaniu sprawdzić tłoczki, przeszlifować papierem ¶ciernym wodnym od 1000-2000, aż będzie błysk, co do pompy, zawsze s± zestawy naprawcze, o wiele tańsze niż nowa pompa :wink:
nomads - 12-01-2006, 15:16
" />Hamulce z tyłu sa wymieniane (Tarcze klocki ) A ostatnio nawet kupiłem od "Delty 4 wd"Zaciski na tył . Zmieniłem płyn i powinno być wszystko ok
A nie jest
W poniedziałek jestem umówiony u mechaniora Ma sie z±jć wpadajacym pedałem hamulca i tym tłoczkiem od zacisku
A co do blokowania się kół to wina ewidentna recznego
Jak go nieuzywam to jest wszystko w porzadku jak go chodz raz zaci±gne to mi zaraz tylne lewe koło łapie i nie puszcza . Dopiero jak postoi troche to puszcza . Więc ten problem się chyba szybko rozwi±że A co do pompy to kupiłem na wszelki wypadek zestaw naprawczy do pompy za 15 zł i jak będzie wymagała naprawy to ja tez zrobi± . Dzięki wielkie za pomoc
mustafi - 12-01-2006, 17:13
" />
">Witam,
A blokowanie tyłu może być spowodowane "stanięciem" linki ręcznego.
Pozdrawiam
To ja przy okazji:
mam walsnie ten problem, teraz kiedy jest zimno, nie moge na noc zostawiac zaciagnietego recznego, bo jak przychodze na drugi dzien to mam zablokowane kolo i strasznioe ciezko sie jedzie, czuc ze jedno kolo hamuje. Odblokowuje sie to po jakies dluzszej jezdzie i cieganieciu recznego co chwilke. Teraz juz wiem, i nie zaciagam recznego ale moze mozna to jakos prosto naprawic??
Anonymous - 12-01-2006, 17:14
" />Wybaczcie że spytam, kto do cholery nauczył was zaciagać reczny zim± :?:
mustafi - 12-01-2006, 17:17
" />a co ma do rzeczy pora roku? kiedy ustawiam auto na gorce to jak mam je zabezbieczyc zeby nie zjechalo? Zostawic na biegu? czasem moze nie wystarczyc, reczny jest po to aby go uzywac, niezaleznie od pory roku.AHA mozna wozic klocki albo cegly w bazgniku i podkladac pod kola. Pewnie to miales na mysli
Anonymous - 12-01-2006, 17:18
" />Wbij wsteczny i podłóż cos pod koło, zima ma to do siebie, że zamarzaj± takie pierdoły, wilgoć i mróz :wink:
mustafi - 12-01-2006, 17:33
" />czekam jednak na porade gdzie i czym posmarowac, zeby wilgoc nie wchodzila, reczny nie zamarzal i dzialal normalnie.
Klocki to sa dobre ale do blokowania wozu drabiniastego na grobli zeby do stawu nie zjechal
:lol: :lol: :lol:
nomads - 12-01-2006, 17:38
" />Proponuję posmarować łojem zwierzęcym ponoć niezamarza :lol:
Anonymous - 12-01-2006, 17:39
" />Oj widze kogos uraziłem, smarowanie 2 x roku, wyj±ć, przesmarować i jeżdzić, wszelkiego rodzaju smary do linek :wink:
nomads - 13-01-2006, 13:42
" />Wcale nie uraziłe¶ Jeżeli chodzi oczywiscie o mnie A co do smarowania to linki były smarowane zaraz przed zim± Chyba że psujoki z warsztatu cos podupczyli przy zakładaniu nowych zacisków Cholera ich wie Te zaciski moze miały troche dalej mocowanie do linkiv ręcznego a oni ja mogli tylko bardziej naciagn±ć Zobaczę w poniedzałek
Majkel - 13-01-2006, 13:49
" />Z takim czyms sie spotkałem. Uklad hamulcowy byl odpowietrzony, cyliderki byly sprawne(cofały) ale winna byla pompa hamulcowa. Ktora przepuszczala miedzy sekcjami tył-przod, natomiast wycieku zadnego nie bylo. Nie bawilem sie w wymiane uszczelek w pompie, tylko zalozylem drug±. po odpowietrzeniu wszytsko dzialalo jak nalezy.
nomads - 16-01-2006, 21:37
" />Ok z Hamulcami jest juz wszystko w porzadku Po zregenerowaniu pompy hamulce nareszcie hamuj± jak nalezy dzięki za porady Pozdrawiam