Artur G. - 27-04-2009, 15:21
" />Witam wszystkich
Uprzejmie proszê o pomoc w rozszyfrowaniu danych dot. nw pojazdu szczególnie moc w KM, w zasadzie tylko to mi potrzebne ...
a wiec:
Dedra nr VIN ZLA83500004027141
wersja silnika 835C1.000
- powy¿sze dane i inne mam ze swojej bazy + eper
jak bêdê mia³ moc to w necie znajde resztê
ps. co oznacza wersja V% I Comfort.MAQ.92? (to z epera) czy by³y inne, je¶li tak czy macie jaki¶ wykaz, w eperze nie otwieraj± mi siê inne wersje
damianek_r - 27-04-2009, 15:43
" />Witam
Silnik 1581ccm, Bosch-Mono-motronic, 55kW, typ 835C1.000.
to prawdopodobnie ten silnik
Artur G. - 27-04-2009, 18:03
" />Na to wychodzi, po VIn na eperze wychodzi ten typ silnika, o tapicerce tez eper mówi prawdê
pytanie dla maj±cych - czy 75 KM w Dedrze to nie jest wyra¼nie za ma³o? domniemuje, ¿e do spokojnej jazdy po ma³ym miasteczku powinno wystarczyæ, i drugie pytanie czy to nie jest ten silnik co pakowali do Tempry/Tipo ?
bobby123 - 27-04-2009, 18:53
" />Dedra 1.6 i.e. 1989-1994 90KM/66KW/5800rpm Typ silnika:835 A1.000
128Nm/3500rpm
Dedra 1.6 i.e. 1989-1993 80KM/57KW/6000rpm Typ silnika:835 A1.046
124Nm/3000rpm
Delta II 1.4 i.e. 1994-1999 69KM/51KW Typ silnika:160 A1.046, 836 A4.000
Delta II 1.6 i.e. 1993-1999 75KM/55KW Typ silnika:835 C1.000
Takie dziwne rzeczy wychodz± z eperów
A to dane z "bratniego" Forum FIAT KLUB POLSKA
1.1 Fire 160 A3.000 OHC 1108 cm3 56 KM 87 Nm
1.4 160 A1.000 OHC 1372 cm3 70 KM 106 Nm
1.4 159 A2.000 OHC 1372 cm3 78 KM 106 Nm
1.4 i.e. 160 A1.046 OHC 1372 cm3 70 KM 106 Nm
1.4 i.e. 160 A3.046 OHC 1372 cm3 69 KM 106 Nm
1.6 i.e. 159 A3.046 OHC 1581 cm3 78 KM 124 Nm
1.6 i.e. 159 A3.048 OHC 1581 cm3 75 KM 124 Nm
1.6 i.e. 835 C1.000 OHC 1581 cm3 75 KM 125 Nm
1.6 159 A3.000 OHC 1581 cm3 86 KM 135 Nm
1.6 160 A2.000 OHC 1580 cm3 82 KM 130 Nm
1.6 i.e. 149 C2.046 DOHC 1585 cm3 90 KM
1.8 i.e. 835 C4.000 DOHC 1756 cm3 90 KM 128 Nm
1.8 i.e. 835 C2.000 DOHC 1756 cm3 104 KM 137 Nm
1.8 i.e. 159 A4.000 DOHC 1756 cm3 110 KM 140 Nm
1.8 i.e. 159 A4.046 DOHC 1756 cm3 105 KM 140 Nm
1.8 16V 160 A5.000 DOHC 1756 cm3 136 KM 164 Nm
2.0 i.e. 159 A6.046 DOHC 1995 cm3 113 KM 156 Nm
2.0 i.e. 16V 160 A8.046 DOHC 1995 cm3 148 KM 180 Nm
1.7 D 149 B4.000 OHC 1697 cm3 58 KM 98 Nm
1.9 D 160 A7.000 OHC 1929 cm3 65 KM 119 Nm
1.9 TD 160 A6.000 OHC 1929 cm3 92 KM 186 Nm
Trochê ma³o, trzeba je¼dziæ pomiêdzy 3000 a 6000 rpm i bêdzie dobrze . Ale nie s±dzê, ¿eby by³ zbyt ekonomiczny jak ma siê zbieraæ
Artur G. - 28-04-2009, 10:40
" />¦wietnie,
ale podpowiedzcie jeszcze co¶ na temat silnika w delcie 1.8 vvt 130 KM? nie wiem czy dobrze napisa³em ale tak mi go¶æ podaje, nie mam numeru VIN, czy awaryjny, koszt serwisu itp. Na co zwróciæ uwagê przy zakupie delty z takim silnikiem?
Bardzo mi siê spieszy, dzi¶ wieczorem chce daæ go¶ciowi (sprzedaj±cemu) odpowied¼ ... mo¿e bym ja kupi³?
Co oznacza Delta Nuova?
Boorek - 28-04-2009, 12:21
" />
">¦wietnie,
ale podpowiedzcie jeszcze co¶ na temat silnika w delcie 1.8 vvt 130 KM? nie wiem czy dobrze napisa³em ale tak mi go¶æ podaje, nie mam numeru VIN, czy awaryjny, koszt serwisu itp. Na co zwróciæ uwagê przy zakupie delty z takim silnikiem?
Bardzo mi siê spieszy, dzi¶ wieczorem chce daæ go¶ciowi (sprzedaj±cemu) odpowied¼ ... mo¿e bym ja kupi³?
Co oznacza Delta Nuova?
Witam! po lekturze forum dochodzê do wniosku ¿e 1.8 16v nie jest polecany ze wzgledu na duze koszty wariatora który czêsto siê psuje i trzeba go wymieniaæ z rozrz±dem raczej. A delta nuova to po prostu druga generacja . Pozdrawiam
Artur G. - 28-04-2009, 12:35
" />a jaki jest przybli¿ony koszt tego¿ wariatora? jak on siê fachowo nazywa? czy ten wariator psuje sie faktycznie czy ma tylko tak± opiniê ponadawaryjnosci? czym sie objawia jego awaria? Trafia siê Delta w³a¶nie z tym silnikiem + lpg wiêc nie wiem czy w to wchodziæ, do wieczora musze podj±æ decyzjê co do tego modelu ....
dziekuje za pomoc, wybaczcie ale nie mam bardzo czasu i mo¿liwo¶ci szukaæ szczegó³ów na ten tamat, czas nagli i nie moge posiedzieæ d³u¿ej przy kompie ... dlatego zawracam wam g³owê
Boorek - 28-04-2009, 12:46
" />
">a jaki jest przybli¿ony koszt tego¿ wariatora? jak on siê fachowo nazywa? czy ten wariator psuje sie faktycznie czy ma tylko tak± opiniê ponadawaryjnosci? czym sie objawia jego awaria? Trafia siê Delta w³a¶nie z tym silnikiem + lpg wiêc nie wiem czy w to wchodziæ, do wieczora musze podj±æ decyzjê co do tego modelu ....
dziekuje za pomoc, wybaczcie ale nie mam bardzo czasu i mo¿liwo¶ci szukaæ szczegó³ów na ten tamat, czas nagli i nie moge posiedzieæ d³u¿ej przy kompie ... dlatego zawracam wam g³owê
koszt z tego co na forum wyczyta³em to 350 z³ zu¿ycie objawia siê ha³asem, jest on napêdzany paskiem rozrz±du wiêc nietrudno sobie wyobraziæ skutki zepsucia- generalnie piszê z pamiêci to co kiedy¶ czyta³em na forum, nigdy nic nie mia³em do czynienia z tym silnikiem
P.s. Je¶li na forum Alfy i Lanci pisz± ¿e warto go zmieniæ to chyba nie jest tylko opinia, a rzeczywi¶cie tak jest Pozdrawiam
Artur G. - 28-04-2009, 12:57
" />wow,
w³a¶nie u¿y³em opcji "szukaj" dowiedzia³em siê b. wiele od lancistów i alfistów ... (zmieniacz faz rozrz±du), taki metalowy wynalazek i 350 z³? hmm.
Ogólnie przy wymianie rozrz±du oczywi¶cie kompletnego wariator tez by sie wymieni³o...
koszt - w dedrze 1.8 i.e - pasek _ napinacz + pompa wody + robocizna = 500 z³. W delcie pewnie blisko dwa razy tyle ...
ostatnie pytanie, czy zwyk³y ¶miertelnik niemechanikowaty poradzi sobie z takim silnikiem? nie chce koledze proponowaæ akurat tego silnika ale jak sie uprze to cóz mi poradziæ?