przemek4866 - 22-06-2009, 23:47
" />Witam mam problem z tym modelem dokladniej silnikiem ,auto kupilem juz z uszkodzonym silnikiem gosc mowi ze auto chodzilo do konca tylko nie miało mocy i tak jakby nie paliło na jeden gar,teraz auto stoi ok 2 lata nieruszane co moge zrobic zeby je odpalic poto zeby sprawdzic co jest faktycznie czy po takim czasie stania mozna normalnie odpalic auto czy trzeba cos zrobic . Jeszcze jedno pytanie posiada ktos moze jakies informacje na temat tego silnika .Za pomoc z góry dzieki
aro - 23-06-2009, 15:04
" />Na pewno warto wymienic olej i filtr
topcio1 - 23-06-2009, 15:52
" />kręciłe¶ rozrusznikiem czy jeszcze nie próbowałe¶ jej ruszyć? SprawdĽ poziom oleju (je¶li idzie do remontu to szkoda lać nowy chyba, że kupisz najtańszy i wlejesz w celu wypłukania), sprawdĽ ¶wiece i WN, wzrokowo oceń stan elastycznych przewodów paliwowych.
Dziadek - 23-06-2009, 16:43
" />Ja bym tak robił.Wykręcił ¶wiece wlał po 40-50 g oleju na każdy tłok potem ręcznie za ¶rubę na kole pasowym przekręcił parę obrotów w celu upewnienia się ,że nie pognę zaworów i nie narobię sobie dodatkowych wydatków i pracy.
przemek4866 - 23-06-2009, 18:48
" />udalo sie recznie lekko przepchac kawalek na pewno jest roztrzaskany tłok ,czyli cylinder do szlifu bede patrzał jeszcze na korbowód i panewki . zastanawiam sie czy bardziej bedzie oplacało sie silnik robic czy kupic inny . Wiem ze do tej wersji ciezko dostac ktos wie moze czy pasuje od fiata tempry tez 2,0 lub innego modelu bo slyszałem ze tak??? Jeszcze pytanie odnosnie imobilaizera czy jest mozliwosc ze znajduje sie on w pilocie i po rozladowaniu bateryjki nie bedzie dzialał
-- 24 Cze 2009, 19:07 --
No i wszystko jasne poszła panewka na wale , naprawa szlif nowe pierscienie i pasek rozzadu olej i uszczelki ok 2 tys ,ale bede chociaz wiedział ze bedzie sprawny
-- 06 Lip 2009, 21:15 --
czy ktos sie orientuje ile mozna szlifów zrobic na wale z takiego silnika ? z tego co wiem nie był robiony jeszcze szlif a mechanik mowi mi ze szlif moze nie wydać