viruskill - 22-10-2007, 18:26
" />Mam problem sprzela mi w kolektor ssacy przy gwaltowynym wcisnieciu gazu na wolnych obrotach :/ i niemoge ruszyc gwaltownie bo auto szarpie. Moze jakies wskazowki ??
bolek - 22-10-2007, 19:08
" />zak³adam ¿e jest LPG i chyba by³o to ju¿ chyba na forum poruszane wiele razy.
1. przewody wys. napiêcia
2. ¶wiece
3. kopu³ka z palcem
jak strzela bardziej w czasie deszczu to najbardziej prawdopodobn± opcj± bêd± kable WN. najlepiej obejrzeæ po ciemku po spryskaniu wod±, dla odwa¿nych - z³apaæ rêk±
viruskill - 22-10-2007, 19:31
" />przewody WN sa nawe maja 2 tygodnie i nieswieca palec tez dobry a strzela na benzynie ale strzela i sie dusi podczas przygazowywania z obrotow jalowych .
bolek - 22-10-2007, 19:34
" />zdarza siê, ¿e ca³kiem nowe kable s± do bani, zw³aszcza te na "S", wiêc proponujê ci mimo wszystko sprawdziæ, bo problem z uk³adem zap³onowym jest w tym przypadku najbardziej prawdopodobny
viruskill - 22-10-2007, 19:40
" />sprawdzalem i nieswieca:) ale jest jeden myk ze podczas palenia auta wcisne pedal gazu do podlogi to auto przez chwilke normalnie sie zbiera nie prycha.
radek79 - 22-10-2007, 21:32
" />witam je¿eli strzela na benzynie na niskich obrotach to dostaje z³± mieszankê
benzyna powietrze napisz czy tak sie dzieje ca³y czas czy tylko na zimnym silniku mo¿e tez byæ przyczyn± pêkniêty jaki¶ przewód gumowy i ³apie za du¿o powietrza i tez bêdzie strzela³ lub
viruskill - 22-10-2007, 23:14
" />na zimnym tylko a na cieplym czasem a ale zawsze nieda sie gwaltownie uszyc bo szarpie. nieszczelnosci niemam.
radek79 - 23-10-2007, 07:07
" />je¿eli strzela ci tylko na zimnym to pewnie jest uszkodzony czujnik temp. silnika nie w³±cza ssania dostaje za ma³o paliwa i z tond te strza³y
vento19 - 23-10-2007, 08:55
" />cze¶æ ja s±dze ¿e jest to przep³ywka podobne objawy mia³em w swojej lybrze.
viruskill - 23-10-2007, 10:42
" />Ale ja niemam przeplywomieza jedynie map sensor. A ten czujnik temp. plynu tak?? przy termostacie bardzo mozliwe az go zmienie.
Alexander - 23-10-2007, 12:07
" />Kiedy¶ mój ojciec mia³ podobny problem i okaza³o siê, ¿e na Ukrainie w warsztacie pomylili kable od ¶wiec.... po zamianie kabli usta³o...
viruskill - 23-10-2007, 12:37
" />ja mam nowe kable i dobrze zalozone i pod ten model silnika, zamowililem czujnik temp. ten od kompa dzis bede mial 32 zl . i napisze czy cos pomoglo.. Macie jeszcze jakies pomysly??
viruskill - 23-10-2007, 23:05
" />macie jeszcze jakies pomysly
viruskill - 25-10-2007, 17:22
" />Zmienilem czujke od temp ta z niebieskim wtykiem i nic niepomoglo
radek79 - 27-10-2007, 21:10
" />spróbuj jeszcze pod mieniæ cewkê mo¿e ma przebicie lub koñczy swój ¿ywot
lancia1969 - 28-10-2007, 01:51
" />sprawd¼ luzy zaworowe na zimnym i na gor±cym silniku.
bombel - 25-12-2007, 01:19
" />Witam sprawdz wtyczkê aparatu zap³onowego czy nie masz kabla z³amanego i czujniku po³o¿enia wa³u
maciek_czer - 25-12-2007, 02:04
" />
">sprawd¼ luzy zaworowe na zimnym i na gor±cym silniku.
W³a¶nie! Luzy i sprê¿anie na cylindrach (z prób± olejow±) LPG czêsto wypala zawory. Zaczyna siê od "siadania" gniazd (powoduje to kasowanie luzów na zaworach), dalsz± atrakcj± jest wypalony zawór i w przypadku ss±cego bêdzie strzela³ w dolot. Parê razy spotka³em siê z ogolon± krzywk± na wydechu i wtedy cylinder mia³ wydech na zaworze ss±cym. A ogolone krzywki na wa³kach to efekt pomys³owo¶ci pewnych speców, którzy dorabiaj± p³ytki do regulacji zaworów na magnesówkach, tylko zapominaj±, ¿e p³ytki s± utwardzane powierzchniowo.
viruskill - 25-12-2007, 02:45
" />cisnienie na cylindrach ok jezdze od kilku miesiecy jednynie na benz. luzy zaworowe sa ustawione. Tutaj jest ewidentna wina elektroniki widze to nawet po paleniu auta ja juz musze krecic rozrusznikiem po 4-5 sek zeby zapalil to wtedy resetuje kompoter i pali na dyk po resecie ok 4 -7 dni spokoj z paleniem i znow musi byc reset czasem auto wogole niewgniata i niechce isc powyzej 4 tys rpm dobrze tylko muli po resecie jest ok wgniata i idze ladnie w gorne partie obrotow, kiedys jak tak mulil probowalem sie z kolega co ma mondeo 1.8 td niemoglem mu dac rady poprostu smiech a po zresetowaniu bezproblemu go odstawilem ale to i tak niejedzie dobrze slaby jest cisnienie na cylindrach w granicach ok 9 atm na jednym jest jedynie 8,5 a na pozostalych ok 9-9,4 atm tubo dmucha na 0,9 bara a auto niechce jechac.
maciej - 25-12-2007, 08:19
" />A filterek powietrza masz normalny standardowy czy za³o¿y³e¶ sto¿ek, czy dedrunia stoi pod chmurka czy w gara¿u, czy cisnienie na wtryski jest oki, czy spryska³e¶ przewody i swiece i kopu³ke np WD - 40
viruskill - 25-12-2007, 11:58
" />Filterek powietrza normalny, integralka stoi pod daszkiem przewody mam nowe, kopolka tez w dobrym stanie, a z cisnieniem niewiem jak jest niemiezylem.