Dedra integrale - dane



viruskill - 19-11-2006, 14:37
" />witam jestem nowy i to moja pierwsza lancia i to do tego dedra integrale o mocy 180 KM jak pisza w ksiazce ale ja tego nieodczowam kupilem ja za smieszne pieniadze dalem 5 tys w legnicy, wszystko smiga ladnie ale cos ta moc mi sie niepodoba ale to moze przez sprzeglo bo mi slizga jak wchodzi w 3,5 tys obrotow to jest poslizg obroty ida a auto nieprzyspiesza pozatym predkosciomiez niedziala czasem jak mocno przychamoje skoczy sobie na np 200 Km/h i tak stoi az wylacze zaplon, male klopoty z chec panelem bo mi wyslewietla ze jedna zarowka od podswietlenia tablicy rejestracyjnej jest uszkodzona i faktycznie w jednej niebylo pradu ale nieznalazlem po kablach wiec podciaglem od drogiej troche glupie ale to narazie na odczepke, silnik bieze olej ok 1 l na 2 tys km to nieduzo moim zdaniem bo mialem wczesniej 2 cromy jedna turbo to ona brala wiecej a ta droga zwykla brala cos kolo tego a miala przebieg 120 tys. Moja lancia ma przebieg 160 tys. po odkreceniu weza do intercoolera niezobaczylem zadnego oleju w turbo wiec niewyzuca do intercoolera. zawieszenie mam po 75 % przod i tyl nowe wachacze nowy kompletny wydech z ror 70 wraz z 2 tlumnikami sankami pod tlumniki strumienica, konankiem za turbina i kolektorem wydechowym, jeszcze troszke trzeba wlozyc w to autko zeby doprowadzic do stanu mnie dobrego bo ja musze miec auto niezawodne musze owo sprzeglo zmienic juz znalazme za 200 zl nowy wycisk valeo i tarcze po wymianie okladzin w autoryzowanym serwisie za 100 zl wiec sie opalca do cenowego kompletu sklepowego o kwocie 900 zl. u was rozdmuchoje rore dolotowa do kolektora na full podczas przygazowania czy tylko delikatnie bo w tdi to niescisnie rorki po przygazowaniu a tutaj nienadmucha jej calkiem czy to normalne czy moze turbo pada albo zawor przeposzcza jakis?




Luckyy - 20-11-2006, 20:22
" />a mozesz jakies zdjecia tego auta pokazac ?
albo ogloszenie (jesli jeszcze jest) z netu bylego wlasciciela ?



M³ody - 20-11-2006, 21:04
" />Z mi³± chêci± zobaczê fotki..!



Luckyy - 20-11-2006, 21:25
" />BTW - jesli "...silnik bieze olej ok 1 l na 2 tys km to nieduzo..." to powodzenia !!




AleX - 20-11-2006, 21:43
" />u mnie np.: 0.8L na 1000 km, ale nie turbo



viruskill - 21-11-2006, 01:31
" />to kilka fotek jak chcecie to zrobie silnika, i od spodu calej plyty podlogowej i wydechu z kanalu

http://www.lanciadedraintegrale151.repu ... 8909_2.jpg
http://www.lanciadedraintegrale151.repu ... 8909_3.jpg
http://www.lanciadedraintegrale151.repu ... 8909_4.jpg
http://www.lanciadedraintegrale151.repu ... 8909_5.jpg
http://www.lanciadedraintegrale151.republika.pl/C1698909_1.jpg



M³ody - 21-11-2006, 01:36
" />Fotki Dedry s± TUTAJ. :wink:
Otwieraj± siê dwie fotki wiêc pode¶lij mi na maila resztê zdjêæ!



viruskill - 21-11-2006, 11:21
" />juz otwieraja sie wszystkie jeszcze dzis wrzuce wiecej fotek pozdrawiam



lancia1969 - 21-11-2006, 11:48
" />Fajna - ,
Ciekaw jestem jak± masz instalacje gazow± a ¿u¿ycie oleju - w³a¶ciwie jak j± mocno gonisz to przy takim przebiegu niestety bedzie ¿ar³a ale......
Integralka nigdy tania nie by³a.. :?



viruskill - 10-12-2006, 22:17
" />spalanie to roznie jak jezdze do krakowa to na trasie przy jezdzie do 130km/h i nieprzekraczaniu 4 tys rpm to w 12 sie mieszcze bez problemu. Ostatnio zalozylem zegar do turbo bo bylem ciekaw ile laduje a zegar pochodzi od mojego starego fiata cromy turbo z 1988 roku i laduje ok 1 bar nieprzekraczalem 5500 rpm na:.
1 biegu ok 0,2~3 bar
2 bieg 0,4~5
3 bieg 0,7 moze wiecej
4 bieg 0,8~9 moze bylo
i tak skonczylem niebylo drogi

predkosciomiez niechodzi wiec niemoge sprawdzic w ile do 100 km/h przyspieszy.
zmienilem sprzeglo na nowe caly komplet stare juz milo poscinane nity, i sprezynki pourywane.
meczylem sie z tym 4 dni najgozej bylo odnalesc wszystkie srobki do rozkrecenia ale sie udalo cena sprzegla nowego valeo + lozysko LUK kosztowalo mnie okpowiednio:.
tarcza 150 zl
wycisk 200 zl
lozysko 234 zl najdrozsze i najciezej dostac
przy okazji pozmienialem weze od chlodzenia turbo olejem bo cieklo,
uszczelke pod miske olejowa, olej w silniku i flitr.
Jeszcze mi zostal simering na most bo wyzuca olej, paski rozrzadu 2x
i to by bylo chyba na tyle.

i wizyta u jakiegos elektryka albo podpiecie pod kompoter bo sa problemy z migajacym wtryskiem, a teraz po zlozeniu wszystkiego z ABS niewiem dlaczego bo gdy zalape samochod wyszstko ladnie zaczynam ruszac pompa wtryskowa zaburczy i jade ABS dziala na trawie ale gdy stane i chodzi na jalowym biegu wciskajac pedal hamulca pompa wlancza sie i podbija mi hamulcem jakby zalanczal sie ABS i niewiem o co chodzi nic przy nim niegrzebalem.

A drugi nurtujacy mnie problem to jak sie auto zbiera na obroty na biegu jalowym wciskam pedal do podlogi a obroty niewbijaja sie szybko szybciej silnik sie wkreca w nissanie primerze 2.0 slx ktora ma 115 KM niz u mnie w integrali ktora ma 180 KM w fotel wgniata na 1 bieguprzy ok 3700 rpm a na nastepnych biegach juz tego nieczuje Jest ktos moze z podkarpacia z takowa integrala albo ktos kto sie dobrze zna na lanciach i turbo ??
moj numer telefonu to

661315659
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \