viruskill - 09-09-2007, 18:24
" />Witam w tym watku bede sie staral opisac wszystkie moje problemy z zamontowaniem Blosa w integralce. Na szybko udalo mi sie to zrobic poprzez przeciecie rury na srodku aku, lecz rura ma srednice na srodku 50 mm musialem nakleic na nia rure o srednicy 70 mm przy pomocy sikaflexu + opaski brak profesjonalizmu ale to tylko tymczasowe po poskladaniu wszystkiego standardowe ustawienie parownika i blosa pierwsze odpalenie i dziala ladnie sie zbiera ale gasnie przewod kompensacji przed przepustnica lecz niepodlaczylem jeszcze doprowadzenia mieszanki do krokowca biegu jalowego wczesniej byl podlaczony do mixera teraz zostal przezemnie zaslepiony zgasilem i pomyslame o regulacji odpalilem podlozylem wiertelko pod przepustnice 2 tys rpm i krece blosem bez reakcji. wsaidam do samochodu proboje przygazowac i przy mocniejszym wcisnieciu gazu auto do 2 tys rpm i dlawi sie okazalo sie ze membrana ta grobsza w parowniku poszla na emeryture. Narazie zalozylem dla proby zwykly parownik ktory ma 7 lat i tylko 140 KW i o dziwo chodzi ladnie ale niebede na nim jezdzil zeby tloczkow niespalic gdy turbo doladuje jutro zacze poszukiwania gdyz na internecie nieznalazlem zestawu naprawczego .
A bedzie to wygladac tak:
- caly dolot z nierdzewki i blos
- aku w bagazniku i zamiast aku bedzie reduktor blisko blosa teraz jest po - drugiej stronie silnika
- przed turbo bedzie duzy stozek.
jak naprawie parownik i zrobie dolot porobie zdjatka i bede opisywal dalej
Bardzo duze podziekowania za duza pomoc koledze z forum Lancia1969. jeszcze raz dzieki bez ciebie bym sobie nieporadzil [/b]
pawcio1 - 08-03-2009, 02:18
" />A jak sytuacja wygl±da na dzisiaj? :wink:
Masz jeszcze tego Blosa?
aro - 08-03-2009, 11:05
" />Aku w baga¿niku? To prawie jak w BMW