dexus - 07-07-2005, 08:54
" />Wymieni³em tarcze oraz klocki z ty³u, wszystko odpowietrzone, a hamulce nadal s± gumowe. Meches powiedzia³ ¿e tak ma narazie byæ, jednak ja mam wra¿enie ¿e one s± nadal zapowietrzone. Powiedzcie jakie mieli¶cie objawy po takiej operacji. 8O
P.S. Nie zak³adajcie do swojej dedry nigdy klocków od poldolota, bo ja z przodu mam orginalne klocki i przetrzyma³y dwie pary tych z ty³u, a na dodatek z tych poldolotowych zerwa³o mi ok³adzine i zajecha³o tarcze :twisted: :twisted:
Anonymous - 07-07-2005, 10:16
" />Chyba tak musi byæ, bo jak wymieni³e¶ i tarcze i klocki to siê musz± do siebie dopasowaæ, ja tylko wymienia³em same klocki wiêc niemoge ci daæ porównania, ale umnie by³o wszystko oki :wink:
:twisted:
PeGaZ - 07-07-2005, 10:36
" />
">Chyba tak musi byæ, bo jak wymieni³e¶ i tarcze i klocki to siê musz± do siebie dopasowaæ, ja tylko wymienia³em same klocki wiêc niemoge ci daæ porównania, ale umnie by³o wszystko oki :wink:
Tak jak pisze mufnal. Wymienia³em pierw tylko klocki z przodu w Vento. Prze pierwsze 100km prawie nie hamowa³y. Potem by³o prawie OK, a po 300km normalnie. Za¶ po wymianie tarczy z klockami s³absze hamowanie trwa³o co¶ ok. 500km (tak jakby hamowaæ na lodzie).
Kubek - 07-07-2005, 16:27
" />Ja tak przy okazji sie zapytam, jaki jest rozstaw srub w klach do dedry, bo przymierzam sie do felg i musze znac dokladne dane ?
Pozdrawiam
Anonymous - 07-07-2005, 16:30
" />4 x 98, tak powinno byæ, ale zawsze mo¿na pier¶cienie za³o¿yæ dostêpne w ka¿dym sklepie tuningowym lub na allegro :wink: