Anonymous - 21-03-2006, 14:57
" />Witam.Przyszedl czas na wymiane amortyzatorow .Jakiego producenta polecacie amory gazowe.Prosze o opinie
dexus - 21-03-2006, 16:13
" />ja mam delphi i jestem zadowolony. Tak swoj± drog± jak± masz sprawno¶æ ¿e wymieniasz?
Anonymous - 21-03-2006, 16:54
" />sa wyrabane sprezyny bo juz plywa na drodze,a z amorow to juz podcieka olej,ale sprezyny bede zakladal czerwone eibacha pro-line obnizajace o 30mm
a te delphi masz gazowe czy olejowe jednorurowe czy dwururowei ile placiles za nie?
Anonymous - 21-03-2006, 20:06
" />Jak bêdziesz z ty³u wymieniaæ, to niech przy okazji sprawdz± ³o¿yska wahaczy z ty³u(przypad³o¶æ takich zawieszeñ FIATa). Naprawa kosztuje oko³o 100PLN, ale siê op³aca, bo ca³y wahacz jest du¿o dro¿szy.
Kozi - 21-03-2006, 21:38
" />No to bedziesz mia³ nisko!! Ja w³a¶nie wymieni³em sprezyny na seryjne bo ca³y spód mia³em otarty nie mówi±c juz o masakrze w zawieszeniu je¿dz±c po naszych drogach. No i bêdziesz mia³ wrogów w krawê¿nikach
Pozdro
Kozi
lancia1969 - 21-03-2006, 22:02
" />
">sa wyrabane sprezyny bo juz plywa na drodze,a z amorow to juz podcieka olej,ale sprezyny bede zakladal czerwone eibacha pro-line obnizajace o 30mm
a te delphi masz gazowe czy olejowe jednorurowe czy dwururowei ile placiles za nie?
Ja je¿dzê na Eibach-u + Koni Sport ¿ó³te z regulacj± cena w Kraku to oko³o 2000z³ komplet (Rako)- do miasta ok, jednak co bilstein to bilstein cena oko³o 2200 z³ - zamawiam do drugiej i eibacha
Anonymous - 21-03-2006, 22:43
" />
">No to bedziesz mia³ nisko!! Ja w³a¶nie wymieni³em sprezyny na seryjne bo ca³y spód mia³em otarty nie mówi±c juz o masakrze w zawieszeniu je¿dz±c po naszych drogach. No i bêdziesz mia³ wrogów w krawê¿nikach
Pozdro
Kozi
Ja to chyba mam teraz na tych fabrycznych nizej bo tak juz siadly.Jak pojechalem na warsztat wymieniac sprzeglo to facet sie pytal czy obnizalem auto,a ja mu na to ze same orginalnie sie obnizylo .Pod te nowe krawezniki co teraz robia to nawet nie mam co podjezdzac bo urwe sobie zderzak
a co do amorow lancia1969 to ja bede zakladal standardowe i chyba wlasnie bilstein bo poczytalem w necie troche o nich ,nie sportowe tylko naloze na nie wlasnie czerwone eibachy
Kozi - 21-03-2006, 22:55
" />Powiem Ci szczerze ¿e d³ugo zastanawia³em siê czy wymieniæ sprêzyny na seryjne czy nie, bo badzo mi siê podoba³a moja Delta na sportowym zawieszeniu. Prowadzi³a siê femomenalnie, mia³em dodatkowo pier¶cienie dystansowe 20 mm na ko³o i felgi 14 z ET 37, wiêc niedosyæ ¿e by³o nisko to jeszcze szeroko ale jednak praktyczno¶c seryjnego zawieszenia wygra³a nad wygl±dem. Dystanse te¿ wylecia³y
Pozdrawiam i jak obni¿ysz to zapodaj fotki
Kozi
Anonymous - 21-03-2006, 22:59
" />juz w domu leza nowe borbeta 15" J7 H2 et 30 i czekaja na zalozenie ,ale dopiero zaloze jak lucynka wroci z lakierni bo jedzie 8 kwietnia dostac nowy lakier ,perle bordo:D
Anonymous - 24-03-2006, 14:54
" />No ja tez musze sie wziasc za wymiane z przodu.Polecacie jakies hurtownie lub sklepy?
Suchar - 29-03-2006, 11:09
" />posiadam sportowe zawieszszenie +15 alu i opony niskoprofilowe na równej drodze i zakrêtach super ale dziur do³y itd koszmar ,tesknie za oryginalnym zawieszszeniem.brak mi wiadomosci jakiej firmy jest zawieszszenie
Patryklancia - 29-03-2006, 15:21
" />A ja wam powiem tak zawieszenie seryjne po wymianie (¶wie¿e wahacze) ale sprê¿yny i amortyzatory seria. Zmieni³em ko³a na najbardziej optymalne 195/50/16 felgi 7x16 e.t 30 swoj± drog± idealnie podesz³y kupi³em ze stilo prawie nówki, co da³o mi efekt wype³nienia nadkola a dziêki e.t felgi poszerzy³o rozstaw wcze¶niej mia³em ko³a 185/60/14 e.t 43 i co sie zmieni³o wysoko¶æ ca³okowita ko³a o prawie 4 centymetry powoduje to nieznaczne przek³amanie licznika ale niema porównania powiem krótko na seryjnych ko³ach taki miekki tapczan na tych komfortowo ale sztywno i nic nie ociera no i e.t sprawi³o ¿e ko³o kryje siê idealnie z b³otnikiem tak jakbym na zwyk³ej feldze seryjnej 5.5x14 e.t 43 do³o¿y³ dystans 20mm czyli 4 cm na osi. http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... pic&t=1101
Kusi mnie ostatnio pewna aukcja z allegro ¿eby pój¶æ jeszcze dalej felgi momo http://www.allegro.pl/item94316578_fiat ... _momo.html
tylko niewiem czy to ju¿ nie hardcore ale niepoda³ wystawiaj±cy aukcje e.t.
Jak my¶licie czy pozostaæ przy obecnych ko³ach czy kombinowaæ z tymi momo???
bassman - 07-02-2007, 20:37
" />Przepraszam ze odnawiam tak stary watek, ale nie oplaca sie tworzyc nowego skoro bedzie rozwijal i dopelnial ten.
W swojej Dederce chce zmienic amortyzatory - najpierw przednie potem tylnie.
Do rzeczy:
Lancia Dedra, Alfa Romeo 155 i Fiat tempra maja te same plyty podlogowe, Fiat Tempra SW i Lancia Dedra SW takze.
Wiemy ze mozna stsowac rozne sztuczki z podmienianiem czesci z tych samochodow co znaczaco wplywa na zawartosc naszego portfela.
Czy ktos moze montowal amortyzatory z Fiata Tempry do Lancii Dedry?
Ja chce zrobic nastepujacy manewr:
Zamontowac amortyzatory od Fiata Tempry SW diesla lub benzynowca 1.8 do swojej Lanci Dedry SW 1.6. Chce to zrobic dlatego ze beda wytrzymalsze i twardsze, dluzej pojezdze na nich i nie bez znaczenia bedzie tez ich wiekszy zapas sily na gwaltowne ugiecie spowodowane naglym dobicie na dziurze.
Czy ma ktos mozliwosc sprawdzic poprawnosc mojego pomyslu pod wzgledem knstrukcji wyyzej wspomnianych nadwozi? Moze ktos ma lepszy pomysl? Chetnie rozwaze i przedyskutuje kazda kwestie.
Cay motyw rozchodzi sie o amortyzatory Bilstein B4 (wic nie idziemy kierunkiem im taniej tym lepiej).
Dodam tylko ze juz taki manewr zastosowalem w przeszlosci w swoim Fiacie Cinquecento 700 montujac amortyzatory Bilsteina B4 od Fiata Sejcento Sporting - zebyscie widzieli miny kierowcow w golfach i innych dreswagonach jadacych za mna poza miastem na kretych drogach jak mnie doganiali na prostych a na zakretach ja ich znowu gubilem - poprostu poezja.
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam.