Dedra 1.8 - pali i nie pali - zadanie dla magika



karus - 06-10-2010, 19:44
" />Mam Dedre 1.8 i.e. 835BD.046 benzyna/gaz automat. Wymieni³em filtr, pompe paliwa, przewody paliwowe s± dro¿ne, sprawdza³em ci¶nienie paliwa 3 bary ok. Obecnie ma k³opoty z odpalaniem, mia³em wodê w baku, wyssa³em do sucha, zala³em na nowo ale od tamtej pory nie pali jak wcze¶niej, co mo¿e byæ przyczyn±? Teraz ¿eby go zapaliæ trzeba za³±czyæ zap³on poczekaæ a¿ pompa przestanie pompowaæ i dopiero zakrêciæ czasem z³apie a czasem trzeba tak 2 razy. Podczas pracy pompy za³±czenie rozrusznika nic nie daje, trzeba odczekaæ a¿ napompuje. Ma kto¶ jaki¶ pomys³?




Zbynek - 06-10-2010, 20:34
" />
">Mam Dedre 1.8 i.e. 835BD.046 benzyna/gaz automat. Wymieni³em filtr, pompe paliwa, przewody paliwowe s± dro¿ne, sprawdza³em ci¶nienie paliwa 3 bary ok. Obecnie ma k³opoty z odpalaniem, mia³em wodê w baku, wyssa³em do sucha, zala³em na nowo ale od tamtej pory nie pali jak wcze¶niej, co mo¿e byæ przyczyn±? Teraz ¿eby go zapaliæ trzeba za³±czyæ zap³on poczekaæ a¿ pompa przestanie pompowaæ i dopiero zakrêciæ czasem z³apie a czasem trzeba tak 2 razy. Podczas pracy pompy za³±czenie rozrusznika nic nie daje, trzeba odczekaæ a¿ napompuje. Ma kto¶ jaki¶ pomys³?

Podczas odpalania na gazie jest tak samo?
Na benzynie mo¿e regulator ci¶nienia paliwa jest uszkodzony? Pompa wytwarza dobre ci¶nienie, ale regulator puszcza wiêcej benzyny w wê¿yk powrotu.



karus - 07-10-2010, 18:56
" />jest tak:
na benzynie pali³ do dzisiaj rana, ale muszê czekaæ a¿ pompa skoñczy pompowaæ i odpala³em z trudem. Wymieni³em akum na nowy i ju¿ nie zagada³.
Na gazie - w³±czam zap³on i prze³±czam na gaz (zapala siê dioda z gazu s³ychaæ otwarcie elektrozaworu (wcze¶niej dioda ¶wieci³a ca³y czas i zapala³ na gazie) i teraz w momencie za³±czenia rozrusznika dioda ga¶nie i prze³±cza na benzynê. Je¶li nie za³±czê rozrusznika to za chwilkê dioda zaczyna mrugaæ - efekt taki by³ kiedy ju¿ zapali³ na benzynie i czeka³ na wysokie obroty ¿eby prze³±czyæ na gaz (bezpieczniki te¿ sprawdzone).
Powymienia³em filtr, pompê, ci¶nienie jest ok (sprawdzane, zreszt± po zdjêciu wê¿yka sika na kilka metrów), jest iskra na ¶wiecach. Jak zapali to chodzi dobrze na gazie i na benzynie. Pomocy bo jutro cisnê do pracy na rowerku

Ten regulator o którym piszesz to jest ta puszeczka przy dolocie do listwy wtryskowej?



dr_scott - 14-10-2010, 22:12
" />Co¶ mi siê tu nie podoba z uk³adem gazowym albo z elektronik±. To jest gaz której generacji?
Jakie jest napiêcie na aku przy wy³±czonym silniku i do ilu spada przy krêceniu rozrusznikiem??




karus - 16-10-2010, 20:23
" />
">Co¶ mi siê tu nie podoba z uk³adem gazowym albo z elektronik±. To jest gaz której generacji?
Jakie jest napiêcie na aku przy wy³±czonym silniku i do ilu spada przy krêceniu rozrusznikiem??


Nie znam siê kolego na gazie ale to jest zwyk³a, najzwyklejsza instalacja, ¿adne sekwencje itp. reduktor tomasetto at07 a centralka nie pamiêtam.

Je¶li chodzi o sam zap³on to doszed³em do silniczka krokowego. Mo¿e kto¶ siê orientuje:
Je¶li w³±czam zap³on (same kontrolki) silniczek krokowy powinien "cykaæ", ale nie zawsze zaskoczy. Muszê odpi±æ wtyczkê z cewki i w³o¿yæ z powrotem i tak kilkakrotnie a¿ za którym¶ razem silniczek zacznie cykaæ i wtedy pali. Pytanie moje: czy wystarczy wymieniæ silniczek czy to wina cewki (cewkê wymieni³em w prawdzie na u¿ywan± ale wymieni³em)?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \