inferno_m - 09-09-2009, 11:03
" />Reduktor ; Tomasetto ( Alaska )
Sterownik ; Zenit ( Nowy model)
Listwa wtryskowa ; Rail
Wiązka elektryczna ( Wodoszczelna)
Zbiornik toroidalny do 42li (Stako)
Wielozawór (Tomasetto)
Pokrowiec koła zapasowego ( do wyczerpania zapasów)
Całość obcięta jest gwarancja 24 miesięcy bez limitu kilometrów
przemas81 - 09-09-2009, 21:49
" />w moim przypadku-moze miałem pecha -ale igdy wiecej nie załozę czegokolwiek co nazywa sie tomasseto-krótko to chodziło dobrze szczególnie reduktor
gfu - 09-09-2009, 23:24
" />A nie lepiej jakieś sprawdzone przez wielu zadowolonych użytkowników, np. Stag 300+, wtryski Magicjet, reduktor Scorpion ST, wielozawór Tomasetto, miedź 8mm ? Domyślam się, że chodzi o Zetę 2.0Turbo. Ten silnik naprawdę potrzebuje "trochę" paliwa. Wiem, bo sam taki mam
inferno_m - 10-09-2009, 01:53
" />
">A nie lepiej jakieś sprawdzone przez wielu zadowolonych użytkowników, np. Stag 300+, wtryski Magicjet, reduktor Scorpion ST, wielozawór Tomasetto, miedź 8mm ? Domyślam się, że chodzi o Zetę 2.0Turbo. Ten silnik naprawdę potrzebuje "trochę" paliwa. Wiem, bo sam taki mam
A ile może kosztować taka instalacja? Jakie ma spalanie Twoja Cytryna ?
KGB - 12-09-2009, 01:24
" />a do czego ma byc ta instalacja ?
do Ypsylona 1.2 ?
topcio1 - 12-09-2009, 09:52
" />
">w moim przypadku-moze miałem pecha -ale igdy wiecej nie załozę czegokolwiek co nazywa sie tomasseto-krótko to chodziło dobrze szczególnie reduktor
to nie pech, Tomasseto tak ma, zresztą czego wymagać jeśli nowy parownik kosztuje tyle co komplet membran do innych parowników.
Wojtas_BB - 12-09-2009, 13:00
" />
">to nie pech, Tomasseto tak ma, zresztą czego wymagać jeśli nowy parownik kosztuje tyle co komplet membran do innych parowników.
nie zgodze sie z tym ze tomasetto tak ma, ja jeżdżę na alasce 43 tys km, drugi kolega blisko 40, trzeci 120 tys. Ten co ma najwięcejtera mówi ze czuje ze mu sie zaczyna kończyć reduktor.
Ale na pewno nie nadaje sie on do aut z moca powyżej 80-90 KM
Wiem ze ten reduktor to żaden szczyt techniki, ale bez przesadyzmu.
topcio1 - 12-09-2009, 13:12
" />
">Ale na pewno nie nadaje sie on do aut z moca powyżej 80-90 KM
.
hym, to do Tico w sam raz (to złośliwość, ale nie mogłem się powstrzymać ) Przemas ma 175KM a ja 152KM.
Wojtas_BB - 12-09-2009, 14:34
" />
">hym, to do Tico w sam raz (to złośliwość, ale nie mogłem się powstrzymać ) Przemas ma 175KM a ja 152KM.
Nie no byla mowa o tomasetto, nie konkretnie o alasce. To raz. A dwa, że idiotą byl ten gazownik co do takich samochodów chciał go wcisnac. Więc nie wieszajcie psów po producencie, tylko po gazowniku.
Poza tym do tico to sie raczej sekwencji nie zaklada, a idealny jest do np punta 1.2 8 lub 16 V
topcio1 - 13-09-2009, 11:14
" />
">[. Więc nie wieszajcie psów po producencie, tylko po gazowniku.
Ja już taki kupiłem z samochodem, pojechałem na regulację i ,
Wojtas_BB - 13-09-2009, 18:58
" />
">Ja już taki kupiłem z samochodem, pojechałem na regulację i ,
co nie zmienia postaci rzeczy, że gazownik montujący ten reduktor to matoł
Niestety mądrych i dobrych gazowników trzeba szukać ze świecą ... ja sam swoje miasto przeszukuję żeby znaleźć kogoś mądrego... i chyba mi sie wreszcie udało. A potrzebuję go miec tylko w sytuacjach kiedy kumpel który mi sie gazem zajmuje nie ma czasu
gfu - 17-09-2009, 19:04
" />
">A nie lepiej jakieś sprawdzone przez wielu zadowolonych użytkowników, np. Stag 300+, wtryski Magicjet, reduktor Scorpion ST, wielozawór Tomasetto, miedź 8mm ? Domyślam się, że chodzi o Zetę 2.0Turbo. Ten silnik naprawdę potrzebuje "trochę" paliwa. Wiem, bo sam taki mam
A ile może kosztować taka instalacja? Jakie ma spalanie Twoja Cytryna ?
Może kosztować około 3000PLN+/- 10% to zależy od cen konkretnego montera. Instalacja jest banalnie prosta do założenia i wyregulowania, bo to tylko 4 cylindry, a te silniki działają prawie na wszystkim Ważna jest wydajność reduktora, bo mimo niezbyt dużej mocy maksymalnej chwilowe przepływy paliwa są dość duże. Normalne, eksploatacyjne spalanie gazu jak to w przypadku jednostek turbodoładowanych, bardzo mocno zależy od stylu jazdy i warunków drogowych. Średnie spalanie na poziomie 15l LPG jest bardzo realne, chociaż jak ktoś ma ciężką nogę to śmiało może uzyskać 16-17l LPG. Nie można raczej liczyć na zejście poniżej 13,5l/LPG nawet na trasie. Wyniki poniżej tej wartości na podstawie doświadczenia mojego i znajomych świadczą ewidentnie o zbyt ubogich nastawach składu mieszanki.
vanisch - 21-02-2010, 20:55
" />Podepnę się pod temat, czy taka instalacja:
Sterownik stag 4,stag 300
Wtryskiwacze MAGIC-JET
Reduktor TOMASETTO, KME, SCORPION
Zbiornik toroidalny ( w kolo zapasowe)
Wlew pod klapką (jeżeli jest możliwość)
Opaski NORMA
Aluminiowe trojniki wodne
Będzie w sam raz do 2.0 16v?
Rafako - 22-02-2010, 11:52
" />To i ja się podepnę.
Nasz nowy nabytek wyposażony jest w instalację gazową. Jest to K 2,0 VIS 155 kucy
Instalacja składa się z poniższych elementów:
1. Reduktor - EMEA
2. Zawór gazowy - Lovato
3. Zbiornik 60 l
4. Wielozawór - Tomasetto
5. Zawór tankowania - Tomasetto
6. Układ elektroniczny - Stag 200
7. Na wtryskiwaczach jest napisane - Valtek (czy jakoś tak)
Czy to dobra instalacja do takiego auta
Ponieważ wywala błąd sterowania silnika i błąd panelu sterowania skrzyni, odnoszę wrażenie, że instalacja wymaga co najmniej regulacji.
Proszę o opinie osób znających się na LPG.
Serdecznie pozdrawiam.
Krzys - 22-02-2010, 19:09
" />1. Reduktor - EMEA - Nie kojarzę jakoś takiego reduktora, może jakieś zdjęcia?
2. Zawór gazowy - Lovato - OK
3. Zbiornik 60 l
4. Wielozawór - Tomasetto - OK
5. Zawór tankowania - Tomasetto - OK
6. Układ elektroniczny - Stag 200 - OK, Podobno obudowa nie jest szczelna i potrafi się wilgoć do środka dostawać.
7. Na wtryskiwaczach jest napisane - Valtek (czy jakoś tak) - bez rewelacji mała wydajność i dokładność do tego lubią się rozkalibrować, należałoby ustawić je lub wymienić na coś dokładniejszego i wydajniejszego.
vanisch - 23-02-2010, 13:34
" />A doradzicie coś w kwestii instalacji którą wymieniłem wyżej? Taką ofertę znalazłem na allegro
Krzys - 23-02-2010, 17:39
" />Sterownik stag 4,stag 300 OK
Wtryskiwacze MAGIC-JET lepiej Matrix
Reduktor TOMASETTO, KME, SCORPION - scorpion GT będzie OK
Jeszcze można Miedź 8mm i powinno być OK
vanisch - 23-02-2010, 19:54
" />ok dzięki
KGB - 24-02-2010, 03:02
" />do 2.0 16v miedz 6mm ? bez przesady
jezeli to silnik wolnossacy to na dzien dzisiejszy najlepiej wziasc :
reduktor MAGIC III
wtryskiwacze magicjet lub matrix
sterownik stag300-4plus lub stag4 ; stag300 ma wieksze mozliwosci wystrojenia wtryskiwaczy
co do zestawu stag200-6 ,valeki i reduktor emmegas ,to :
stag200 od biedy sobie poradzi ,
valteki to syfilis jezeli maja juz jakis znaczny przebeg ,
reduktor po pewnym przebiegu moze byc za slaby ,ale traktowany delikatie nie powinien padac,
jezeli komp sypie bledami to trzeba wyregulowac staga ,a na padnieych valtekach jest to niewykonalne